וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט לבנדובסקי: "לא ביקשתי שימסרו לי יותר בגלל השיא"

באיירן חגגה אליפות, הפולני הגיע ל-39 שערי ליגה וקרוב לשיא, רומניגה: "אני בהלם". נוייר: "האליפות ה-9 ברציפות היא הישג מיוחד"

תקציר: באיירן מינכן - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:6/ספורט1

באיירן מינכן חגגה אתמול (שבת) את האליפות התשיעית שלה ברציפות וה-31 בסך הכול. הבווארים חגגו בסטייל עם 0:6 ענק על בורוסיה מנשנגלדבאך כשרוברט לבנדובסקי כובש שלושער ומגיע ל-39 שערי ליגה העונה כשהוא רחוק שער אחד משיא הבונדסליגה ששייך לגרד מולר, שקבע אותו ב-1971/2.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
39 שערים כבר. לבנדובסקי/רויטרס

לבנדובסקי הנרגש אמר אחרי המשחק: "זו הרגשה נהדרת כמובן. שיחקנו משחק מצוין. זו הייתה הזדמנות נהדרת להראות שזכינו באליפות בצדק". הפולני נשאל האם ביקש מחבריו למסור לו בגלל השיא שלו וענה: "לא לא. לא עשיתי את זה. כשאתה רוצה משהו כל כך הוא לא יקרה. כשאתה משחק בשביל הקבוצה, בסוף תקבל את ההזדמנויות שלך. אמשיך לעשות את המיטב. אני רוצה לתת הכול בשביל הקבוצה ואני אסיר תודה כלפי שאר השחקנים שבישלו לי כל כך הרבה שערים".

מאמן באיירן האנזי פליק: "השנתיים האלה היו בעלות ערך רב עבורי. עבודת הצוות בתוך המועדון הייתה יוצאת מן הכלל. ההופעה הייתה הולמת עבור אלופה, הגיע לנו לנצח בהפרש גדול כל כך. לרוע המזל זכינו העונה רק באליפות, אבל חסרו לנו שחקנים חשוב במשחקים חשובים. ברכות לכולם במועדון". כשנשאל האם הוא יכול לדמיין את עצמו חוזר לבאיירן מינכן כמו יופ היינקס בעבר, אמר: "אני יכול לדמיין הרבה דברים. אני לא פוסל שום דבר. באיירן מינכן הוא המועדון שלי".

תומאס מולר, שזכה באליפות העשירית שלו בבאיירן מינכן, אמר אחרי המשחק: "זו התפתחות של המועדון ב-12-10 השנים האחרונות. תמיד הייתה לנו קבוצה נהדרת, אני לא זוכה בתארים לבד". כוכב באיירן נשאל על העובדה שהקבוצה הבטיחה את האליפות לפני ששיחקה בכלל ואמר: "תמיד אומרים שכשאתה עושה את זה בעצמך זה נחמד יותר, אבל זו שטות. תמיד נהדר לזכות באליפות. האווירה בחדר ההלבשה הייתה רגועה מאוד כי היה לנו משחק ורצינו לנצח". על הסיכוי שיקבל זימון לנבחרת אמר מולר: "דיברנו מספיק על העניין הזה. נראה".

שחקני באיירן מינכן, תומאס מולר, מנואל נוייר. רויטרס
חגיגה גדולה. נוייר ומולר/רויטרס

שוער באיירן מינכן מנואל נוייר הוסיף: "זו תמיד הרגשה מיוחדת כשאתה זוכה באליפות. אני זוכר את התואר הראשון שלי מצוין. זה סיפוק גדול. תשע אליפויות ברציפות זה הישג מיוחד מאוד. ברור שהייתה סיטואציה קצת מוזרה לזכות באליפות לפני שעלינו לשחק. כמובן שרצינו להראות מי האלופה הגרמנית ולתת הצהרה נוספת של זה עם הופעה חזקה".

יושב ראש באיירן קרל היינץ רומניגה אמר: "הבחורים מדהימים. למעשה, כשאתה מבטיח את האליפות האינטנסיביות יורדת לפני המשחק, אבל הם עשו את ההפך. לקבוצה יש אופי מדהים ורצון אדיר לנצח". רומניגה נשאל על האפשרות שלבנדובסקי ישבור את השיא של גרד מולר ואמר: "אני חייב לומר שבכנות אני בהלם. כשגרד מולר קבע את השיא בזמנו לא הייתי אפילו בבאיירן. חשבתי שזה שיא שלא יישבר לעולם. רוברט הוא אחד החלוצים הכי גדולים בהיסטוריה של באיירן". רומניגה נשאל על האפשרות שהאנזי פליק יעבור לנבחרת גרמניה וענה: "אני מקווה. אני ממליץ שההתאחדות תודיע על כך בקרוב. זו תהיה דרמה אם הוא יעבור למדינה אחרת. יש לו דרישה רבה בגלל ההצלחה שלו בבאיירן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully