וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצאי גמר הגביע בספק בגלל ההסלמה, נשקלת אפשרות להעבירם לחיפה

10.5.2021 / 22:50

הגבלות פיקוד העורף על התקהלויות עלולות להשפיע גם על משחקי הגביע. וגם: הבעיה עם המשחק הדחוי בין מ.ס. אשדוד להפועל באר שבע

תקציר ה-1:2 של מ.ס. אשדוד על הפועל באר שבע/ספורט1

בהתאחדות לכדורגל עוקבים בדאגה אחר ההסלמה במצב הביטחוני, שכן שני חצאי גמר גביע המדינה אמורים להיערך מחר (שלישי) ומחרתיים באצטדיון בלומפילד ולרכז עשרות אלפי צופים. כבר מחר אמורות להיפגש הפועל תל אביב ובית"ר תל אביב בת ים, ולמחרת מכבי חיפה ומכבי תל אביב, וכרגע קיום שני המשחקים האלה נמצא בספק.

לאור ההגבלות החדשות של פיקוד העורף התקהלויות, והנחיית שר הביטחון על ביטול הלימודים בטווח של עד 80 ק"מ מעזה, בהתאחדות לכדורגל מבררים מה ההשלכות לגבי המשחקים בבלומפילד וקיימת אפשרות כי הם יועברו לאצטדיון בחיפה. גם האופציה הזו נבדקת כעת על ידי ההתאחדות.

שחקן הפועל באר שבע, ז'וזואה, מול שחקן מ.ס. אשדוד, מוסא בגאיוקו. לירון מולדובן
יוכלו לשחק ברביעי או חמישי? ז'וזואה לפני מוסא בגאיוקו במפגש הקודם באשדוד/לירון מולדובן

בינתיים, מנהלת הליגות בכדורגל נמצאת בבעיה לאור דחיית המשחק בין מ.ס. אשדוד להפועל באר שבע. העונה חייבת להסתיים בעוד כשבועיים, בגלל היורו שיוצא לדרך ב-11 ביוני, ולמנהלת אין מועדים לקיים את המשחק הדחוי אם הוא לא יוכל להיערך השבוע.

במנהלת מחזיקים אצבעות שניתן יהיה לקיים את המשחק מחרתיים, אם הדברים יירגעו והמשטרה תאפשר לשחק באשדוד. אם תהיה הסלמה במצב הביטחוני וירי הטילים על הדרום יימשך, ינסו במנהלת לקיים את המשחק בחמישי.

לאשדוד אין בעיה, שכן היא תקיים את המשחק הבא שלה נגד מכבי חיפה במוצאי חג השבועות, ביום שני. הבעיה תהיה עם הפועל באר שבע, שאמורה לשחק נגד עירוני קרית שמונה במוצאי שבת, אבל גם במקרה הזה יזיזו את המשחק לשני ואז יהיה לה מספיק זמן להיערך. בכל מקרה מחזיקים אצבעות שהדברים יירגעו וניתן יהיה לקיים את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully