וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות האירועים: מתיחות בחדר ההלבשה של פ.ס.וו, הפוסטים של השחקנים נגד ישראל הורדו

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 13:00

בהוולנד מדווחים: גם באייאקס וגם בפ.ס.וו "מובכים" מהשחקנים שהביעו תמיכה בפלסטינים, וביקשו מהם שלא להתערב. באיינדהובן מאמינים: אין סיבה שערן זהבי יעזוב

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן עם רוגר שמידט. Soccrates Images, GettyImages
הקשר הזה יימשך? זהבי ושמידט/GettyImages, Soccrates Images

לראשונה מאז השוד האלים שעברה משפחתו, יעלה היום (חמישי, 15:30, ספורט4) ערן זהבי לכר הדשא וינסה לשים את הדרמה הגדולה מאחוריו. עדיין לא ברור האם החלוץ הישראלי יקבל מקום בהרכב של פ.ס.וו במשחקה החשוב מול זוולה, אך את אמונו של המאמן רוג'ר שמידט יש לו - ובגדול.

כשנשאל על השמועות לפיהן יבחר זהבי לעזוב את איינדהובן ולשוב לישראל עם תום העונה אמר המאמן: "אלה רק שמועות, אי אפשר לחשוב עליהם יותר מדי. אין לי סיבה להאמין שהוא לא יהיה איתנו בעונה הבאה".

מאז השוד, היו קולות בהולנד ששמו חלק מהאשמה על שי זהבי, שלטענת שחקן העבר רנה ואן דר חייפ "הצטלמה עם שעונים של 40 אלף יורו באינסטגרם". שמידט הגיב גם לזה ואמר: "לאינטרנט יש יתרונות וחסרונות, אבל זה העולם בו הכדורגלנים והילדים שלנו גדלים בו. באופן כללי כדאי להיות זהירים בנוגע למה חולקים מהחיים הפרטיים שלך".

על המשחק עצמו והמאבק על המקום השני אמר המאמן: "עבדנו קשה וכעת אנחנו רוצים את המקום השני שיסדר לנו את מוקדמות ליגת האלופות. בעונה הבאה נרצה להתחרות עם אייאקס על האליפות, העונה הם היו טובים מדי, למרות שההבדלים במפגשים הישירים בינינו לא היו מאוד גדולים. אי אפשר לגשר על הפערים התקציביים, אז נצטרך למצוא דרכים אחרות".

מרשל חוצ'יי מומחה אבטחה הולנדי בריאיון על השוד בבית משפחת זהבי/מורן זליקוביץ'

חלק משחקני פ.ס.וו הביעו בימים האחרונים תמיכה פומבית בעם הפלסטיני. טון חרבראנדס, מהנהלת המועדון, טען כי השחקנים דיברו על הנושא בינם לבין עצמם: "ערן בחור ריאלי, הוא אמר להם, 'תראו, אנחנו לא חייבים להסכים אחד עם השני. זה לא אישי'. היתה הרבה הבנה הדדית וכבוד ובגרות, ומבחינתי זה טוב. זו הפעם הראשונה שחוויתי משהו כזה. לכל אחד אצלנו יש את הזכות להביע את דעתו". גם שמידט התייחס לדברים ואמר: "אני מאמן כדורגל ולא מומחה פוליטי, אני מעדיף שלא להתבטא בנושא. אם היו בעיות בתוך הקבוצה, דיברנו על זה".

עם זאת, בתקשורת ההולנדית מדווחים היום שהנהלת פ.ס.וו שוחחה עם השחקנים, וביקשה מהם להימנע מהבעת דעה פוליטית, שיכולה לפגוע בסגל. הפוסטים נגד ישראל של השחקנים של פ.ס.וו (ביניהם מוחמד איהטארן, נוני טריסטן מאדווקה, דנזל דומפריס, ג'ורדן טזה, קודי גקפו) הורדו מהחשבונות שלהם. גם בהנהלת אייאקס ביקשו משחקנים שלא להתייחס לאירועים בישראל. "גם פ.ס.וו וגם אייאקס הובכו מאוד מהשחקנים שהתערבו באירועים בהצהרות קיצוניות", נכתב ב"דה טלחראף", "הדברים אף יוצרים מתיחות וקיטוב בחדר ההלבשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully