וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאן ולאפורטה נפגשו, ברצלונה סימנה מועמדים חדשים לחזק את החוד

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 17:48

"היתה שיחה באווירה טובה מאוד", טען המאמן, אולם בספרד ממשיכים להעריך שמעמדו מעורער. שני חלוצים צעירים וג'רארד מורנו על הכוונת

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. רויטרס
שומר על קור רוח. קומאן/רויטרס

את האליפות יהיה לברצלונה קשה מאוד להשיג, ועל כן ב-24 השעות האחרונות גוברים הדיווחים באשר להכנות של הקטלאנים לקראת העונה הבאה. על הפרק כמובן מעמדו המעורער של רונאלד קומאן, אך גם השינויים הצפויים בסגל השחקנים. ב"מארקה" נטען היום כי ז'ואן לאפורטה נועד בשעות הצהריים עם המאמן במסעדה בעיר כדי לדון ביכולת המאכזבת במחזורים האחרונים, ובסיומה אמר לתקשורת: "זו היתה ארוחה שקטה בין מאמן ונשיא". ההולנדי הוסיף: "היתה שיחה באווירה טובה מאוד".

לפי ESPN, לפחות אחד מבין ממפיס דפאי וסרחיו אגוארו ככל הנראה יחזק את החלק הקדמי של ברצלונה בעונה הבאה: "שניהם הבהירו שהם רוצים להגיע למועדון ואפילו מוכנים לקבל קצת פחות כסף כדי לשחק בקאמפ נואו".

אך זה לא מספיק לז'ואן לאפורטה ואנשיו, שרוצים לצרף גם חלוץ 9 נוסף. ניימאר ירד מהפרק לאחר שהאריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן, כולם מסכימים שארלינג הולאנד יהיה פיתרון מושלם אך ספק אם בארסה תוכל לעמוד בדרישות הכספיות של בורוסיה דורטמונד ולהתחרות ביתר הקבוצות הבכירות ביבשת. "במועדון מבינים שכמעט בלתי אפשרי לצרפו", נכתב.

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
משימה בלתי אפשרית. הולאנד/רויטרס

על כן, סומנו מספר חלופות עתידיות. אלכנסדר איסאק בן ה-21, שכבש העונה 14 שערים בריאל סוסיאדד, הוא אחד מהם, וכמוהו חלוץ צעיר נוסף - דרווין נונייס, שכבש שישה שערים ובישל תשעה נוספים במדי בנפיקה העונה. גם שמות מעט וותיקים יותר נמצאים על הפרק, ביניהם ג'רארד מורנו שכבש 27 שערים העונה בוויאריאל. כך או כך, רק לאחר שעתידו של ליאונל מסי ייקבע באופן סופי, יחליטו במועדון מי הפרטנר המתאים ביותר לצרף לחלק ההתקפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully