וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון הביסה 1:4 את לוריין והיא במקום השלישי, טרואה עלתה ליגה

מחצית שנייה מצוינת הובילה לניצחון: עוואר, פאקטה וברונו (צמד) כבשו. נאנט הביסה 0:3 את בורדו בדרבי וחגגה ניצחון ביתי ראשון מאז אוקטובר. טרואה שבה לליג 1 אחרי שלוש שנים

ברונו גימראייש שחקן ליון. Laurent Cipriani, AP
צמד ראשון שלו בצרפת. ברונו גימראייש/AP, Laurent Cipriani

אחרי ניצחונה של המוליכה ליל אמש בדרבי מול לאנס, המחזור ה-36 בליגה הצרפתית נמשך היום (שבת) עם דרבי נוסף, בו נאנט הביסה 0:3 את בורדו וסיבכה גם אותה במאבקי ההישרדות. ליון התקדמה למקום השלישי לפחות ליממה, אחרי 1:4 ביתי על לוריין.

טרואה שבה הערב לליג 1 אחרי שלוש שנים, לאחר שניצחה 0:2 בביתה את דנקירק. אלימאמי גורי שנכנס כמחליף בדקה ה-55 העלה את המארחת ליתרון ארבע דקות לאחר מכן, ודילן סן לואי קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-70 ושלח את טרואה לליגה הבכירה.

seperator

ליון - לוריין 1:4

מחצית שנייה מוחצת הובילה את ליון למקום השלישי ששווה גם כרטיס למוקדמות ליגת האלופות. בהיעדרו של ממפיס דפאי המוצהב, הילד ריאן שרקי קיבל מקום בהרכב והוא בישל לחוסם עוואר בדקה ה-53. לוקאס פאקטה הכפיל בדקה ה-65 ובן ארצו ברונו גימראייש חגג צמד (71 בפנדל ו-77). תומא מונקונדי רק צימק (83) עבור לוריין שמקדימה את נאנט בנקודה בלבד.

עוד בוואלה!

ליל ניצחה 0:3 את לאנס בדרבי, שער נהדר לבוראק ילמאז

לכתבה המלאה
שחקני נאנט חוגגים. רויטרס
עוד יש תקווה. שחקני נאנט/רויטרס

נאנט - בורדו 0:3

ניצחון שלישי רצוף לנאנט, וראשון בבית אחרי לא פחות מ-14 משחקים (מאז אמצע אוקטובר). שחקניו של אנטואן קומבוארה ניצלו את המשבר אצל היריבה וחגגו עם שערים של קאליפה קוליבאלי (19), אימרן לוזה (26) ורנדל קולו מואני (70). נאנט עדיין במקום ה-18 שמוביל למבחנים, אבל היא פתחה פער של חמש נקודות מנים שמתחת לקו האדום וסיבכה גם את לוריין, שטרסבורג, בורדו ואפילו ברסט שמעליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully