וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ניצחה 2:4 את מנצ'סטר יונייטד

עודכן לאחרונה: 14.5.2021 / 0:46

הקבוצה של קלופ התקרבה לצ'לסי בקרב על המקום הרביעי הנכסף עם ניצחון מתוק באולד טראפורד. פיליפס כבש שער עצמי (10), אבל תיקן עם בישול לז'וטה (35). פירמינו (45) הפך והשלים צמד מהיר (47). רשפורד צימק (68), אבל סלאח חתם (90)

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 4:2/ספורט1

לפני קצת פחות מארבעה חודשים הגיעה ליברפול לאולד טראפורד והודחה מהגביע אחרי 3:2 מול מנצ'סטר יונייטד. הערב (חמישי) הגיעה הנקמה של קלופ ושחקניו, שניצחו 2:4 את היריבה המושבעת ופתחו את המאבק עם צ'לסי על המקום הרביעי הנכסף. פיליפס הבלם הצעיר כבש שער עצמי עבור יונייטד (10), שהפסידה ללסטר ללא הכוכבים וחשבה שתחגוג על ליברפול בהרכב החזק שלה. אלא שלמייטי רדס היו תוכניות אחרות לגמרי. הקאמבק החל עם בישול של פיליפס לז'וטה (35). פירמינו הפך (45) אחרי ששבר בצורת ארוכה והשלים צמד שתי דקות אחרי פתיחת המחצית השנייה. רשפורד צימק ל-3:2 עבור יונייטד (68), אבל מוחמד סלאח חתם במתפרצת (90) והנחיל הפסד בית שני ברציפות ליונייטד, שהצטיינה העונה בעיקר במשחקי החוץ שלה, אך בכל מקרה תסיים קרוב לוודאי במקום השני אחרי האלופה סיטי.

דיוגו ז'וטה ליברפול חוגג. רויטרס
מנקודות האור בעונה המאכזבת של ליברפול. ז'וטה/רויטרס

לליברפול, שהציגה את אחד המשחקים הטובים שלה בעונה המאכזבת מבחינתה, נותרו שלושה משחקים די נוחים על הנייר מול ווסט ברומיץ', ברנלי וקריסטל פאלאס. הקבוצה של קלופ תקווה שלסטר תצליח להוציא נקודות מהבלוז בעוד ארבעה ימים כדי לנסות בכל זאת לתפוס את הרכבת לליגת האלופות אחרי עונה סוערת ומלאת תהפוכות ופציעות.

עוד בוואלה!

אנגליה חוגגת עם סיטי ומהללת את גווארדיולה: "המאמן הטוב בתולדות הפרמיירליג"

לכתבה המלאה
ברונו פרננדש מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מהלך יפה שלו הביא לשער של יונייטד. פרננדש/רויטרס

מהלך המשחק

  • דקה 2: אלכסנדר ארנולד הכניס כדור לפירמינו, שנעצר על ידי הנדרסון לקרן. אריק באי ספק נגע בכדור בידו, אבל ה-VAR לא התערב והשופט הורה להמשיך.
  • דקה 4: אליסון שוב שגה בענק כשמסר כדור היישר לעבר קבאני, אבל האורוגוואי לא היה מרוכז ובעט החוצה.
  • דקה 10: גול! מנצ'סטר יונייטד עלתה ל-0:1 מהיר. ברונו פרננדש קיבל ברחבה ובעט עם החלק החיצוני של הנעל, נתניאל פיליפס הבלם הצעיר הסיט את הכדור לשערו הוא.
  • דקה 27: השופט הורה על פנדל אחרי שבאי ספק הכשיל את פיליפס ברחבה. אלא שאחרי צפייה במסכי ה-VAR ההחלטה בוטלה משום שבאי הגיע קודם לכדור.
  • דקה 35: גול! ליברפול חזרה למשחק משער של ז'וטה, שהסיט בעקב לרשת בעיטה של פיליפס מתוך הרחבה ועשה 1:1.
  • דקה 45: גול! המהפך הושלם. אלכסנדר ארנולד סובב כדור חופשי מצד ימין, רוברטו פירמינו הגיע ראשון ונגח פנימה כדי לקבוע 1:2 ממש לפני ההפסקה.
  • דקה 47: גול! רוברטו פירמינו העלה את ליברפול ל-1:3 מפתיע. לוק שואו איבד כדור ברשלנות, הנדרסון הדף רע כדור של אלכסנדר ארנולד והחלוץ הברזילאי דחק מקרוב את הריבאונד פנימה.
  • דקה 68: גול! יונייטד צימקה ל-3:2 אחרי שיתוף פעולה של קבאני ורשפורד. האורוגוואי החליף מסירות עם האנגלי, שמזווית לא פשוטה בעט לקורה ופנימה.
  • דקה 69: יונייטד כמעט חזרה ל-3:3 מהיר אחרי עירבובייה ברחבה, אבל גרינווד נעצר ממש מהקו.
  • דקה 90: גול! ליברפול סגרה עניין עם ה-2:4. מאטיץ' איבד כדור קריטי וסלאח דהר למתפרצת כשהוא לבד לגמרי ודחק פנימה מקרוב.
רוברטו פירמינו ליברפול. רויטרס
שבר בצורת דווקא מול יונייטד. פירמינו/רויטרס

צפו בתקציר המשחק של אסטון וילה מול אברטון

תקציר: אסטון וילה - אברטון 0:0/ספורט1

אברטון - אסטון וילה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully