וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 2:3 את אינטר ושמרה על סיכוי להשיג כרטיס לליגת האלופות

הגברת הזקנה איבדה פעמיים יתרון אך חואן קואדרדו כבש צמד (45+4 ו-88 בפנדל) וניצח עבורה דרבי ד'איטליה מהסרטים. אטאלנטה הבטיחה את המקום בליגת האלופות לאחר 3:4 על גנואה. לאציו לא תהיה בצ'מפיונס לאחר הפסד בדרבי

שחקן יובנטוס חואן קואדרדו. רויטרס
שמר את יובנטוס בתמונת המאבק על כרטיס לליגת האלופות. קואדרדו/רויטרס

אחרי שמאבק האליפות הוכרע, המוקד באיטליה נמצא במאבק על הכרטיסים לליגת האלופות, והערב (שבת) אטאלנטה הפכה לשנייה שמבטיחה את מקומה במפעל בזכות 3:4 במראסי על גנואה. יובנטוס השיגה 2:3 דרדמטי ומרתק על חשבון האלופה הנכנסת אינטר. לאציו יצאה סופית מהמירוץ לרביעייה הראשונה כשהפסידה 2:0 לרומא בדרבי. ספציה הבטיחה הישארות עם 1:4 משכנע על טורינו שעדיין לא ניצלה.

שחקן אינטר רומלו לוקאקו עם אשרף חכימי. רויטרס
השווה עבור האלופה הנכנסת. לוקאקו/רויטרס

יובנטוס - אינטר 2:3

לאחר שאיבדה לה את האליפות לאחר תשע שנים רצופות, השיבה לעצמה האלופה היוצאת מעט מכבודה האבוד כשניצחה את אינטר בדרבי ד'איטליה מרתק. יובנטוס ידעה שרק ניצחון ישאיר אותה בתמונת המאבק על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה, וקיבלה פנדל בדקה ה-24. כריסטיאנו רונאלדו אמנם סחט הדיפה מסמיר הנדנוביץ' אך עט על הריבאונד ודחק אותו פנימה כדי להעלות את חבריו ליתרון. 11 דקות לאחר מכן הייתה זו אינטר שקיבלה פנדל ולוקאקו דייק וקבע שוויון. המארחת הצליחה לרדת למחצית ביתרון ממש שניות ספורות לפני השריקה להפסקה, כשואן קואדרדו הפתיע את הנדנוביץ' בכדור חזק ואימתני וקבע 1:2 מקומי.

המחצית השנייה הייתה עצבנית כיאה למלפגש בין שתי יריבות גדולות, אך עבור רודריגו בנקנקור המשחק נגמר מוקדם מידי. האורוגוואי ראה את הכרטיס הצהוב השני והורחק לאחר עבירה שלא בהכרח מחייבת כרטיס. הקבוצה של פירלו הצליחה להחזיק מעמד עד הדקה ה-85, אז כדור שנשלח לעברו של לוקאקו פגע בקייליני וחדר פנימה. גמור? לא אם זה תלוי בקואדרדו. הקולומביאני הנהדר הוכשל ברחבה, זכה לפנדל ושלח אותו פנימה. ברוזוביץ' איבד מעט את העשתונות וראה גם הוא את הכרטיס האדום, ויובנטוס יוצאת מנצחת במשחק גדול, ומשאירה לעצמה סיכוי להגיע לליגת האלופות.

עוד בוואלה!

"אתמול טוטנהאם, היום רומא... מחר מכבי": כרזה אנטישמית נגד מוריניו

לכתבה המלאה

מהלך המשחק

  • דקה 11: התקפה יפה של יובנטוס הסתיימה בנגיחה של פדריקו קייזה לעברו של דיאן קולוסבסקי תוך הרחבה, כשהשוודי נבלם מקרוב ברגע האחרון לקרן.
  • דקה 11: קרן קצרה מצאה את פדריקו קייזה בתוך הרחבה, אך הבעיטה שלו הלכה גבוה מעל המסגרת.
  • דקה 24: גול! יובנטוס עולה ל-0:1: ה-VAR אותת לשופט על עבירה ברחבה על שחקן יובנטוס והעניק לגברת הזקנה פנדל. כריסטיאנו רונאלדו ניגש לביצוע הבעיטה, הנדנוביץ' הדף - אך הפורטוגלי עט על הריבאונד וכבש את הראשון של האלופה היוצאת.
  • דקה 35: גול! אינטר משווה ל-1:1: שוב ה-VAR אותת לשופט על עבירה ברחבה, הפעם בצד השני, לטובת אינטר. רומלו לוקאקו ניגש לביצוע הבעיטה ושלח אותה פנימה.
  • דקה 45+4: גול! יובנטוס עולה ל-1:2: כדור שנהדף מהגנת אינטר הגיע לחואן קואדרדו שבעט בלי לעצור כדור חזק שמצא את הנדנוביץ' לא מוכן ונכנס פנימה.
  • דקה 51: לאוטרו מרטינס היה קרוב לקבוע שוויון, אך הבעיטה שלו מתוך הרחבה עלתה גבוה מעל המסגרת.
  • דקה 55: כרטיס אדום! יובנטוס נשארת בעשרה שחקנים. רודריגו בנטנקור תפס מאחור את רומלו לוקאקו, ראה את הכרטיס הצהוב השני, וסיים את דרכו במשחק, במה שנראה כהחלטה מעט קשוחה מידי של השופט.
  • דקה 85: גול! אינטר משווה ל-2:2: כדור שעלה לרחבה לכיוונו של רומלו לוקאקו, פגע ברגלו של ג'ורג'יו קייליני, שכבש שער עצמי נגד קבוצתו.
  • דקה 88: גול! יובנטוס עולה ל-2:3: חואן קואדרדו הופל ברחבה והגברת הזקנה זכתה לפנדל. הקולומביאני שלח את הכדור פנימה מהנקודה והחזיר את היתרון למארחת.
  • דקה 90+2: כרטיס אדום: מרצלו ברוזוביץ' איבד את העשתונות וראה כרטיס צהוב שני לאחר תיקול חריף.
דובאן ספאטה עם רוסלן מלינובסקי שחקני אטאלנטה חוגגים. רויטרס
בישלו זה לזה. דובאן ספאטה עם רוסלן מלינובסקי/רויטרס

גנואה - אטאלנטה 4:3

הקבוצה מברגמו הבטיחה את הכרטיס לליגת האלופות בפעם השלישית ברציפות, וקרובה להשיג את המקום השני בסרייה A לראשונה בתולדותיה. דובאן ספאטה כבש בדקה התשיעית את ה-15 שלו העונה והחזיר אסיסט למבשל רוסלן מלינובסקי בדקה ה-26, לפני שהמגן השמאלי רובין גוזנס חגג את ה-11 שלו העונה בדקה ה-44. גנואה שהבטיחה כבר הישארות, ניסתה לחזור עם שער של המחליף אלדור שומורודוב האוזבקי בדקה ה-49, אבל מריו פשאליץ' ענה בחלוף שתי דקות עם הרביעי וגם פנדל של גוראן פאנדב (67) ובישול שלו לשומורודוב (85) לא שינו את השורה התחתונה. אטאלנטה מקדימה בשש נקודות את יובנטוס שיכולה להשתוות אליה אמנם, אבל במאזן ביניהן היתרון למדורגת שנייה (ניצחון ביתי ו-1:1 בחוץ).

שחקן רומא הנריך מחיטריאן. GettyImages
הדרבי של רומא שייך לג'אלורוסי. מחיטריאן/GettyImages

רומא - לאציו 0:2

הג'אלורוסי שחווים עונת שפל אחרי כמה עונות בצמרת, לפחות המתיקה במעט את הגלולה עם 0:2 בדרבי של העיר רומא. התכולים, שגם הם לא הצליחו ב-20/21 לשחזר את ההצלחה מהעונה שעברה, רצו לפחות לשמור על ההגמוניה העירונית לאחר 0:3 גדול בסיבוב הראשון, אך איכזבו בגדול ויצאו מנוצחים. הנריך מחיטריאן כבש ראשון לרומא שלוש דקות לפני הירידה להפסקה מבישול של אדין דז'קו. לאציו בעטה יותר למסגרת, אך פדרו שנכנס כמחליף בדקה ה-72 כבש שש דקות לאחר מכן בבעיטה השנייה של רומא למסגרת (מאה אחוזי הצלחה). לאציו איבדה בנוסף את פרנצ'סקו אקרבי שהורחק בדקה ה-88 לאחר שראה כרטיס צהוב שני, והדרבי שייך לרומא.

ספציה - טורינו 1:4

הישג נאה למארחת, שהצליחה להבטיח הישארות בעונה הראשונה בתולדותיה בסרייה A. אחרי שישה משחקים ללא ניצחון, ריקרדו ספונארה (19), אמבלה אנזולה (42 בפנדל ו-74) והמחליף מרטין ארליץ' (84) סידרו לספציה ניצחון קריטי בקרב התחתית, מול פנדל מצמק של אנדראה בלוטי (55). טורינו תקווה להפסד של בנבנטו, אחרת המפגש בין השתיים במחזור הסיום עשוי להיות קרב ישיר על המקום בליגה (אלא אם טורינו תנצח את לאציו במשחק ההשלמה באמצע השבוע).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully