וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "ליאל עבדה מהמסיימים הגדולים שראיתי". אבי לוזון: "הגול שלו שווה עוד מיליון יורו"

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 14:38

מאמן מכבי פתח תקוה החמיא לחלוץ שלו אחרי שכבש ב-1:2 מול קרית שמונה, אבי לוזון: "השער שלו שווה עוד מיליון יורו במחיר"

תקציר: קרית שמונה - מכבי פתח תקוה 2:1/ספורט1

מכבי פתח תקוה חזרה לנצח הערב (שבת) אחרי ארבעה משחקים ברציפות עם 1:2 מול עירוני קרית שמונה בחוץ. המלאבסים עלו אל המקום הרביעי שעשוי להיות שווה כרטיס אל מוקדמות הקונפרנס ליג בעונה הבאה.

אבי לוזון האיש החזק של מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
יכול לחייך. אבי לוזון/מאור אלקסלסי

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון אמר אחרי המשחק: "באנו והצגנו מחצית ראשונה טובה מאוד, כבשנו שני שערים. במחצית השנייה הם שלחו את כל הכוחות קדימה ונלחצנו לאחור. לא היינו חכמים מבחינה הגנתית ואז גם לא יצאנו טוב התקפית. הם שלחו המון שחקנים קדימה ואני שמח מאוד שעשינו את זה במאני טיים כמו גדולים וחזרנו אל המקום הרביעי. אני תמיד מאמין בקבוצה שלי. זו קבוצה צעירה, אבל בוגרת מאוד, בעיקר בראש. הרבה קבוצות הפסידו פה, גם אנחנו, למרות זאת הצלחנו להגיע לכאן ולקחת את הנקודות. זה יוצא מן הכלל".

על עבדה: "אחד המסיימים הגדולים שראיתי וראיתי הרבה שחקנים גם בארץ וגם בחו"ל. מבחינת יכולת סיום, זו הרמה הכי גבוהה שיש. הוא נמצא במגרש בזכות ולא בחסד, הוא המסיים הגדול בליגה ובהפרש גדול". על העובדה שאבי לוזון ישב ביציע עם האוהדים אמר אחיינו: "רצה להיות עם הקהל ולהרגיש איך זה להיות אוהד".

האיש החזק של מכבי פתח תקוה אבי לוזון אמר: "אנחנו עדיין לא באירופה, עושים הכול כדי שזה יקרה. נשארו לנו עוד שלושה משחקים לא קלים, אבל לא נוותר עד המחזור האחרון. הדבר היחיד שהייתי בטוח הוא שיש לנו שני משחקים ראש בראש עם קרית שמונה ובאר שבע וברור לי שאם ננצח בשניהם, נבטיח את המקום הרביעי. השער של ליאל עבדה שווה עוד מיליון יורו. אני תמיד שומע את האוהדים מקרוב, הכול בסדר. שום דבר לא דימיוני, יש לנו משפט שאני קבעתי ב-2004: תחלמו הכי רחוק שאפשר כי חלומות מתגשמים. בכל עונה אנחנו רוצים להגשים את החלומות. קובי רפואה? זה לא מעניין אותי, הוא ממש לא מעניין אותי".

מאמן קרית שמונה קובי רפואה: "יש עדיין שלושה משחקים ונשחק עד הסוף. במחצית הראשונה לא הופענו בכלל. במחצית השנייה הצלחנו לחזור ל-2:1 והיה מספיק זמן להשוות, אבל לא היינו מספיק חדים. גם בדקה ה-90 יכולנו להשוות, אבל נמשיך הלאה. ספגנו שני שערים שאסור לקבל בליגת העל. ידענו שמכבי פתח תקוה היא קבוצה של התקפות מעבר, קשה לה לכבוש במשחק מסודר. למרות זאת היא כבשה ככה מולנו. ננסה להשתפר במשחקים שנותרו. כל עוד יש סיכוי לאירופה, נמשיך להילחם. המטרה הייתה להגיע לפלייאוף העליון והגענו לשם. היום זה קצת ברח לנו, הכרטיס לאירופה, אבל נמשיך לשחק כל עוד יש סיכוי. אני לא משתמש בתירוצים, רצינו לנצח. לא תשמעו ממני שזה פצוע או ההוא, ניסינו לעשות הכול וזה לא הספיק".

קשר קרית שמונה רועי קהת: "המחצית הראשונה הייתה חלשה שלנו, לא היינו מספיק מרוכזים וספגנו שני שערים שלא היינו צריכים לספוג. הראינו שיש לנו אופי ואנחנו לא נופלים. היינו צריכים להשיג לפחות תיקו. אנחנו יכולים להגיע לאירופה. יש לנו יותר מדי עליות וירידות העונה, במיוחד בפלייאוף. אנחנו צריכים ללמוד מהדברים האלה. יש לנו עוצמה, אין לנו סגל מפוצץ בשמות וכוכבים, אבל יש לנו סגל חזק. אני מאמין שאשאר כאן, כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully