וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה איבדה יתרון 0:2 וסיימה ב-3:3 עם לבנטה

הקבוצה של רונאלד קומאן שוב כשלה ברגע האמת לאחר שספגה שער שוויון דרמטי בדקה ה-83 מרגלי סרחיו ליאון ופספסה עלייה לפסגה

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
ברצלונה שוב בעטה בדלי. מסי/רויטרס

המחזור ה-36 בליגה הספרדית נפתח הערב (שלישי) עם שלושה משחקים, כשבמוקד ברצלונה שוב פישלה ולא הצליחה לעלות באופן זמני לפסגה לאחר ששמטה יתרון 0:2 מול לבנטה ונפרדה מהקבוצה מהמקום ה-13 ב-3:3 דרמטי. אלצ'ה הפסידה בביתה לאלאבס בקרב תחתית חשוב, ואילו אוסאסונה ניצחה 2:3 את קאדיס.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי עם פרנקי דה יונג, ג'רארד פיקה. רויטרס
סיפור האליפות גמור?/רויטרס

לבנטה - ברצלונה 3:3

בפעם המי יודע כמה העונה, הגיעה ברצלונה עם הזדמנות לתפוס את הפסגה, גם אם באופן זמני - ושוב בעטה הקבוצה של רונאלד קומאן בדלי. ניצחון של הקטלאנים היה כאמור מעניק להם את המקום הראשון לפחות לפני ששתי הקבוצות ממדריד יערכו את משחקיהן במסגרת המחזור, וההתחלה דווקא בישרה טובות עבורם. ליאונל מסי כבש שער נהדר מהאוויר בדקה ה-25, כשעוסמאן דמבלה סידר לאחר עבודת הכנה נהדרת את השני לפדרי (34).

גמור? לא אם שואלים את המארחת מהמקום ה-13. בדקה ה-57 הצליחה לבנטה להשוות משער של גונסאלו מלרו שהסתנן מאחורי ההגנה של ברצלונה ונגח שער מצמק. שלוש דקות לאחר מכן, איבוד של ליאו מסי בחלק המגרש של ברצלונה הסתיים בשער נהדר מהאוויר של חוסה לואיס מוראלס, וזה 2:2 משום מקום. עוסמאן דמבלה החזיר את היתרון לברצלונה לאחר ארבע דקות בלבד, והיה נראה שהנה הקבוצה של קומאן סוף סוף תעשה את העבודה, אך בדקה ה-83 מצא טונו מצד שמאל את סרחיו ליאון, וזה כבש מקרוב שער שוויון שלקח לברצלונה שתי נקודות קריטיות, ואולי סגר מבחינתה את סיפור האליפות.

  • דקה 2: הזדמנות נהדרת לברצלונה לעלות ליתרון מוקדם, אך פדרי בעט מקרוב מעל השער.
  • דקה 25: גול! ברצלונה עולה ל-0:1: ג'ורדי אלבה הגביה כדור מצד שמאל אותו לא הצליחה הגנת לבנטה להרחיק כמו שצריך, וליאונל מסי בעט מהאוויר וכבש שער נאה.
  • דקה 34: גול! ברצלונה עולה ל-0:2: עבודת הכנה נהדרת של עוסמאן דמבלה שפרץ בצד ימין והעביר כדור רוחב לפדרי, שגלגל פנימה את השני של האורחת.
  • דקה 57: גול! לבנטה מצמקת ל-2:1: כדור שעלה לרחבה מצא את ראשו של גונסאלו מלרו שהתגנב מאחורי ההגנה ונגח פנימה.
  • דקה 60: לבנטה משווה ל-2:2: טעות של ליאונל מסי, שאיבד בחלק המגרש של קבוצתו וראה את חוסה לואיס מוראלס כובש שער נהדר בבעיטה מהאוויר מסף הרחבה.
  • דקה 64: גול! ברצלונה עולה ל-2:3: טעות בהגנת המארחת איפשרה לדמבלה למצוא את עצמו חופשי ברחבה וכשהוא לבדו מול השוער מצא הצרפתי את הרשת בבעיטה חזקה.
  • דקה 83: גול! לבנטה משווה ל-3:3: כדור רוחב של טונו מצד שמאל מצא את סרחיו ליאון בתוך הרחבה, שכבש מקרוב והשווה פעם נוספת.
חוסלו אלאבס מאושר. רויטרס
ניצחון קריטי לאלאבס. חוסלו/רויטרס

אלצ'ה - אלאבס 2:0

ניצחון של אלצ'ה היה מעלה אותה באופן דרמטי מעל היריבה ומעל הקו האדום, אך אלאבס, שלא ניצחה בשלושת המחזורים הקודמים, השיגה ניצחון חשוב מאוד ופתחה פער של חמש נקודות על הקו האדום. חוסלו היה האיש של האורחת, כשכבש את השער הראשון של קבוצתו (40) ובישל ללואיס ריוחה את השני בדקה ה-54.

משחק נוסף:

אוסאסונה - קאדיס 2:3
לאוסאסונה: אנטה בודימיר (38, 75), רוברטו טורס (86 בפנדל). לקאדיס: איבן סאפוניץ' (49 בפנדל), אלברטו פראה (90+1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully