וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - בני סכנין: אלירן עטר נותר מחוץ לסגל, החלוץ מתעקש שהוא כשיר

במועדון טענו כי עטר שלא התאמן סדיר בימים האחרונים אינו כשיר, אך ייתכן שהותירו אותו בחוץ כדי שלא יגיע ל-16 שערים ובישולים - ובמקרה כזה חוזהו יתחדש באופן אוטומטי. ניצן ישוב לשער, יוסי מזרחי: "מקווה שהשחקנים ישחקו על הכבוד שלהם ושל המועדון" (שבת, 20:30, ספור

מחזור 32הסתיים08/05/2021
בית"ר ירושלים
  • מגבו (15)
  • שועה (37)
  • שועה (72, פנדל)
1:3
  • (77) חלאילה
בני סכנין
תקציר: בית"ר ירושלים - בני סכנין 3:2/ספורט 2

בית"ר ירושלים

אלירן עטר נותר מחוץ לסגל למשחק. במועדון טענו כי החלוץ אינו כשיר ולא התאמן בימים האחרונים באופן סדיר ובשל כך לא יתלבש, אולם עטר עצמו התעקש וטען בפני שחקנים כי הוא כשיר לחלוטין ויכול לקחת חלק במשחק. ייתכן ובמועדון לא רוצים לקחת סיכון עם הסעיף בחוזהו של השחקן, המחדש את חוזהו אוטומטית אם יגיע ל-16 שערים ובישולים ומעדיפים לתת את הדקות לצעירים. כרגע, לעטר יש 13 שערים ובישולים העונה. החלוץ מבין שלא יצליח להגיע למספרים שיבטיחו חידוש חוזה, אך בכל מקרה ישמח לשמוע הצעות שישאירו אותו בבירה גם בעונה הבאה.

איתמר ניצן יחזור להרכב לאחר שהחלים מהפגיעה בצלעות. המאמן יוסי מזרחי לא תירגל 11 ויחליט סופית רק לקראת המשחק מחר, כאשר הוא אמור לתת דקות משחק משמעותיות למספר צעירים. תמיר עדי ומיכאל אוחנה שסיימו את העונה לא ייכללו בסגל, אביאל זרגרי הנמצא בטירונות ייעדר ממשחק נוסף.

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי מזרחי, נשאל על הסגל למשחק ואמר לאתר הרשמי: "השאלה היא מה רצוי ומה מצוי, אין הרבה במצוי. יש סגל קצר מאוד של שחקנים, אבל צריך לפחות לגמור את העונה הזאת בטעם טוב בפה. אני מקווה שנדע לעשות את זה, למרות אוירת סוף העונה ולמרות שכולם רוצים לצאת לחופשות שלהם, אני מקווה שהם יבואו וישחקו על הכבוד של המועדון והכבוד שלהם".

אלירן עטר שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
במועדון טוענים שאינו כשיר. עטר/מאור אלקסלסי

בני סכנין

אחרי שהבטיחו את ההישארות, בבני סכנין רוצים להשאיר טעם מתוק לעונה לא פשוטה שעברה על הקבוצה. המאמן שרון מימר החל לתכנן את העונה הבאה: במועדון רוצים להשאיר כמה שחקנים מרכזיים, ביניהם בירם כיאל שמחזיק בחוזה אך מבוקש על ידי מספר קבוצות גדולות בארץ וכן בליגות במדינות המפרץ. מימר יעלה עם ההרכב החזק ביותר שעומד לרשותו, בעוד כיאל שסיים את העונה ייעדר, הבלם האוסטרי לוקאס שפנדלהופר בספק גדול.

עוד בוואלה!

איתמר ניצן על העימות בין חוגג ולה פמיליה: "מרחיקים לכת, שני הצדדים רוצים בטובת בית"ר ירושלים"

לכתבה המלאה
לוקאס שפנדלהופר שחקן בני סכנין לפני פלורנט חסני שחקן הפועל כפר סבא. מאור אלקסלסי
בספק. שפנדלהופר/מאור אלקסלסי

טריוויה

* 43 משחקי ליגה נערכו בין בני סכנין לבית"ר ירושלים, כשבני סכנין מובילה 12:15 בניצחונות ועוד 16 משחקים הסתיימו בתיקו.

* סכנין ניצחה 2:3 בטדי במחזור ה-23, כאשר שרון מימר את הבכורה כמאמנה, וכעת תנסה לחבר שני ניצחונות שם לראשונה מאז 2016.

* בית"ר ירושלים השיגה רק שתי נקודות מ-12 האחרונות וספגה 22 שערים במשחקי הבית שלה העונה - המאזן הכי גרוע יחד עם בני יהודה.

* סכנין מגיעה אחרי שני הפסדי חוץ. רצף של שלושה לא היה לה מאז אמצע עונת 2018/19.

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: טדי
קהל: 1400

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully