וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יובנטוס תפטר את אנדראה פירלו. באיטליה קוטלים את רונאלדו

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 11:50

עוזרו עשוי לעמוד על הקווים מול ססואולו ברביעי. הפורטוגלי קיבל ציון 4 בעיתונים המובילים, קאפלו מתח ביקורת: "הופעה מביכה"

שחקן יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
לא הופיע במפעל המשני של אופ"א מאז 2002. רונאלדו/רויטרס

בעונת 2002/03, אז עדיין לא מלאו לו 18, כריסטיאנו רונאלדו שותף בשני המשחקים של ספורטינג ליסבון נגד פרטיזן בלגרד בגביע אופ"א, שבסיומם הקבוצה הפורטוגלית הודחה אחרי 3:3 דרמטי בתום הארכה בבירת סרביה.

מאז, לפני כמעט 19 שנה, רונאלדו לא חזר למפעל המשני של אופ"א. בתקופה הזו הוא זכה בליגת האלופות חמש פעמים וכבש במפעל היוקרתי יותר שערים מכל אחד: 134. בעקביות צבר עוד ועוד הופעות עד שהגיע ל-176, אחת פחות מהשיאן איקר קסיאס. אך אבוי, ייתכן שבעונה הבאה הוא לא יצליח לעלות לפסגה בגלל שהוא לא יהיה חלק מהמפעל איתו הוא כה מזוהה?

יובנטוס הובסה אמש (ראשון) 3:0 על ידי מילאן בביתה וירדה למקום החמישי בטבלה. מעל הגברת הזקנה מעופף עונש השעייה אפשרי על ידי אופ"א בגלל פרויקט הסופר ליג, אבל כרגע גם בלעדיו השחורים-לבנים לא יהיו חלק מליגת האלופות בעונה הבאה. "יובנטוס הייתה מביכה הערב", סיכם מאמן העבר האגדי של שתי הקבוצות, פאביו קאפלו, "מילאן עשתה את מה שהייתה צריכה לעשות, אבל היא אפילו לא הייתה צריכה להתאמץ".

כריסטיאנו רונאלדו ספג ביקורות באיטליה אחרי התצוגה החלשה: ב"קוריירה דלה סרה" העניקו לו ציון 3 בלבד, וב"גאזטה דלו ספורט", "קוריירה דלו ספורט" ו"טוטוספורט" הסתפקו בציון 4.

מאמן יובנטוס אנדראה פירלו. רויטרס
"ממשיך כל עוד יאפשרו לי". פירלו/רויטרס

"לא, אני לא מתכוון להתפטר", אמר אנדראה פירלו בסיום, "אני עומד לרשות המועדון. יש עוד שלושה משחקים עד סיום העונה ואמשיך לעשות את העבודה כל עוד מאפשרים לי".

המאמן הוסיף: "קשה להסביר מה קרה. כשאתה מפסיד משחק כל כך חשוב 3:0, סימן שהרבה דברים לא עבדו. אני צריך לנתח את המשחק הזה ולדבר עליו עם השחקנים בראש שקט".

פירלו גם אמר: "היה לי פרויקט אחר בראש, חשבתי שהסגל יהיה שונה. היו לי רעיונות אחרים בשביל יובנטוס, אבל אז הייתי צריך להתאים אותם לסגל הנוכחי. זה לא שהקבוצה הנוכחית מתנגדת לשינויים, אבל לפעמים כשיש לך רעיונות, יותר קשה להוציא אותם לפועל עם שחקנים מסוימים. אם אני לא מצליח להוציא את המיטב מהסגל שיש לי, זו אשמתי".

כך או כך, פירלו עשוי לשלם בתפקידו. לפי דיווחים הבוקר באיטליה, הקבוצה תודיע לו בקרוב על סיום דרכו - בין אם בימים הקרובים או בסוף העונה. בכל מקרה, פירלו לא צפוי להמשיך לעונה נוספת בקבוצה, למרות שהמועדון בנה עליו לטווח ארוך.

לפי דיווח ב"לה סטמפה", עוזרו של פירלו, שחקן העבר הקרואטי איגור טודור, עשוי להחליפו זמנית ולעמוד על הקווים כבר במשחק מול ססואולו ביום רביעי. לפי "גאזטה דלו ספורט", המועמד המוביל להחליפו הוא מסימיליאנו אלגרי, וגם זינדין זידאן נמצא על הכוונת.

עוד בוואלה!

מילאן הביסה את יובנטוס 0:3 בחוץ, האלופה ירדה למקום ה-5

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully