וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גולסה וסבוריט בספק לחצי גמר הגביע

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 10:23

השניים ספגו מכות חזקות במשחק העונה, ועלולים להחמיץ את מכבי חיפה ברביעי. דוידזאדה יחליף את סבוריט אם ייעדר. במועדון מקווים שהמשחק לא יועבר מבלומפילד לחיפה בשל המצב הבטחוני

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

דריכות רבה במכבי תל אביב לקראת חצי גמר גביע המדינה מחר (רביעי) מול מכבי חיפה. במועדון ימתינו הבוקר לשמוע מה תהיה ההחלטה באשר לקיום המשחק והאם ההתאחדות לכדורגל תרצה להזיזו מבלומפילד לסמי עופר. במכבי תל אביב לא רוצים לוותר על אירוח המשחק בבלומפילד, אבל ספק רב אם יוכלו להביע התנגדות בהנחה שאכן המשחק יעבור לחיפה וישוחק עם קהל.

שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה עם אנריק סבוריט. דני מרון
בספק למשחק הגביע. סבוריט וגולסה/דני מרון

בכל מקרה, השאלה המרכזית בקבוצה היא האם אייל גולסה ואנריק סבוריט יוכלו לשחק מחר. השניים ספגו מכות חזקות מאוד במהלך המשחק מול מכבי חיפה ואתמול לא התאמנו. שניהם ינסו להתאמן היום ובמכבי תל אביב ממש לא רוצים לוותר עליהם לקראת המשחק החשוב. אם סבוריט ייעדר, אופיר דוידזאדה שהחליף אותו במשחק העונה בליגה, יפתח במקומו. אם גולסה לא יוכל לשחק, עשוי עדן קארצב לחזור להרכב או ששרן ייני יעלה באחד עשר. אבי ריקן ומתן חוזז הפצועים, יעדרו. בשלב הזה מכבי תל אביב תערוך את האימון הערב כמתוכנן בקרית שלום. אם המשחק יידחה ליום חמישי, יינתן עוד יום לגולסה ולסבוריט להתאושש מהפציעות ואולי הם יוכלו לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully