וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר גביע המדינה בין הפועל תל אביב ובית"ר תל אביב צפוי להיערך ביום רביעי בנתניה

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 10:22

המשחק שאמור היה להיערך הערב בבלומפילד נדחה בשל ההסלמה הבטחונית. "אנו בקשר עם כל הגורמים הרלוונטיים למציאת חלופות נכונות, אפשריות ובטוחות במציאות הנוכחית המורכבת", אמרו בהתאחדות לכדורגל

מסיבת עיתונאים לקראת מפגש חצי גמר גביע המדינה בין הפועל תל אביב לבית"ר תל אביב בת ים/צילום: שלומי גבאי

משחק חצי גמר גביע המדינה בין הפועל תל אביב לבית"ר תל אביב בת ים שאמור היה להיערך הערב נדחה בשל ההסלמה הבטחונית בישראל. "אנחנו נמצאים החל מאתמול אחר הצהריים בקשר שוטף עם כל הגורמים הרלוונטיים למציאת חלופות נכונות, אפשריות ובטוחות במציאות הנוכחית המורכבת", אמרו בהתאחדות לכדורגל. כרגע, עושה רושם שהמשחק יועבר לאצטדיון בנתניה וייערך מחר בערב.

"שמענו על האפשרות של לשחק בחיפה, שמענו שייתכן שיידחה לשבוע הבא, אין לנו שליטה על זה", אמרו בהפועל תל אביב לפני ההודעה על הדחייה. "יש דברים הרבה יותר חשובים מכדורגל ביממה הזאת, נמתין".

ארנסטס שטקוס שוער הפועל תל אביב. דני מרון
האדומים מחכים לתשובות. שטקוס/דני מרון

אם המפגש יידחה בסופו של דבר לשבוע הבא, לניר קלינגר צפוי כאב ראש לא קטן. ארנסטס שטקוס, שי אליאס, שי אייזן ואופק ביטון קיבלו כרטיס צהוב במשחק הליגה האחרון בתקווה להיעדר נגד בני סכנין במחזור הסיום של הפלייאוף התחתון ובכך להבטיח השתתפותם בחצי הגמר, אך שינוי מועדו עלול להביא לכך שיחמיצו את בית"ר תל אביב בת ים.

המאמן הכין אתמול את שחקניו להתמודדות שבסופו של דבר נדחתה ואמר: "מקצועית מדובר בקבוצת ליגת העל, היא קבוצה איכותית ומוכשרת, ראיתם בעצמכם נגד סכנין מה היא מסוגלת לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully