וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד מריחה אליפות, קוקה: "בלי לסבול, זה לא אנחנו"

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 7:53

המוליכה הגדילה את הפער בפסגה אחרי 1:2 קשה על סוסיאדד, גם סימאונה הודה: "בדקות האחרונות ממש סבלנו. יהיה קשה עד הרגע האחרון"

אנחל קוראה שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
הנה זה מגיע. קוראה חוגג/רויטרס

אתלטיקו מדריד עשתה אתמול (רביעי) צעד גדול לעבר האליפות, כשגברה 1:2 על ריאל סוסיאדד בוונדה מטרופוליטנו, ופתחה פער של 4 נקודות בפסגת הליגה הספרדית. שחקניו של דייגו סימאונה פתחו חזק, הגיעו למספר הזדמנויות, ועלו ליתרון 0:2 משערים של יאניק קראסקו (16) ואנחל קוראה (28). סוסיאדד הגיבה לא רע, אבל יאן אובלק המשיך להיות הגיבור כשסיפק כמה הצלות חשובות. האורחת אומנם צימקה בדקה ה-83, אבל אתלטיקו שמרה על הנקודות וראתה את התואר מתקרב, לראשונה מאז 2014. כעת נותרו לה שני משחקים מול אוססונה וריאל ויאדוליד.

"אם לא היינו סובלים, זה לא אתלטיקו", אמר בסיום הקפטן קוקה, על הקרב המתיש של קבוצתו לתואר, "אנחנו עייפים, עבדנו היום בצורה ספקטקולרית, כבשנו שני שערים, אחרי זה קצת הלכנו אחורה, היו לנו רגעים גדולים במשחק ורגעים קצת פחות טובים, אבל השגנו את הניצחון בסיום".

יאן אובלק ושחקני אתלטיקו מדריד חוגגים ניצחון. רויטרס
שוב הצטיין. אובלק/רויטרס
לואיס סוארס אתלטיקו מדריד. רויטרס
הרבה לחץ. סוארס/רויטרס

אתלטיקו ראשונה עם 80 נקוודת, 4 מעל ברצלונה ו-5 מעל ריאל מדריד, שתשחק היום מול גרנאדה. "נשארו עוד שני משחקים המון דברים יכולים לקרות", אמר קוקה, "היום היה לנו משחק גמר, וניצחנו אותו, אבל הולך להיות לנו עוד גמר ביום ראשון, וננסה לנצח גם בו".

המאמן דייגו סימאונה מודה שהיה לא קל: "שיחקנו מול יריבה שעשתה לנו הרבה צרות. הייתה לנו מחצית ראשונה מצוינת, אבל היה קשה בסיום, והשער שספגנו גרם לנו ממש לסבול בדקות האחרונות. אנחנו צריכים לנוח. זו הייתה עונה קשה, והיא תהיה קשה עד הרגע האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully