וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין דחייה נוספת: חצאי גמר הגביע ישוחקו כמתוכנן ברביעי וחמישי

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 16:26

האפשרות לדחות את המפגש בין הפועל תל אביב לבית"ר תל אביב בת ים לחמישי ואת המפגש בין מכבי חיפה למכבי תל אביב לשבת לא תצא אל הפועל. זאת למרות שהירוקים הסכימו לדחייה של המשחק עד שהזרים של הצהובים יחזרו. המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל חדרה הוקדם לרביעי

מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה מול דן גלזר שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
סוף סוף ייפגשו בחמישי. אבו פאני מול גלזר/אריאל שלום

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שלישי) שלא תבוצע דחייה נוספת במועדי חצאי גמר גביע המדינה. אחרי שבהתאחדות דנו עם ארבעת הקבוצות המשתתפות במעמד - מכבי תל אביב, מכבי חיפה, הפועל תל אביב ובית"ר תל אביב בת ים - באפשרות לקיים את המשחקים בחמישי ובשבת, בתקווה שעד אז תושג רגיעה וניתן יהיה לקיים את המשחקים עם קהל, הוחלט להשאיר אותם במועד המקורי.

המשמעות היא ששני המשחקים - הפועל תל אביב נגד בית"ר תל אביב בת ים ביום רביעי ומכבי חיפה נגד מכבי תל אביב ביום חמישי - ישוחקו כמתוכנן באיצטדיון העירוני בחיפה ללא נוכחות קהל.

שינוי לוח הזמנים והזזת המשחקים קדימה, היה מחייב את ההתאחדות להודיע לאופ"א על כך ולראות איך היא פותרת את הנושא שפיפ"א מחייבת את הקבוצות לחייב את השחקנים הזרים בכל המדינות עד ה-31 במאי. כל שינוי בתוכניות יכניס את ליגת העל לתוך חודש יוני, מה שיצריך את אישור אופ"א לדחיית הפרסום של הקבוצות שישחקו במפעלים האירופיים השונים, מה שאמור להיקבע עד תחילת יוני.

אגב, מכבי חיפה הסכימה לבקשת מכבי תל אביב לדחיית חצי הגמר כדי שהזרים של הצהובים יספיקו לחזור לישראל. אלא שבישיבה שהיתה בהתאחדות בשיתוף אנשי המנהלת לא נמצאה נוסחא שתצליח להביא לסיום הליגה במועד סביר. במכבי תל אביב התאכזבו מאוד נוכח ההחלטה שתוביל לכך ששחקניה הזרים לא יגיעו למשחק.

* משחקה של בית"ר ירושלים מול הפועל חדרה שנקבע לחמישי הוקדם לרביעי, וייערך באיצטדיון טדי ללא קהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully