וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן הביסה את יובנטוס 0:3 בחוץ, האלופה ירדה למקום ה-5

ניצחון חוץ ראשון לרוסונרי על יובה אחרי 10 שנים והם בדרך לצ'מפיונס. אטאלנטה הביסה את פארמה 2:5 והתבססה במקום השני

שחקני מילאן חוגגים. רויטרס
ניצחון ענק במאני טיים. מילאן/רויטרס

אלופה כבר יש באיטליה וגם שתי יורדות, אבל הקרב על שלושת הכרטיסים הנוספים לליגת האלופות וכן זהות היורדת השלישית טרם הוכרעו. היום (ראשון) נמשך המחזור ה-35 ובמוקד קרב האימפריות בו מילאן הביסה את יובנטוס 0:3 בחוץ והורידה אותה עד המקום החמישי. אטאלנטה השנייה הביסה 2:5 בחוץ את היורדת פארמה. בקרב תחתית ישיר, קליארי התרחקה מהקו האדום עם 1:3 בחוץ על בנבנטו שנותרה מתחתיו. רומא פירקה את קרוטונה 0:5.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס מאוכזב. רויטרס
לא יהיה חלק מליגת האלופות בעונה הבאה? רונאלדו/רויטרס

יובנטוס - מילאן 3:0

ניצחון ענק של הרוסונרי בטורינו, הראשון שלהם על הגברת הזקנה בחוץ מאז ה-0:1 של ג'נארו גאטוזו במרץ 2011. בזכות שלוש הנקודות הללו, מילאן שמרה על מקומה בטופ 4 והוציאה משם את יובנטוס, שחווה עונה קטסטרופלית תחת אנדראה פירלו. כריסטיאנו רונאלדו נראה מתוסכל ובמצב הנוכחי - אם הוא לא יעזוב את הגברת הזקנה - המלך הבלתי מעורער של ליגת האלופות לא ישחק בה בעונה הבאה.

ברהים דיאס קבע 0:1 בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ובדקה ה-58 פרנק קסייה היה יכול להכפיל, אבל החמיץ פנדל. אלא שהרוסונרי לא נשברו ובדקה ה-78 לוקה יוביץ' הפציץ לחיבורים מ-18 מטר. פייקאו טומורי נגח את ה-0:3 בדקה ה-82 והפך את ההפסד של המארחת לתבוסה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן אטאלנטה מוריאל. Claudio Villa, GettyImages
הגיע ל-21 שערי ליגה. לואיס מוריאל/GettyImages, Claudio Villa

פארמה - אטאלנטה 5:2

משחק תשיעי ברציפות ללא הפסד לקבוצה מברגמו, שחזרה למקום השני אחרי שנאפולי בילתה בו במשך יממה בתקווה להשיג אותו לראשונה בהיסטוריה. פארמה ירדה כבר ולא הצליחה להימנע מהפסד שישי ברציפות, מול יריבה עליה לא גברה בבית מאז ספטמבר 2013. רוסלן מלינובסקי קיבל מסירה נהדרת מיוסיפ איליצי'ץ' והעלה את אטאלנטה ליתרון בדקה ה-12, מתאו פסינה שנכנס במקום איליצ'יץ' במחצית בעט כדור שטוח אל הרשת בדקה ה-52 ולואיס מוריאל הגיע ל-21 שערי ליגה עם צמד מאוחר (77 ו-86). המחליף הארגנטינאי חואן פרנסיסקו ברונטה (78) וסימון סום (88) צימקו עם שערי בכורה במדי פארמה, אבל המילה האחרונה הייתה של אלכסיי מירצנ'וק עם החמישי בתוספת הזמן.

ז'ואאו פדרו שחקן קליארי. GettyImages
קליארי מתקרבת להישארות. ז'ואאו פדרו/GettyImages

בנבנטו - קליארי 3:1

מאז המפגש הקודם בין הקבוצות, בו ניצחה בנבנטו 1:2 בסרדיניה, היא השיגה רק עוד ניצחון אחד (דווקא במגרשה של יובנטוס) וגם הפעם זה לא השתנה ופיפו אינזאגי בדרך חזרה לסרייה B. האורחת השתפרה פלאים מאז מינויו של לאונרדו ספליצ'י, וכעת השיגה ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים. חרלמפוס ליקויאניס היווני כבש בוולה אדיר כבר אחרי 51 שניות את השער הכי מהיר של קליארי מאז 2005, ג'אנלוקה לפאדולה איזן בדקה ה-16, אבל לאונרדו פאבולטי נגח בדקה ה-64 וז'ואאו פדרו חתם בתוספת הזמן, אחרי טענות קשות של בנבנטו לפנדל שלא נשרק בדקה ה-87.

משחקים נוספים

רומא - קרוטונה 0:5
לרומא: בורחה מאיורל (47 ו-90), לורנצו פלגריני (70 ו-73), הנריך מחיטריאן (78)

גנואה - ססואולו 2:1
לגנואה: דוידה זפאקוסטה (85). לססואולו: ג'אקומו ראספדורי (14), דומניקו ברארדי (66)

ורונה - טורינו 1:1
לוורונה: פדריקו דימרקו (88). לטורינו: מרגים וויבודה (86)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully