וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה חוגגת עם סיטי ומהללת את גווארדיולה: "המאמן הטוב בתולדות הפרמיירליג"

עודכן לאחרונה: 12.5.2021 / 7:24

בממלכה מציינים את חזרתה של סיטי לשלטון אחרי השנה הקשה, מחמיאים למאמן "הגאון" ומשבחים את רובן דיאס: "שחקן ההגנה הטוב בעולם". התגובות

תקציר ניצחונה של צ'לסי 1:2 על מנצ'סטר סיטי/ספורט1

במנצ'סטר סיטי חוגגים את האליפות, אותה הבטיחו אחרי שהיריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד הפסידה 2:1 ללסטר. הפער בין שתי הקבוצות של מנצ'סטר עומד על עשר נקודות שלושה משחקים לסיום ובכך אין לשדים האדומים שום אפשרות לעקוף את היריבה העירונית.

כמה עשרות מאוהדי סיטי הגיעו אל מחוץ לאצטדיון הביתי של הקבוצה, עקבו אחרי התוצאה מאולד טראפורד וחגגו בסיום.

באנגליה העניקו את מרבית השבחים לפפ גווארדיולה. הפרשן רובי סבאג' אמר ש"מבחינתי, הוא המאמן הכי טוב בתולדות הפרמיירליג. המהפך שהוא חולל במהלך העונה הזו, לא פחות מפנומנלי. זה פשוט מדהים". ברשת "סקיי" הכתירו את סיטי ל"אחת הקבוצות הטובות בפרמיירליג בכל הזמנים", וג'וליאן לסקוט אמר על גווארדיולה: "הוא מאמן מבריק, הוא ווינר אדיר, הוא גאון".

גם רובן דיאס, שר ההגנה של הסיטיזנס, סחט שלל מחמאות. "נראה שהוא משחק בפרמיירליג כבר במשך שנים", אמרו עליו ברשת BT. "הוא אפילו לא הגיע לשיא שלו, וכבר עכשיו הוא שחקן ההגנה הטוב בעולם. החלק המפחיד הוא שמכאן הוא רק יכול להשתפר".

אמריק לאפורט חוגג

ראחים סטרלינג חוגג

אגוארו מאושר

אילקאי גונדואן

גם האוהד ליאם גלאגר מאושר

פול דיקוב שחקן מנצ'סטר סיטי לשעבר עם האוהדים. רויטרס
שחקן העבר פול דיקוב עם האוהדים/רויטרס
אוהדי מנצ'סטר סיטי. רויטרס
אוהדי סיטי חוגגים מחוץ לאצטדיון הביתי/רויטרס
אוהדי מנצ'סטר סיטי. רויטרס
יש אליפות/רויטרס
אוהדי מנצ'סטר סיטי. רויטרס
כן כן, יונייטד הפסידה. אפשר לחגוג/רויטרס

מאמן סיטי פפ גווארדיולה אמר: "זו הייתה עונה ותואר כמו שלא היה מעולם, זה היה הכי קשה. תמיד נזכור את העונה הזו על בגלל הצורה בה זכינו, אני כל כך גאה להיות המאמן של הקבוצה הזו עם שחקנים כל כך מיוחדים. לעבור את העונה הזו עם כל ההגבלות והקשיים מראה שהעקביות שיש לנו היא יוצאת דופן ובלתי מתפשרת. בכל יום, השחקנים כאן, נלחמים על ההצלחה, מנסים להשתפר. הם היו כל כך עמידים ובעלי חוסן נפשי. זה נכון באותה מידה לכל אחד ואחד מחברי הצוות שלי שעבדו ללא לאות מאחורי הקלעים כדי לוודא שהשחקנים שלנו יעמדו בפני האתגרים הבלתי צפויים והרוטינות החדשות בשנה סוערת. אני לא שוכח את כל הצוות במועדון שעבד למען ההצלחה הזו. בין אם עבדו מהבית או מהמשרדים במועדון, המאמץ של כל עובד בנסיבות האלה תרמו להצלחה".

מנצ'סטר סיטי כבר זכתה העונה בגביע הליגה ויכולה גם לזכות בליגת האלופות אם תנצח את צ'לסי בגמר, אבל גווארדיולה התעקש שזכייה באליפות זה היעד של המועדון: "בתחילת כל עונה, לזכות באליפות זו המטרה הכי חשובה שלנו. אתה צריך להיות שם בכל שלושה ימים ולשחק נגד היריבות הכי גדולות שלך בכל שלושה ימים. רק כשאתה הכי טוב בכל שבוע, אתה יכול לזכות באליפות. זו הצלחה גדולה".

גווארדיולה הודה לאוהדים ואמר: "הכי חשוב זה להודות להם. ברגעים הכי קשים שלנו, לא יכולנו לשמוע את הקהל מאחורינו כמו בדרך כלל, אבל אנחנו יודעים שהם איתנו בכל מקום וזה הרים אותנו. אני מבטיח להם שאנחנו מרגישים את האהבה שלהם ומעריכים אותה, לא היינו משיגים את מה שהשגנו בלעדיה. אני מקווה שנוכל לחגוג כולנו ביחד בעתיד הנראה לעין. זו הייתה שנה כל כך קשה להרבה אנשים. התואר הזה הוא בשביל כל האוהדים שלנו ובשביל קולין בל והמשפחה שלו". קולין בל הוא שחקן עבר של סיטי שמת ב-5 בינואר השנה.

קפטן סיטי פרננדיניו אמר: "אני כל כך גאה ושמח ממה שהשגנו. הפרמיירליג היא הליגה הכי קשה בעולם הכדורגל, כל משחק קשה. לזכות באליפות זה שווה את הכול בשבילי ובשביל כל שאר השחקנים. לזכות באליפות זו ההגשמה של כל השאיפות שלנו. זה מה שכולנו חלמנו עליו כשחקנים צעירים, אז לעשות את זה זה דבר נפלא. להיות הקפטן של הקבוצה הזו זה כבוד ופריבילגיה גדולה כי השחקנים נתנו הכול לאורך העונה, במגרש האימונים ובמשחקים. העבודה הקבוצתית הייתה מדהימה. כדורגל הוא הכול בשבילנו ואנחנו חיים בשביל שכל יום יהיה טוב כמו שאנחנו יכולים שיהיה כדי להצליח עם סיטי". על האוהדים אמר הברזילאי: "אנחנו מתגעגעים אליהם כל כך, רצינו לזכות בזה בשבילם. נהנה מהרגע הזה ואנחנו מקווים שגם האוהדים. נמשיך לעשות הכול כדי לזכות בליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully