וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "שופטים בארץ צריכים להיות חירשים לפעמים"

עודכן לאחרונה: 8.5.2021 / 23:14

מאמן בית"ר ירושלים הגיב לאדום שספג קריאף מול סכנין. מגבו: "מקווה מאוד להישאר". עוסמאן: "מתנצלים בפני האוהדים"

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (שבת) 1:3 את בני סכנין במחזור ה-32 בליגת העל ואחד לפני אחרון. במהלך המשחק הושמעה מוזיקה ברמקולים כדי להשתיק קריאות גזעניות שנשמעו מהיציעים של אוהדי בית"ר. המשחק נפתח באיחור של חצי שעה בשל המתיחות בירושלים.

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי מזרחי. דני מרון
"אני מקווה שיסיקו מסקנות מהעונה הזו". מזרחי/דני מרון

מאמנה הזמני של בית"ר ירושלים יוסי מזרחי אמר אחרי המשחק: "המחצית הראשונה הייתה טובה מאוד, כשהיינו ב-11 שחקנים. זה היה דומה למחצית השנייה מול כפר סבא. חבל שזה מעט מאוד. כשהשחקנים באים ליהנות מכדורגל זה נראה טוב מאוד. חבל על ההרחקה ששיבשה את המשחק שלנו. תשאלו את השופטים למה אופיר קריאף הורחק, אני חושב שהוא פלט איזו מילה, לא משהו דרמטי. השופטים שלנו צריכים להיות חירשים לפעמים. תמיד היו כאן רעשי רקע גם כשרצנו לאליפויות. הייתי פה. צריך סוג שחקנים שיידעו להתמודד עם הלחץ והרעש מסביב. שחקני כדורגל צריכים להתמודד עם המצבים האלה ובטח המאמנים שיהיו פה. אני מקווה שיסיקו מסקנות ממה שהיה פה העונה כי זו עונה רעה של בית"ר ירושלים. יצטרכו לדעת לתקן". על שועה ומגבו: "היום הם שיחקו טוב מאוד, כל הקבוצה שיחקה טוב מאוד. אלתרנו הרבה דברים כי חסרו לנו שחקנים רבים, אבל כשעושים את הדברים נכון, זה לא משנה מי ואיפה".

מגן בית"ר אורי מגבו: "אני יכול לדבר על עצמי, אני תמיד נותן 100%. הלוואי שאהיה פה בעונה הבאה, זה מועדון גדול ויהיה לי לכבוד. אנחנו עובדים קשה והשערים הם בונוס בשבילי. אנחנו מנסים לנצח במשחקים כמה שאפשר. לא יודע למה לא היינו בפלייאוף העליון, המטרה שלנו תמיד להיות כמה שיותר גבוה. מתי כבשתי ברגל ימין? לפני הרבה זמן, אבל כבשתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן בני סכנין שרון מימר. דני מרון
"לא הוכחנו שבאנו עם מספיק אנרגיות". מימר/דני מרון

מאמן בני סכנין שרון מימר אמר אחרי המשחק: "יש דיבורים ויש מעשים. לצערי לא הוכחנו שבאנו עם אנרגיות מספיק טובות כדי לעשות פה משחק טוב. כשנותנים לקבוצה כמו בית"ר לעשות מה שהיא רוצה, אז משלמים על זה. הבעיות ידועות. אנחנו לא נשפוט את הקבוצה לפי המשחק הזה, אלא על זה שנשארנו בליגה כי זו הייתה המטרה היחידה. הראש שלנו עכשיו חושב על בניית הקבוצה לעונה הבאה כדי שנבנה קבוצה טובה ונעשה דברים טובים. אני לא אשפוט את השחקנים האלה לפי המשחק הזה. מי שרוצה להיות קטנוני ישפוט את הכול לפי הסוף. אנחנו כספורטאים צריכים להראות יכולות טובה יותר. אני קצת קצת מבין אותם על חוסר האנרגיות שלהם אחרי כל מה שעברנו העונה".

מגן סכנין עלי עוסמאן: "אני מתנצל בפני האוהדים שלנו שראו אותנו בטלוויזיה או הגיעו לפה. אני מצטער כי רצינו לשחזר את מה שעשינו פה במשחק האחרון. אין מה לעשות, שוכחים את המשחק הזה וחושבים על העונה הבאה. תהיה לנו קבוצה טובה ואני מבטיח לאוהדים שיגיעו ניצחונות על בית"ר בעונה הבאה. אנחנו מתעסקים אך ורק בספורט. לא הייתה לנו הכנה טובה, לקח לנו ארבע שעות וחצי להגיע הנה. היה לנו קשה להתכונן, אבל אכזבנו את עצמנו, את המועדון ואת האוהדים. אני מתנצל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully