וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 1:2 את לסטר וחלפה על פניה בדרך למקום השלישי

הבלוז גמלו לשועלים על ההפסד בגמר הגביע ותלויים בעצמם בכל הקשור למאבק על כרטיס לליגת האלופות. רודיגר (47) וז'ורז'יניו בפנדל (66) הכריעו, איהנאצ'ו צימק (76). מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-1:1 בלבד מול פולהאם, פוגבה ודיאלו הניפו דגל פלסטין. מנצ'סטר סיטי הופתעה

תקציר: צ'לסי - לסטר 1:2/ספורט 2

אחרי הרבה מאוד זמן לכל הקבוצות בפרמיירליג מספר שווה של משחקים והערב (שלישי) נפתח המחזור ה-37 בו מרכז העניין היה ניצחונה של צ'לסי 1:2 על לסטר, שהעלה את הבלוז למקום השלישי. האלופה מנצ'סטר סיטי הוליכה 0:2 אצל ברייטון, אך איבדה את קאנסלו בכרטיס אדום והפסידה 3:2. מנצ'סטר יונייטד שוב פישלה כשסיימה ב-1:1 ביתי עם פולהאם, בעוד לידס ניצחה בחוץ 0:2 את סאות'המפטון.

בשל הקלות הקורונה באנגליה ב-17 במאי, תתאפשר חזרה של קהל למגרשים, גם אם עדיין לא תפוסה מלאה.

שחקני צ'לסי חוגגים שער. רויטרס
צ'לסי תלויה בעצמה. רודיגר חוגג עם חבריו/רויטרס

צ'לסי - לסטר 1:2

לאחר המפגש ביניהן בגמר הגביע, המחזיקה הטרייה הגיעה להתארח בסטמפורד ברידג', ולפחות בהתחלה נפילת המתח ניכרה על השחקנים של ברנדון רוג'רס. הבלוז תקפו והגיעו ללא מעט מצבים, אך לא הצליחו להביא את יתרונים לידי ביטוי בשערים. טימו ורנר אמנם חגג פעמיים, אך בשני המקרים החגיגה הייתה מוקדמת, פעם אחת בשל נבדל (22) ופעם שנייה בעקבות נגיעת יד (35). במחצית השנייה, הצליח אנטוניו רודיגר סוף סוף לעשות צדק וקבע 0:1 למארחת. ורנר אמנם לא הצליח לכבוש, אך סידר לחבריו פנדל כשהוכשל ברחבה, וז'ורז'יניו דייק מהנקודה בדרך ל-0:2. לסטר לא אמרה נואש, והצליחה לשוב למשחק משער של קלצ'י איהנאצ'ו, ויכלה לצאת עם נקודה אך איוסה רשם החמצה גדולה לבדו מול מנדי בתוספת הזמן ובעט לשמיים ממצב קורץ. שלוש נקודות חשובות לקבוצה של טוכל, שעולים למקום השלישי ותלויים בעצמם בכל הקשור למאבק על הכרטיס לליגת האלופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
  • דקה 4: בן צ'ילוול השתחרר בצורה יפה מהשמירה ובעט כדור שפספס במעט את המסגרת.
  • דקה 22:: טימו ורנר חגג את השער הראשון של צ'לסי, אך ראה את הדגל מונף לנבדל והשער נפסל.
  • דקה 28: מייסון מאונט התקדם עם הכדור, איבד אותו, אך הצליח להשיג אותו בחזרה ומתוך הרחבה בעט כדור שנהדף בקושי לקרן.
  • דקה 47: גול! צ'לסי עולה ל-0:1: אנטוניו רודיגר העלה את המארחת ליתרון מוצדק.
  • דקה 66: גול! צ'לסי עולה ל-0:2: המארחת קיבלה פנדל לאחר נפילה ברחבה של טימו ורנר, וז'ורז'יניו הכפיל את היתרון של הבלוז לאחר ביצוע מלוטש.
  • דקה 76: גול! לסטר מצמקת ל-2:1: קלצ'י איהנאצ'ו מצא את הפינה השמאלית של מנדי והחזיר את האורחת למשחק.
שחקן מנצ'סטר יונייטד אדינסון קבאני. רויטרס
עוד רגע של קסם שלו, אך יונייטד עם משחק שלישי ללא ניצחון. קבאני/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - פולהאם 1:1

בעוד שמונה ימים יעלו השדים האדומים לרגע השיא של העונה מבחינתם, שיפגשו את ויאריאל בגמר הליגה האירופית. נכון לעכשיו, נראה שהשדים האדומים יגיעו לא עם הביטחון האופטימלי, כשהם סופרים כבר שלושה משחקי בית רצופים ללא ניצחון בפרמיירליג. השחקנים של סולשיאר דווקא הגיעו ללא מעט הזדמנויות, כשבדקה ה-15 הגיע עוד רגע קסם מבית היוצר של אדינסון קבאני. האורוגוואי זיהה את שוער פולהאם מחוץ לשער וכבש בצ'יפ גאוני ממרחק של 35-40 מטר שער נפלא. השדים האדומים הגיעו לשלל מצבים במחצית השנייה, אך גם הפריקו את העורף ושילמו על כך משער של ג'ו בריאן בדקה ה-76. מנצ'סטר יונייטד אמנם קוטעת רמף של שלושה הפסדים, אך שוב לא מצליחה לנצח, גם לא את הקבוצה שכבר ירדה לצ'מפיונשיפ.

אוהדי השדים האדומי המשיכו במחאתם נגד משפחת גלייזר, המחזיקים בבעלות על הקבוצה והניפו שלטים נגדם בדרישה שיעזבו. בסיום המשחק נראו פול פוגבה ואמאד דיאלו הניפו את דגלם של הפלסטינים.

  • דקה 6: כדור שעלה לרחבה מצא את פול פוגבה, שלא היה מספיק מדויק ולא הצליח למצוא את המסגרת.
  • דקה 15: גול! מנצ'סטר יונייטד עולה ל-0:1: כדור שוער של דה חאה הוחלק על ידי פרננדש לקבאני, והאורוגוואי הדהים עם שער כמעט מהחצי והקפיץ מעל השוער באומנות.
  • דקה 26: ברונו פרננדש ניסה את מזלו בבעיטה ממרחק של קצת יותר מ-20 מטרים מהשער וסחט הדיפה נהדרת מהשוער אלפונס אראולה.
  • דקה 35: פאביו קראבליו קיבל הזדמנות נהדרת להשוות עבור האורחת, אך סחט הצלה נהדרת מדויד דה חאה.
  • דקה 76: גול! פולהאם משווה ל-1:1: לאחר מספר הזדמנויות, בעיקר בצד השני, הצליח ג'ו בריאן לדחוק מקרוב את שער השוויון של האורחת.

צםו ב-1:1 בין מנצ'סטר יונייטד לבין פולהאם

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - פולהאם 1:1/ספורט 2

פוגבה ואמאדו תומכים בפלסטינים

שחקני ברייטון חוגגים. רויטרס
מהפך נהדר מול האלופה הנכנסת. שחקני ברייטון חוגגים/רויטרס

ברייטון - מנצ'סטר סיטי 2:3

עוד משחק מרתק בו נוטלת חלק האלופה הנכנסת, רק שהפעם, בניגוד ל-3:4 הנפלא מול ליברפול, הפעם הסיטיזנס היו אלה בצד המפסיד במשחק רב השערים הנהדר שקיבלנו. הפתיחה נראתה טוב עבור האורחת שעלתה ליתרון משער של אילקאי גונדואן, אק שש דקות לאחר מכן מצאה את עצמה בעשרה שחקנים לאחר שז'ואאו קאנסלו ראה אדום ישיר לאחר שדחף בפראות את דני וולבק. פיל פודן העניק לפפ יתרון 0:2, אך עד מהרה התחיל החיסרון המספרי לתת אותותיו בשחקני סיטי. שתי דקות לאחר השער השני צימק לאנדרו טרוסאר והחזיק את המארחת למשחק. בדקה ה-72 קבע אדם וובסטר שוויון ובדקה ה-76 הושלם המהפך משער של דן ברן. מכאן לקבוצה של פפ לא הייתה תשובה, וברייטון רושמת ניצחון מתוק על האלופה הנכנסת לאחר עונה של מאבקי תחתית.

  • דקה 4: גול! מנצ'סטר סיטי עולה ל-0:1: אילקאי גונדואן כבש שער מוקדם לזכות האורחת.
  • דקה 10: כרטיס אדום! ז'ואאו קאנסלו ביצע עבירה מכוערת על דני וולבק, והשופט הראה לו אדום ישיר והוא מסיים את דרכו במשחק מוקדם מאוד.
  • דקה 48: גול! סיטי עולה ל-0:2: למרות החיסרון המספרי, פיל פודן העלה את הקבוצה של פפ ל-0:2.
  • דקה 50: גול! ברייטון מצמקת ל-2:1: שלוש דקות בלבד לאחר שספגה את השער השני, הצליחה המארחת לחזור למשחק בזכות שער של לאנדרו טרוסאר.
  • דקה 72: גול! ברייטוון משווה ל-2:2: הקבוצה מהמקום ה-17 מצליחה להשוות מול האלופה הנכנסת בזכות שער של אדם וובסטר.
  • דקה 76: גול! ברייטון עולה ל-2:3: איזו דרמה! דן ברן משלים את המהפך עבור ברייטון.

צפו ב-2:3 הגדול של ברייטון על מנצ'סטר סיטי

תקציר: ברייטון - מנצ'סטר סיטי 2:3/ספורט 1

משחק נוסף:

סאות'המפטון - לידס 2:0
ללידס: פטריק באמפורד (73), טיילר רוברטס (90+5).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully