וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שצחק עם שחקני צ'לסי: ריאל זועמת על הזאר ורוצה למכור אותו

הבלגי ספג ביקורות לאחר שהתבדח עם חבריו לשעבר: "הוא מסמל יותר מכל את הכישלון". מיאטוביץ' האשים את זידאן ("טעה לגבי הכול"), בתקשורת המדרידאית הופתעו מההצבה של ויניסיוס ("מעולם לא תורגל בתפקיד הזה"). המאמן התגונן: "ראמוס ומנדי היו כשירים"

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
הפרשנים לא אהבו את המערך. זינדין זידאן/רויטרס

"ריאל מדריד נכנעה ללא תנאי", כך סיכמו באתר "אס" את ההדחה של הבלאנקוס בחצי גמר ליגת האלופות. אלופת ספרד בנתה על המאזן הקסום של זינדין זידאן במשחקי נוקאאוט ועל 100 אחוזי ההצלחה שלו בחצאי גמר הצ'מפיונס, אבל צ'לסי הייתה גדולה עליה הערב (רביעי) ועלתה בצדק עם 0:2 בסטמפורד ברידג' ו-1:3 בסיכום.

במדריד הפנו חצים לעבר המאמן בעקבות המערך איתו עלה, כאשר בחר להציב את ויניסיוס כשחקן קו ימין ולשחק עם שלושה בלמים, כולל סרחיו ראמוס שלא שיחק יותר מחודש. "אנחנו אוהבים את זידאן והוא עשה כל כך הרבה כאן, אבל הפעם הוא טעה לגבי הכול", אמר שחקן העבר פרדראג מיאטוביץ'. "העליונות של צ'לסי הייתה ברורה - באינטנסיביות, בהכתבת הקצב, ביצירת מצבים".

ב"מארקה" ביקרו את זידאן על ההצבה של ויניסיוס בתפקיד זר לו, וסיפרו שהשחקן הברזילאי הופתע ו"מעולם לא שיחק בתפקיד כזה, אפילו לא בתרגולים באימונים".

כמו כן, ציינו ב"מארקה" ש"לזידאן היה יום רע מאוד, וגם סרחיו ראמוס לא היה מוכן למשימה".

חורחה ולדאנו, מאמן ריאל לשעבר, הודה: "לא הגיע לריאל יותר מזה. היא פגשה יריבה חזקה יותר והפעם לא היה נס. המחלה כבר אובחנה: למדריד חסרים שערים. בנזמה צריך שותף".

טענות קשות היו ברשתות החברתיות ובתקשורת במדריד כלפי אדן הזאר, שאחרי הופעה מאכזבת הרשה לעצמו להתבדח עם חבריו לשעבר מצ'לסי בסיום המשחק. הפרשן תומאס רונסרו מתח ביקורת חריפה: "ערב איום של מנדי, ראמוס, קאסמירו, ויניסיוס והזאר. הבלגי לא עשה כלום ב-88 דקות שגם הן היו יותר מדי. הוא מסמל יותר מכל את הכישלון. ואז הוא עוד הולך ומתבדח עם חבריו לשעבר מצ'לסי. הילד הזה לא מבין מה זה ריאל מדריד. הרענון בסגל צריך להתחיל עם מכירתו המיידית. ביי ביי אדן".

אקס ריאל פרננדו מוריינטס אמר ש"הזאר חייב להתנצל בפני כל המדרידיסטאס כמה שיותר מהר. ההתנהגות שלו אחרי ההפסד הזה מרתיחה את הדם".

כמו כן, לפי תוכנית הטלוויזיה "אל צ'ירינגיטו", הבלאנקוס הציבו את ריאל ברשימת ההעברות לעונה הבאה ותסכים למכור אותו גם במחיר נמוך יחסית, אם תגיע הצעה.

עוד בוואלה!

צ'לסי עלתה לגמר השלישי בתולדותיה בליגת האלופות אחרי 0:2 על ריאל מדריד

לכתבה המלאה
סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
זינדין זידאן לא מתחרט שהציב אותו בהרכב. סרחיו ראמוס/רויטרס

זינדין זידאן אמר בסיום: "אנחנו חייבים להיות גאים בשחקנים. הייתה חסרה לנו עוצמה מקדימה. בכדורגל, כשאתה מגיע למצבים, אתה צריך לנצל אותם. ראמוס ומנדי היו כשירים ומוכנים לשחק, ולכן הצבתי אותם בהרכב".

טיבו קורטואה, שהיה הטוב בשורות ריאל ומנע תבוסה מול האקסית: "צ'לסי קבוצה טובה ומאוד מאורגנת, היא התגוננה היטב. קשה לייצר מצבים בטוחים מולה. במחצית השנייה היו להם הרבה מצבים, הם לקחו את הזמן, אבל בסוף הרגו את המשחק. חבל שלא נהיה בגמר באיסטנבול, אבל זה הכדורגל. ננסה לזכות באליפות".

קאסמירו הוסיף: "אין תירוצים או חרטות, הם היו טובים יותר. עכשיו אנחנו צריכים לחשוב על סביליה בליגה. אני חושב שהיינו עדיפים ב-25 הדקות הראשונות, אבל זה לא הספיק. כולנו עצובים מאוד, לא קל לזכות בליגת האלופות".

ויניסיוס סיכם: "ניסינו לנצח בכל דרך ועכשיו נותר לנו להילחם על הליגה. קשה לקום מזה, אבל יש לנו עוד ארבעה משחקים כדי להשיג תואר העונה. אנחנו צריכים להישאר מאוד מרוכזים". על העמדה שלו בקו ימין אמר: "זה תפקיד שונה. המאמן אמר לי מה לעשות ואני חושב שביצעתי את זה טוב, אבל לא יכולתי לעשות יותר מדי עבור הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully