וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר מעריכים: עד השבוע הבא ימונה מאמן חדש

19.5.2021 / 10:03

ההכנות לעונה הבאה מתעכבות על רקע חוסר הוודאות התקציבי: מספר שחקנים יתבשרו שעליהם לחפש קבוצה חדשה, אחרים כבר התבקשו לקצץ. חוגג נוטה לוותר על מאמן זר ומרקו בלבול, קובי רפואה וחיים סילבס עשויים להגיע לפגישות. הזרים כבר מחכים לטוס

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג ממתין עם מינוי מאמן עד שיתברר מה התקציב שהקבוצה תוכל להעמיד בעונה הבאה. בקבוצה כבר החלו בשיחות ראשונות עם שחקנים שחתומים לעונה הבאה ויתבקשו לקצץ בשכרם, ובימים הקרובים אף יודיעו בבית"ר למספר שחקנים שעליהם לחפש קבוצה חדשה.

המטרה של בית"ר היא להפחית אשכר השחקנים לעונה הבאה בצורה משמעותית, כשבשלב זה חתומים בקבוצה שחקנים עם שכר כולל של למעלה מ-17 מיליון שקל.

אחרי שהגזרה הזו תטופל, יתפנה הבעלים לסגור עם מאמן חדש. הלך הרוח במועדון הוא שמאמן זר לא ריאלי בשלב זה. הבעלים בחן כמה אופציות של מאמנים זרים שמועמדותם נפלה בשל דרישות כלכליות גבוהות או חוסר התלהבות להגיע. לפי שעה, נראה שהמועדון יחזור לאופציית מאמן ישראלי. יוסי אבוקסיס לא נמצא על הפרק כרגע בשל עלויותיו הגבוהות, והשמות ריאליים הם מרקו בלבול, קובי רפואה וייתכן שגם חיים סילבס.

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. ברני ארדוב
ירצה את התפקיד? בלבול/ברני ארדוב

הבעלים צפוי להיפגש עם שלושתם לפני שיגבש החלטה סופית. בלבול מועסק על ידי ההתאחדות כעוזרו של וילי רוטנשטיינר בנבחרת ישראל, וכדי להחתימו בית"ר תצטרך לקבל את האישור המתאים, אם בלבול עצמו ירצה את התפקיד.

היום (רביעי, 19:45, ספורט2) תסיים הקבוצה את העונה במפגש עם הפועל חדרה בטדי. ירדן שועה לא הגיע לאימון אתמול ולאורך כל השבוע כבר הייתה אווירת סוף עונה מוחלטת עם היעדרות של לא מעט שחקנים. עידן ורד מוצהב, ניקו אולסק כבר טס לארצות הברית, מיכאל אוחנה ותמיר עדי הפצועים סיימו את העונה וגם אופיר קריאף מורחק.

הזרים של הקבוצה רק מחכים לסיום העונה בשביל לטוס הביתה לחופשה, כאשר לפחות לגבי חלקם ישנם סימני שאלה גדולים לעונה הבאה, וההחלטות הסופיות יתקבלו לאחר מינוי מאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully