וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת נגד המנכ"ל צפויה להגיש תביעה אזרחית, מעצר הבית של החשוד קוצר

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 14:43

במקביל למישור הפלילי, המתלוננת נגד המנכ"ל החשוד בביצוע עבירות מין צפויה לפעול גם במישור האזרחי, בתביעה שתכלול גורמים נוספים בקבוצה וכן את המועדון עצמו. מעצר הבית של המנכ"ל קוצר ל-25 במאי בהסכמת שני הצדדים. כתב האישום בדרך?

רענן עמוסי מורן סעדון עורכי הדין של המנכ"ל החשוד/יואב איתיאל

המתלוננת נגד המנכ"ל בליגת העל, הטוענת כי החשוד ביצע בה עבירות מין, צפויה להגיש תביעה אזרחית נגדו, נגד גורמים נוספים במועדון וכן נגד המועדון עצמו, כך נודע לוואלה! ספורט. במקביל למישור הפלילי, מתכוונים המתלוננת ונציגיה לפעול גם במישור האזרחי, וזאת על רקע המעשים שנעשו לה לטענתה בעודה מתנדבת במועדון. לדברי המתלוננת, כפי שטענה במשטרה, היא פנתה כבר לפני זמן רב לגורמים במועדון והתלוננה על הטרדות כלפיה מצד המנכ"ל, אלא שבמועדון לא נקטו עמדה ולא מנעו זאת. התביעה צפויה להתבסס גם על מקרים נוספים לטענתן של נשים שעבדו במועדון או היו בקשר מתוקף תפקידן עם אותו מנכ"ל והתריעו בפני הבעלים של המועדון במכתב ו/או בעל פה על כך שהן חשות מוטרדות.

אותה המתלוננת שכרה את שירותיהם של עורכי הדין זיו וגלעד משה ובסביבתה, כמו גם בקרב גורמים המעורים בחקירת המשטרה, משוכנעים שישנה סבירות גבוהה להגשת כתב אישום נגד המנכ"ל. בניגוד אליהם, גורמים אחרים המעורים בפרטי החקירה טוענים שמדובר בתיק מורכב כשבשלב הזה מוקדם לדעת לאן הוא הולך.

מעצרו של המנכ"ל החשוד בעבירות מין קוצר והוא יסתיים ב-25 במאי. כזכור, בית משפט השלום קבע שהחשוד יישאר במעצר בית למשך 20 יום, אך ערר שהגישו עורכי דינו מורן סעדון ורענן עמוסי הביא לכך שמעצר הבית קוצר משמעותית.

יש לציין שהערר לא הגיע לידי דיון וזאת לאחר שהיחידה החוקרת הגיעה להבנות עם עורכי הדין של המנכ"ל ובהסכמה קוצר המעצר בצורה משמעותית. "לאחר הגשת הערר, השכילה היחידה החוקרת להגיע להסכמה ולקצר את מניין ימי מעצר הבית ואי יצירת קשר עם אשתו", מסרו עורכי הדין רענן עמוסי ומורן סעדון. "עניין זה מלמד כי תלונתה של המתנדבת היא משענת קנה רצוץ ואין בה ולא כלום מלבד מסע נקמה נגד מרשנו".

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully