וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל ניצחה 0:3 את לאנס בדרבי, שער נהדר לבוראק ילמאז

המוליכה הגדילה זמנית את הפער בפסגה לארבע נקודות שלושה מחזורים לסיום העונה. ילמאז כבש צמד, כולל פצצה אדירה לחיבורים. ג'ונתן דייויד חתם

בוראק ילמאז ליל חוגג. רויטרס
איזו עונה חלומית. בוראק ילמאז/רויטרס

המחזור ה-36 בליגה הצרפתית נפתח היום (שישי) עם משחקה של המוליכה ליל שעשתה צעד גדול לעבר האליפות עם 0:3 בחוץ על לאנס בדרבי. לאנס, שבמחזור הקודם הפסידה 2:1 לפריז סן ז'רמן אחרי 13 משחקים ללא הפסד, חלמה לקלקל ליריבה השנואה שלה את האליפות, אבל לבוראק ילמאז היו תוכניות אחרות.

החלוץ הטורקי בן ה-35 של ליל, שכיכב גם במדי נבחרת טורקיה בפתיחת קמפיין מוקדמות המונדיאל, סחט פנדל כבר אחרי שתי דקות והעלה את קבוצתו ליתרון מוקדם מאוד. ליל המשיכה לשלוט והמארחת נותרה בעשרה שחקנים אחרי שקלמון מישל המגן השמאלי הורחק (35) בגלל שני צהובים מהירים. הרגע של המשחק הזה ואחד מרגעי העונה כולה הגיע בדקה ה-40. ילמאז קיבל כדור במרחק של 30 מטרים מהשער, התקדם מעט ושלח טיל אדיר בשמאל אל בין חיבורי הקורות כדי להבטיח את הניצחון. ג'ונתן דייויד הפרטנר של ילמאז לחוד התכבד בשלישי (61) אחרי שניצל טעות קשה של השוער.

לליל נותרו שני משחקים בלבד עד לסיום העונה - מול סנט אטיין בבית ומול אנז'ה בחוץ ואם תנצח בהם היא תוכתר לאלופת צרפת לראשונה מאז עונת 2010/11, עונה שבה אדן הזאר הגדול עשה את הפריצה שלו במדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully