וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:3 את אסטון וילה, ווסט ברומיץ' ירדה

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 22:58

צפו: טראורה (24) כבש, אבל פרננדש (52 בפנדל), גרינווד (56) וקבאני (87) הפכו. ווסטהאם הפסידה, ארסנל הורידה את אלרדייס

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:3 על אסטון וילה/ספורט1

המחזור ה-35 בפרמיירליג האנגלית נמשך היום (ראשון) עם מהפך נוסף של מנצ'סטר יונייטד, שניצחה 1:3 בחוץ את אסטון וילה ודחתה את ההכתרה של מנצ'סטר סיטי המוליכה. ווסטהאם הפסידה 1:0 לאברטון וכך נעלה עבור השדים האדומים את הכרטיס לליגת האלופות. ארסנל ניצחה 1:3 את ווסט ברומיץ' והורידה אותה אל ליגת המשנה.

מייסון גרינווד שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. רויטרס
עוד מהפך לאוסף. מייסון גרינווד/רויטרס

אסטון וילה - מנצ'סטר יונייטד 3:1

גם שער יפהפה של ברטרן טראורה ויתרון בהפסקה לא הספיק לאסטון וילה כדי לנצח את מנצ'סטר יונייטד במשחק בית בליגה לראשונה מאז אוגוסט 1995. האורחת הגיעה אחרי ההעפלה לגמר הליגה האירופית וערכה רוטציה, אבל שמרה על מאזן נקי מהפסדי חוץ בפרמיירליג בזכות מהפך מספר 10 העונה (יותר מכל קבוצה אחרת, ופי שניים מהבאה בתור לסטר סיטי שחזרה חמש פעמים מפיגור לניצחון). ברונו פרננדש השווה בפנדל בדקה ה-52 והגיע ל-27 שערים בכל המסגרות במדי יונייטד - הכי הרבה של שחקן בקבוצה אנגלית מאז פרנק למפארד במדי צ'לסי ב-2009/10 - ומייסון גרינווד השלים את המהפך בחלוף ארבע דקות. אדינסון קבאני נכנס והמשיך בכושרו הנפלא עם נגיחה לרשת בדקה ה-87, וכך השווה את השיא של מאמנו אולה גונאר סולשיאר (1998/99) ושל צ'יצ'אריטו (2010/11) עם חמישה שערים כמחליף. השדים האדומים הבטיחו סופית את הכרטיס לליגת האלופות וגם דחו את חגיגות האליפות של היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי שתחכה לפחות עוד יומיים, אז ליונייטד יש משחק השלמה מול לסטר.

עוד בוואלה!

במנצ'סטר יונייטד מתמוגגים מקבאני וזועמים על הלו"ז הצפוף

לכתבה המלאה
ברונו פרננדש שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. רויטרס
יונייטד הבטיחה את הכרטיס לליגת האלופות. ברונו פרננדש/רויטרס

מהלך המשחק

  • דקה 24: גול! איזה ביצוע של ברטרן טראורה. שחקן הכנף היתל ברחבה בוויקטור לינדלוף ואז הפציץ ברגל שמאל לחיבורים הרחוקים. 0:1 לאסטון וילה.
  • דקה 52: גול! דוגלאס לואיז עשה עבירה מטופשת על פול פוגבה ברחבה, ומי אם לא ברונו פרננדש ניגש לנקודה הלבנה וכבש בקלילות. מנצ'סטר יונייטד השוותה ל-1:1.
  • * הפנדל הזה היה ה-113 העונה ושבר את שיא הפרמיירליג שנקבע בעונת 2006/07, עם 112 בעיטות.
  • דקה 56: גול! המהפך הושלם. ארון וואן ביסאקה פרץ מימין ומצא ברחבה את מייסון גרינווד, שהסתובב נהדר ובעט כדור שטוח אל הרשת. 1:2 למנצ'סטר יונייטד.
  • דקה 87: גול! מרכוס רשפורד הרים בנגיעה רכה מצד ימין ואדינסון קבאני שנכנס כמחליף הסיט עם הראש פנימה. 1:3 למנצ'סטר יונייטד.
  • דקה 89: כרטיס אדום! אולי ווטקינס זרק עצמו ברחבה מול השוער דין הנדרסון, ספג צהוב שני והורחק. וילה ב-10 שחקנים.
דומיניק קלברט-לואין שחקן אברטון חוגג שער. רויטרס
16 שערי ליגה. דומיניק קלברט-לואין/רויטרס

ווסטהאם - אברטון 1:0

הפטישים פספסו הזדמנות לצמק את הפער מהמקום הרביעי לשתי נקודות בלבד ולא הצליחו להשלים דאבל עונתי ראשון על אברטון מאז 1972/73, כשאברטון השמינית צימקה את הפער מהם לשלוש נקודות בלבד בקרב על הכרטיסים לאירופה. דומיניק קלברט-לואין הבקיע בדקה ה-24 את שערו ה-16 העונה והפך לאנגלי הראשון שמגיע ל-16 כיבושים במדי הטופיז מאז טוני קוטי ב-1993/94. ולדימיר צופאל, המגן הצ'כי של ווסטהאם נעצר בקורה, במשחק בו כל קבוצה איבדה שחקן בגלל פציעה - המארחת את מנואל לאנסיני, האורחת את ג'רי מינה באברטון.

סם אלרדייס מאמן ווסט ברומיץ'. רויטרס
ירידה ראשונה בקריירה. אלרדייס/רויטרס

ארסנל - ווסט ברומיץ' 1:3

התותחנים, שאכזבו בענק בליגה האירופית והודחו על ידי ויאריאל בתום משחק חלש מאוד, הצליחו לרשום ניצחון ליגה שני ברציפות והוריד את הקבוצה של סם אלרדייס אל הצ'מפיונשיפ. אמיל סמית' רואו (29) וניקולא פפה עם שער ענק (35) סידרו יתרון לארסנל, מתאוס פריירה הצליח לצמק בדקה ה-67, אבל וויליאן המאכזב כבש את השער הראשון שלו מאז המעבר אל צפון לונדון בדקה ה-90 וחרץ סופית את גורלה של ווסט ברומיץ'. סם אלרדייס ירד ליגה בפעם הראשונה בקריירה הארוכה שלו.

וולבס - ברייטון 1:2
לוולבס: אדאמה טראורה (76), מורגן גיבס-ווייט (90). לברייטון: לואיס דאנק (13) שגם הורחק (53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully