וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מצפה לעונש חמור בעקבות הקריאות נגד עוואד: "אין כאן ספק"

10.5.2021 / 13:13

הירוקים מצפים מתובע ההתאחדות לפעול בעקבות הקללות של אוהדי מכבי תל אביב. האוהדים בטירוף: יותר מ-20 אלף כרטיסים נמכרו למשחק מול מ.ס. אשדוד בו הקבוצה עשויה להיות מוכתרת כאלופה

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

אוהדי מכבי חיפה בטירוף אחרי התיקו 2:2 אמש (ראשון) עם מכבי תל אביב. יותר מ-20 אלף כרטיסים נמכרו למשחק מול מ.ס אשדוד ביום שני והאיצטדיון יהיה מלא בוודאות במה שעשוי להיות משחק ההכתרה של הירוקים. האוהדים שחגגו אתמול זמן רב לאחר המשחק מחוץ לאיצטדיון בלומפילד יגיעו בהמוניהם גם לחצי גמר הגביע נגד מכבי תל אביב ברביעי, אבל גם ההיענות למשחק הליגה בשבוע הבא גבוהה ביותר.

כדי לזכות רשמית באליפות, מכבי חיפה תצטרך לנצח את אשדוד ולקוות למעידה של מכבי תל אביב במשחק המקביל מול מכבי פתח תקוה.

אוהדי מכבי חיפה. אריאל שלום
הטירוף גובר. אוהדי מכבי חיפה/אריאל שלום

בקבוצה מצפים מתובע ההתאחדות להעמיד לדין את מכבי תל אביב על הקריאות של אוהדיה נגד מוחמד עוואד. החלוץ נסער מאוד מההתרחשויות ובחיפה אמרו שהם מצפים שההתאחדות תעניש את הצהובים בחומרה. "במקרה של הקריאות הגזעניות לעבר אנטואן קונטה, הורשענו על סמך עדות של שחקן. במקרה הזה אין שום ספק - שומעים בבירור את הקריאות של האוהדים נגד השחקן", אמרו בקבוצה.

ברק בכר העניק יום שחרור לשחקנים. בשעות הבוקר ערכו השחקנים ששיחקו אתמול אימון שחרור קל בבריכה במלון בו הקבוצה משתכנת. אחר כך הקבוצה יצאה לים למשחקוני פוצ'יוולי וגלישה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully