וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני צ'לסי ולסטר התעמתו, רודיגר עקץ: "הם זלזלו, הגיע להם להיענש"

שחקני הבלוז התקוטטו עם שחקני השועלים אחרי ה-1:2 הדרמטי, גיבור הניצחון של טוכל חגג ועקץ: "המורשת של צ'לסי גדולה מכם"

ז'ורז'יניו צ'לסי עם אנטוניו רודיגר. רויטרס
שני הכובשים של צ'לסי אמש. ז'ורז'יניו עם רודיגר/רויטרס

בצ'לסי חזרו אמש (שלישי) לחייך לאחר הניצחון 1:2 על לסטר במסגרת המחזור ה-37 בליגה האנגלית. הבלוז שיפרו עמדות, ועלו על חשבון השועלים למקום השלישי ובכך נותרו תלויים בעצמם בכל הקשור להשגת הכרטיס לליגת האלופות בתום העונה. מעבר לכך, 8,000 האוהדים שהורשו להיכנס ליציעי סטמפורד ברידג' לאור ההקלות באנגליה, חזו במיני-נקמה בקבוצה של ברנדן רוג'רס, ששלושה ימים קודם לכן חגגה על חשבונה בגמר הגביע עם ניצחון 0:1 וזכייה ראשונה בתולדותיה.

הלונדונים פתחו בסערה את המשחק, והיו טובים יותר לאורך כל המחצית הראשונה אך לא הצליחו להביא את יתרונם לידי ביטוי. טימו ורנר מצא את הרשת פעמיים, אך בשני המקרים השערים נפסלו בשל נפדל ובשל נגיעת יד. במחצית השנייה הצליח אנטוניו רודיגר למצוא את הרשת, שכל שלושת שעריו האחרונים בפרמיירליג הגיעו מול לסטר. טימו ורנר הוכשל ברחבה וסידר לז'ורז'יניו פנדל אותו שלח הברזילאי פנימה שער מצמק של קלצ'י איהנאצ'ו לא שינה דבר וצ'לסי שבה לנצח.

בסיום המשחק נרשמה קטטה חריפה בין שחקנים שתי הקבוצות, שנמשכה עם הירידה למנהרה. לפי דיווחים באנגליה, חלק מהמשתתפים בתקרית עשויים לספוג עונש הרחקה.

צפו ב-1:2 של צ'לסי על לסטר

תקציר: צ'לסי - לסטר 1:2/ספורט 2

המספרים

* 11 מתוך 13 משעריו האחרונים של ז'ורז'יניו בליגה האנגלית הגיעו מהנקודה הלבנה. מדובר ביחס הגדול ביותר לשחקן שכבש מעל 10 שערים בתולדות הפרמיירליג (85 אחוז).

* שלושת שעריו האחרונים של אנטוניו רודיגר בפרמיירליג נכבשו מול לסטר.

* קלצ'י איהנאצ'ו הוא השחקן הראשון בתולדות הפרמיירליג שמבקיע בכל אחד מימות השבוע במהלך עונה אחת.

* לראשונה מאז ה-31 בינואר 2017 שלושת הראשונות (מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד ולסטר) לא מצליחות לנצח. אז שלושת הראשונות שלא ניצחו היו ארסנל, צ'לסי וטוטנהאם.

עוד בוואלה! ספורט

אנגליה: צ'לסי ניצחה 1:2 את לסטר וחלפה על פניה בדרך למקום השלישי

לכתבה המלאה
שחקן צ'לסי טימו ורנר. רויטרס
"המחצית הראשונה הייתה כמו מראה לעונה כולה". ורנר/רויטרס

התגובות

מאמן צ'לסי תומאס טוכל אמר בסיום: "זו הייתה הופעה פנטסטית שלנו והניצחון בהחלט הגיע לנו. אין לנו יותר מידי זמן לחגיגות, המלאכה עדיין לא הושלמה, ונותרו לנו לשחק עוד שני משחקים. אני שמח שחזרנו לשחק בפני האוהדים שלנו, הם נתנו לנו יתרון עצום היום".

המאמן התייחס לאווירה בקבוצה לאחר ההפסד ללסטר בגמר הגביע ולקראת המשחק אמש: "יום אחרי המשחק ניהלנו שיחות על איך ממשיכים הלאה לאור האכזבה. במשחק היום נראינו הרבה יותר טוב. השחקנים עשו מה שנדרש, שיחקו עם הרבה אגרסיביות והקבוצה נראתה טוב מאוד".

חלוץ הבלוז טימו ורנר: "זה טוב מאוד שהאוהדים חזרו ליציעים. התגעגענו אליהם מאוד. זו הסיבה לשמה אנחנו משחקים כדורגל". על השערים שנפסלו לו: "המחצית הראשונה הייתה סוג של מראה לכל העונה עבורי. תמיד קרוב, אבל בסופו של דבר - לא באמת. כשאתה צעיר ולקראת הופעה בגמר ליגת האלופות זו לא בעיה".

גיבור הניצחון אנטוניו רודיגר, שהוכתר על ידי טוכל לאיש המשחק, עקץ בסיום את לסטר שלטענתו זלזלו בצ'לסי אחרי הניצחון בגמר הגביע: "יש להם שחקנים שלא יודעים איך לחגוג, והיינו חייבים להעניש אותם על זה. אל תזלזלו בהיסטוריה של המועדון שלנו, היא קצת יותר גדולה מכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully