וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ניצחה 0:2 את סאות'המפטון

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 0:35

מאנה מקרוב (31) וטיאגו אחרי מהלך אישי (90) סידרו לאדומים ניצחון וסיכוי נוסף להגיע לאלופות. לסטר וטוטנהאם הפסידו

תקציר: ליברפול - סאות'המפטון 0:2/ספורט1

המחזור ה-35 בפרמיירליג יצא לדרך אתמול (שישי) עם ניצחון מפתיעה של ניוקאסל 2:4 בחוץ על לסטר. טוטנהאם איבדה גובה במאבק על מקום בליגת האלופות עם הפסד 3:1 ללידס. ליברפול חזרה לנצח עם 0:2 על סאות'המפטון ואולי יכולה להמשיך לפנטז על מקום בליגת האלופות.

בצ'מפיונשיפ התרחשה דרמה גדולה במחזור הסיום, ובסופה דרבי קאונטי של ווין רוני נשארה בליגה בעור שיניה. הראמס אירחו את שפילד וונסדי ואחרי דקות רבות תהפוכות, השוו ל-3:3 בזכות פנדל בדקה ה-78. בעקבות התוצאה הזו, דרבי קאונטי נשארה בליגה ושפילד וונסדיי ירדה - גם ובעיקר בגלל שממאזנה הורדו 6 נקודות בתחילת העונה. ביחד עם הינשופים ירדו גם וויקומב ורות'רהאם.

ג'ו ווילוק ניוקאסל. רויטרס
ארבעה משחקים אחרונים, ארבעה שערים. ווילוק כובש/רויטרס

לסטר סיטי - ניוקאסל 4:2

שתי הקבוצות הגיעו למשחק הזה עם שאיפות שונות. לסטר רצתה להתקרב הבטחת הכרטיס לליגת האלופות וניוקאסל להבטחת ההישארות. השועלים היו פייבוריטים, אבל קיבלו שיעור מהמגפייז, שהבטיחו מעשית עונה נוספת בפרמיירליג עם הצגה גדולה בקינג פאוור סטאדיום. ג'ו ווילוק פתח את הסכר אחרי שניצל טעות קשה של סוינצ'ו הבלם הטורקי. פול דאמט הכפיל בנגיחה (34) ובמחצית השנייה קאלום ווילסון נכנס לעניינים עם צמד (65 ו-74). מארק אולברייטון (80) וקלצ'י איהנאצ'ו (87) רק צימקו ללסטר, שספגה רביעייה בליגה לראשונה מאז יולי שנה שעברה.

עוד בוואלה! NEWS

מכורים לשינויים: ניתוח ההעפלה המרגשת של צ'לסי לגמר ליגת האלופות

לכתבה המלאה

צפו ב-2:4 של ניוקאסל על לסטר

תקציר: לסטר - ניוקאסל 4:2/ספורט1
סאדיו מאנה שחקן ליברפול. רויטרס
חזרו לנצח אחרי שתי תוצאות 1:1. מאנה/רויטרס

ליברפול - סאות'המפטון 0:2

אחרי שתי תוצאות 1:1 ברציפות הצליחה הקבוצה של יורגן קלופ לחזור לנצח וצימקה את הפער מהמקום הרביעי לשש נקודות ויש לה עוד משחק חסר. זו לא הייתה תצוגת הכדורגל הכי מרשימה של ליברפול, אבל גם כך היא הצליחה להשיג 0:1 קטן. סאדיו מאנה כבש מקרוב בדקה ה-31 אחרי בישול של מוחמד סלאח וסידר למארחת את הניצחון. סאות'המפטון הגיעה למספר הזדמנויות מסוכנות מאוד עד סיום המשחק, אחת אחרי טעות קשה של אליסון, אבל לרוע מזלה לא הייתה חדה מספיק מול השער ופספסה. מי שהעניש אותה עם השני על כל ההחמצות האלה היה דווקא טיאגו אלקנטרה, שכבש שער יפה בתום מהלך אישי בדקה ה-90 וקבע 0:2. זה השער הראשון של טיאגו אחרי 40 משחקים ברציפות ללא שער בבאיירן מינכן וליברפול. לפני כן הוא כבש בשלושה משחקי בונדסליגה ברציפות.

שחקן לידס יונייטד, רודריגו, ליד שחקן טוטנהאם, סרחיו רגילון. רויטרס
רודריגו חוגג ליד רגילון המתוסכל/רויטרס

צפו בתקציר: לידס - טוטנהאם 1:3

תקציר: לידס - טוטנהאם 1:3/ספורט 1

לידס - טוטנהאם 1:3

אם בטוטנהאם עוד חלמו על כרטיס לליגת האלופות, הרי שנראה שהיום התרנגולים התעוררו והבינו שהם ייאלצו להסתפק במאבק על הליגה האירופית. הקבוצה מלונדון הצפינה ללידס אחרי 25 שנה בהן לא ניצחה את יריבתה בחוץ וגם הפעם זה לא קרה. סטיוארט דאלאס (13), פטריק במפורד (42) ורודריגו (84) הכניעו את הוגו לוריס בזה אחר זה, כשסון יונג-מין רק משווה זמנית (25). לידס עם ניצחון בית ראשון העונה על קבוצה מהטופ 10.

תוצאה נוספת:

שפילד יונייטד - קריסטל פאלאס 2:0
לפאלאס: כריסטיאן בנטקה (2), אברצ'י אזה (88).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully