וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי דרמה גדולה: בני ריינה עלתה לליגה הלאומית לראשונה בהיסטוריה

נגיחה של גל בראל (85) ספק עברה את הקו, הקוון אישר שער וריינה ניצחה 1:2 וחגגה עלייה היסטורית. שוויון חוקי של כאוכב נפסל בתוספת הזמן. מ.ס. טירה תשחק מול מכבי קביליו יפו במפגש הסגניות

שחקני מכבי בני ריינה חוגגים עלייה לליגה הלאומית. דני מרון
בספטמבר 2020 עוד בליגה ב', במאי 2021 כבר בלאומית. שחקני בני ריינה חוגגים/דני מרון

אחרי עלייתה של הפועל אדומים אשדוד ביום שישי מהמחוז הדרומי, העולה הנוספת מליגה א' נקבעה הערב (חמישי) במחוז הצפוני, שם המאושרת היא מכבי בני ריינה שניצחה 1:2 את הפועל כאוכב אחרי דרמת שיפוט אדירה וזכתה בכרטיס האוטומטי. לאחר המשחק התפתחה מהומה גדולה ואלימה על כר הדשא. מ.ס. טירה ניצחה 1:2 את מכבי טמרה והשיגה את המקום השני בצפון, כך שהיא תפגוש את מכבי קביליו יפו (1:2 על בקעת הירדן) על הכרטיס למבחנים מול המדורגת 14 בלאומית.

גאבי ג'ורי שחקן הפועל כאוכב חוגג שער. דני מרון
השווה פעם אחת, אבל קופח בתוספת הזמן. גאבי ג'ורי/דני מרון

צפון

מכבי בני ריינה - הפועל כאוכב 1:2

עונה שלמה בליגה א' צפון התנקזה למשחק אחד באצטדיון גרין בנוף הגליל, והוא סיפק דרמה אדירה, שערוריית שיפוט ועולה היסטורית בשם מכבי בני ריינה שרק בספטמבר האחרון אושרה העפלתה לליגה א'. המארחת זכתה בכל הקופה הודות לשער ניצחון של גל בראל בדקה ה-85, אם כי עד עכשיו לא ברור האם הכדור בכלל עבר את הקו. הקוון אישר בכל אופן את השער, ומנגד הקוון בצד השני פסל שוויון שני של גאבי ג'ורי בדקה ה-93, בטענה לנבדל של המבשל שכלל לא היה. הפועל כאוכב, המייצגת מועצה מקומית שבה פחות מ-4,000 תושבים, הגיעה למשחק מהמקום הראשון, אבל קופחה בגדול וסיימה כמפסידה האולטימטיבית. היא ירדה למקום השלישי, אפילו ללא סיכוי לעלות דרך המבחנים, בזמן שריינה חגגה עם הכרטיס ללאומית.

דקה 19: גול! מסיקה נפל ברחבת כאוכב וחיכה לשריקה לפנדל, אבל הכדור הגיע בינתיים לאמיר אבו ניל שירה אל הרשת. 0:1 לריינה.

דקה 36: גול! גאבי ג'ורי עבר בין שני שחקנים ואז הפתיע עם בעיטה מ-35 מטרים, אליה חיים זיסקינד הגיב רע ונכנע. כאוכב איזנה ל-1:1.

דקה 66: מסיקה היה חייב לכבוש עבור ריינה כשנותר לבד ברחבה, אבל מחמישה מטרים בעט מעל המשקוף.

דקה 85: גול! הבלם גל בראל עלה לעזרת ההתקפה בכדור קרן, נותר חופשי ונגח כדור שהשוער חאלד עזאם שמט ואז הדף ספק מעבר לקו. הקוון טען שהכדור עבר את הקו וזה 1:2 דרמטי לריינה.

דקה 93: הילאל מוסא כמעט השווה עבור כאוכב, אבל אבו ניל בתיקול גדול מנע שער. כאוכב המשיכה ללחוץ וג'ורי הפציץ פנימה אבל המהלך נפסל בגלל נבדל של המבשל, שכלל לא היה. שערוריית שיפוט שמקפחת את כאוכב.

מ.ס. טירה - מכבי טמרה 1:2

הקבוצה של חיים סירוטקין נראתה כעולה הבטוחה עד לשבוע שעבר, אבל ההפסד הדרמטי לכאוכב, אחרי החמצת פנדל של רן רול בדקה האחרונה וספיגה בצד השני, הוריד אותה למקום השלישי. הערב היא לפחות התקדמה למקום השני ותשחק בגמר הסגניות. בדקה ה-45 עלתה המארחת ליתרון עם שער של אותו רן רול. טמרה הייתה זקוקה למהפך וניצחון של כאוכב במקביל, אבל בדקה ה-58 היא ספגה את השני ממתנאל טדסה והצליחה רק לצמק לפני שסיימה את העונה.

עוד בוואלה!

אחרי העלייה הדרמטית של בני ריינה: קטטה המונית על כר הדשא

לכתבה המלאה
גל בראל שחקן מכבי בני ריינה. דני מרון
הכריע את קרב העלייה. גל בראל/דני מרון
מהומה לאחר עלייתה של מכבי בני ריינה ללאומית, נמיר אגא שחקן הפועל כאוכב מימין. דני מרון
בלגן גדול בסיום/דני מרון

דרום

מכבי קביליו יפו - הפועל בקעת הירדן 1:2

ההפסד הכואב בתוספת הזמן באשדוד מנע ממכבי קביליו יפו את העלייה האוטומטית, אבל הקבוצה של איציק ברוך שמרה על המקום השני ותפגוש את טירה במפגש הסגניות, על הזכות להתמודד במבחנים מול המדורגת 14 בלאומית. תיקו ברמלה היה מספיק למארחת, שקיבלה שער נפלא בבעיטה מסובבת מרונן פרץ בדקה ה-45 והקפצה אומנותית מהמחליף מתן בית יעקב בדקה ה-82. שוויון זמני של דור אלברמן בדקה ה-54 לא הספיק לבקעת הירדן, שהייתה זקוקה לניצחון וסיימה את העונה המפתיעה שלה ללא כלום.

מ.כ. ירמיהו חולון - הפועל אדומים אשדוד 1:1

המארחת לפחות נמנעה מלסגור את הפלייאוף ללא נקודות, כשהשיגה נקודה ראשונה בזכות שוויון של ויקטור מרעי בדקה ה-52. טל איילה כבש בדקה ה-45 לזכות אדומים אשדוד שעלתה כאמור ללאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully