וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' מתכננת את העונה הבאה עם ליאו מסי - לצד ניימאר וקיליאן אמבפה

ב"לה פריזיאן" טוענים שהפריזאים מתייחסים אל בואו של הכוכב הארגנטינאי כעובדה מוגמרת. ברצלונה בוחנת הצעות על פיאניץ', מילאן וצ'לסי המתעניינות המובילות

ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
פ.ס.ז' בטוחה שהוא בכיס שלה. מסי/רויטרס

בצרפת טוענים: פריז סן ז'רמן כבר מתכננת את העונה הבאה בהנחה שליאו מסי יצטרף לקבוצה. לפי דיווח ב"לה פריזיאן", הנהלת פ.ס.ז' מציגה את המעבר של מסי כעובדה מוגמרת בפגישות עם סוכני שחקנים, ספונסרים ובעלי עניין אחרים, ובטוחה שהוא ייענה בחיוב להצעה שלה לחתום מיד עם תום העונה על חוזה לשנתיים.

בפ.ס.ז' משוכנעים שהפרוייקט שנבנה בקבוצה יצבור תאוצה בשנה הבאה, עם דחיפה של הכוכב הארגנטינאי שמסיים חוזה בברצלונה. הם מאמינים שיוכלו להחתים את ניימאר וקיליאן אמבפה על חוזים חדשים ובנוסף להחתים את ליאו מסי, מבלי לעבור על תקנות הפייר פליי של אופ"א.

פ.ס.ז' אף מתכוננת לאפשרות שמסי יישאר בברצלונה בסופו של דבר. במקרה כזה, הצרפתים יעשו מאמץ גדול כדי להחתים את מוחמד סלאח, אבל בכל מקרה הם מאמינים שלא יצטרכו להוציא את תוכנית הגיבוי לפועל, ויצליחו לשכנע את מסי לחתום.

מאוריסיו פוצ'טינו אף רוצה לחזק את הקישור וההגנה. שני המועמדים הבולטים מבחינת מאמן פ.ס.ז' לקישור הם ג'ורג'יניו ויינאלדום שמסיים חוזה בליברפול, וילד הפלא של ראן אדוארדו קמאבינגה. לחוליית ההגנה מועמד להצטרף סרז' אורייה.

קיליאן אמבפה עם ניימאר שחקני פריז סן ז'רמן. רויטרס
גם הם ימשיכו? ניימאר ואמבפה/רויטרס

מיראלם פיאניץ' הוא אחד המועמדים המובילים לעזוב את ברצלונה בקיץ ולפי התקשורת הקטלאנית, הוא כבר מחזיק בכמה הצעות והוא ונציגיו בוחנים אותן. המתעניינות המובילות לפי הדיווחים, הן צ'לסי ומילאן. גם מנצ'סטר סיטי הוזכרה בשבוע האחרון.

פיאניץ' בן ה-31 הגיע מיובנטוס במסגרת העסקה בה ארתור עשה את הדרך ההפוכה מקאמפ נואו. בברצלונה רצו קשר עם קילומטראז' בצמרת העולמית שיגיע למשבצת של ארתורו וידאל ואיבן ראקיטיץ' המנוסים, אבל רונאלד קומאן לא התלהב והבוסני מיעט לשחק.

עוד בוואלה!

אחרי שצחק עם שחקני צ'לסי: ריאל זועמת על הזאר ורוצה למכור אותו

לכתבה המלאה

פיאניץ' שותף העונה ב-28 משחקים בכל המסגרות, אבל ברובם עשה זאת כמחליף. בליגה הספרדית הוא לא רשם אפילו דקה אחרת מאז ה-24 בפברואר והפעם האחרונה בה דרך על הדשא הייתה נגד פריז סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות, כשנכנס כמחליף בדקות הסיום של ה-1:1 בתחילת מרץ.

פיאניץ' זכה בארבע אליפויות איטליה עם יובנטוס ולמרות עונה לא טובה בה מיעט לשחק ולא רשם אפילו שער או בישול, יש לו לא מעט מחזרות. בברצלונה ישמחו להיפטר מהעלות הגבוהה שלו - גם אם זה יהיה כרוך בהשתתפות כלשהי בשכרו בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully