וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתמר ניצן על העימות בין חוגג ולה פמיליה: "מרחיקים לכת, שני הצדדים רוצים בטובת בית"ר ירושלים"

עודכן לאחרונה: 7.5.2021 / 13:47

השוער התראיין ברדיו ירושלים ודיבר על הטעויות שנעשו העונה במועדון: "כל מי שקשור למערכת נכשל, היתה קבוצה לא מאוזנת בכל הפרמטרים. דברים יצטרכו להשתנות"

תקציר: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים 1:3/ספורט1

שוער בית"ר ירושלים איתמר ניצן התראיין היום (שישי) ל"רדיו ירושלים" ודיבר על העונה הקשה שעברה על המועדון: "נכשלנו, אי אפשר לברוח מזה, כל מי שקשור למערכת נכשל. היתה קבוצה לא מאוזנת בכל הפרמטרים, אבל אני לא חושב שלשחקנים לא איכפת, זה מעבר לכדורגל ולמועדון, יש לאנשים כאן קריירה, פרנסה ועתיד של כל אחד ואחד, אז רצון אני לא חושב שהיה חסר".

ניצן הוסיף: "פשוט היינו קבוצה לא מאוזנת, אבל אני חושב שהמסקנות כבר הוסקו. משיחות עם בכירים במועדון מבינים שטעויות נעשו השנה ובאיזשהו מקום העונה הזאת תהיה קרקע לעונה הבאה. חוגג רק שלוש שנים בבית"ר ויש תהליך, הוא כרגע מתחיל להבין מה לא בסדר, ומשם נתקדם. יש דברים שיצטרכו להשתנות בעונה הבאה אם אנחנו רוצים חיבור עם הקהל ולהביא אותו מאחורינו, בראש ובראשונה נצטרך לשנות את הדברים, כנראה שזה מה שהיינו צריכים לעבור השנה כדי להבין את ה-DNA של בית"ר ירושלים, שמזוהה יותר עם הצווארון הכחול של המדינה הזאת, זה לא של העשירים וכזה שמעריך יותר שחקנים לוחמים. אני כבר בשנה הראשונה כאן הבנתי איזה סוג של שחקנים הקהל אוהב".

איתמר ניצן שוער בית"ר ירושלים פצוע. דני מרון
"בשנה הבאה נראה בית"ר שונה לחלוטין". איתמר ניצן/דני מרון

על העימות בין הבעלים משה חוגג ל"לה פמיליה" אמר השוער: "מרחיקים לכת, שני הצדדים רוצים בטובת בית"ר ירושלים. המטרה והרצון שלנו כשחקנים היא שהדברים יהיו טובים לשני הצדדים, שני הצדדים רוצים בטובת בית"ר ירושלים, הלוואי וזה יסתדר ודברים ייפתרו, אבל אני לא רוצה להתערב ולהתעסק בזה כי זה יעשה אותי שחקן פחות טוב, זה הכל. בראש המועדון עובדים אנשים מאוד איכותיים שעובדים 7\24 איך לשפר את בית"ר ירושלים, ואני חושב שבשנה הבאה נראה בית"ר שונה לחלוטין, אני לא מודאג מקצועית ממה שיהיה, אני סומך על מי שעומד בראש המועדון".

על נושא הזרים בקבוצה אמר: "הלכו השנה על נישה של זרים צעירים מאוד כדי להשביח אותם, יש לזה מחיר. זה היה צריך לבוא באיזון מסוים עם איזון מעט יותר בוגרים, מנוסים ואיכותיים, אבל כנראה זו עוד אחת מהמסקנות שהמועדון היה צריך ללמוד בהתפתחות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully