וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני: "אם מכבי חיפה לא תזכה באליפות, זו תהיה פאשלה גדולה שלה"

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 23:14

תסכול גדול במכבי תל אביב אחרי התיקו נגד מכבי חיפה, שהותיר את הפער בפסגה על ארבע נקודות. ואן לוון האשים את השחקנים: "תשאלו אותם איך איבדנו יתרון 0:2", ייני הודה שהוא פסימי לגבי הסיכוי להשיג את המוליכה. הצהובים מקווים שהפציעה של סבוריט לא חמורה

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

האכזבה ניכרה על פניהם של שחקני מכבי תל אביב לאחר שהצהובים נפרדו הערב (ראשון) ב-2:2 ממכבי חיפה במשחק עונה תוסס. הקבוצה של ואן לוון צעדה ביתרון 0:2 לאחר 17 דקות משערים של איתן טיבי ואלכסנדר פשיץ', אך האורחת ענתה עם שני שערים של גודסוויי דוניו וצ'ארון שרי, ואף לא הייתה רחוקה ממהפך. כעת, שלושה מחזורים לסיום העונה, הפער בין המוליכה מהכרמל לבין מכבי תל אביב עומד על ארבע נקודות.

אם לא די בתוצאה המאכזבת שהשאירה את הצהובים הרחק מאחורי המוליכה, אנריק סבוריט נפצע והוחלף במחצית הראשונה ובמכבי תל אביב מקווים שהוא יהיה כשיר לחצי גמר גביע המדינה נגד אותה יריבה ביום רביעי.

מה נשאר לשתי הטוענות לכתר?

מכבי חיפה:

מ.ס. אשדוד (בית)
עירוני קרית שמונה (חוץ)
הפועל באר שבע (בית)

מכבי תל אביב:

מכבי פתח תקוה (חוץ)
מ.ס. אשדוד (חוץ)
עירוני קרית שמונה (בית)

שחקני מכבי תל אביב דור פרץ, איתן טיבי, אנדרה ז'ראלדש. אריאל שלום
האליפות אבדה סופית? שחקני מכבי תל אביב/אריאל שלום

המאמן פטריק ואן לוון סיכם: "התחלנו מצוין, יכולנו לעלות ל-0:3, לא עשינו את זה ואז ספגנו שני שערים קלים ומהירים. איך זה קרה? צריך לשאות את השחקנים מה קרה, הם היו צריכים להיות יותר דרוכים. יש עוד שלושה משחקים עד הסיום, אי אפשר לדעת מה יקרה. נשחק עד הסוף".

ואן לוון נשאל האם הוא חושב שלמכבי חיפה מגיע לזכות באליפות למרות שהיא לא הצליחה לגבור על קבוצתו בארבעת משחקי הליגה ביניהן העונה, והשיב: "תשאלו את המאמן של מכבי חיפה. אני לא מוכן לענות על השאלה הזו".

שרן ייני אמר בסיום: "כל הכבוד למכבי חיפה, היא קבוצה מוכשרת עם הרבה אופי. לחזור מפיגור 2:0 בבלומפילד זה חבל על הזמן. אנחנו לא מוותרים עד הרגע האחרון וננסה להלחיץ אותם. אם הם יאבדו את האליפות זו תהיה פאשלה שלהם, אבל אני לא אופטימי. הפנים למשחק הגביע ביום רביעי, הוא הדבר הכי חשוב בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully