וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם שער בדקה ה-96: הפועל אדומים אשדוד עלתה לליגה הלאומית

שש שנים אחרי שהוקמה, הקבוצה מעיר הנמל גברה 1:2 על מכבי קביליו יפו והבטיחה את הכרטיס. אדלשטיין כבש עמוק בתוספת הזמן. בצפון: כאוכב עלתה לפסגה אחרי 0:1 דרמטי על טירה

הפועל אדומים אשדוד חגיגות עלייה לליגה הלאומית. לירון מולדובן
חגיגה אדומה באצטדיון הי"א/לירון מולדובן

חגיגה גדולה באשדוד. הפועל אדומים המקומית גברה היום (שישי) 1:2 על מכבי קביליו יפו והבטיחה את עלייתה לליגה הלאומית. שש שנים אחרי שהוקמה ובתום דרך ארוכה שהתחילה בליגה ג', קבוצת האוהדים רשמה עוד העפלה ומאות אוהדים חגגו עם השחקנים בסיום.

בצפון נרשמה דרמה גדולה ומהפך בפסגה, כאשר הפועל כאוכב ניצחה 0:1 את מ.ס. טירה בתוספת הזמן ועלתה למקום הראשון. הסגניות בשני המחוזות ייאבקו ביניהן על הזכות לשחק במבחנים מול המדורגת 14 בלאומית.

המשחקים נפתחו היום בדקת דומייה לזכר קורבנות אסון הר מירון.

יוסי אסייג, שחקן הפועל אדומים אשדוד, כובש מול מכבי קביליו יפו. לירון מולדובן
יוסי אסייג כובש את שער השוויון היקר/לירון מולדובן

דרום

הפועל אדומים אשדוד - מכבי קביליו יפו 1:2

דרמה גדול במחוז הדרומי, שם הפועל אדומים אשדוד עלתה ללאומית בזכות שער ניצחון של אוהד אדלשטיין בדקה ה-96. נתחיל מהסוף, אז טל איילה דהר למתפרצת, מצא את אדלשטיין בחלק השמאלי של הרחבה והאחרון נעץ את הכדור ברשת ונתן אות לחגיגות גדולות.

עוד לפני כן, אחרי דקות ארוכות של כדורגל מתוח ולא מדויק, האקשן הגיע לשיאו בעיצומה של המחצית השנייה. בדקה ה-69 יונתן פרבר המחליף בעט מחוץ לרחבה, הכדור פגע בעופר ורטה, שינה כיוון ונעצר ברשת. שחקני ואוהדי יפו חגגו, אבל התשובה האדומה הגיעה אחרי 4 דקות. מישל רוס נגח חלש אחרי קרן, אבל השוער בן וולובלסקי לא הצליח לקלוט, השמיט ויוסי אסייג הוותיק דחק מקו השער לרשת. 1:1.

בדקות הסיום אשדוד הלכה לאחור וניסתה לעקוץ בהתקפות מעבר. היא פספסה 2-3 הזדמנויות לעשות זאת כמו שצריך, אבל בדקה ה-96 כבשה וחגגה. מכבי קביליו יפו עדיין צריכה לשמור על המקום השני במחזור הסיום ואולי תצליח להעפיל ללאומית דרך מאבקי הנוק אאוט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אוהד אדלשטיין שחקן הפועל אדומים אשדוד, משמאלו נאור כהן. לירון מולדובן
חתום על שער העלייה. אוהד אדלשטיין/לירון מולדובן
עידן שריקי, חגיגות העלייה של הפועל אדומים אשדוד. לירון מולדובן
עידן שריקי מונף על כתפיים/לירון מולדובן
שוער מכבי קביליו יפו, בן וולובלסקי. לירון מולדובן
הדמות הטרגית של האורחים. וולובלסקי/לירון מולדובן
שחקני הפועל אדומים אשדוד חוגגים עלייה לליגה הלאומית. לירון מולדובן
איזו דרמה/לירון מולדובן

צפון

הפועל כאוכב - מ.ס. טירה 0:1

שער דרמטי של קאסם נג'אר בתוספת הזמן, בהתקפת נגד אחרי שהשוער חאלד עזאם עצר פנדל של רן רול בצד השני, העניק ניצחון חשוב מאין כמוהו לכאוכב. המארחת הייתה בלתי מנוצחת במהלך העונה הסדירה והתקשתה מאוד בפלייאוף, אבל כעת תגיע למחזור הסיום כשהיא במקום הראשון והכול תלוי בה. ניצחון על בני ריינה יעלה אותה ללאומית לראשונה בהיסטוריה. טירה המאוכזבת ירדה למקום השלישי ותצטרך לקוות לתיקו בין ריינה לכאוכב במחזור הסיום בשבוע הבא, ובמקביל לנצח 0:2 את טמרה שלה נותר להילחם על המקום השני.

מכבי טמרה - בני ריינה 3:1

הנקמה המתוקה של ריינה, שהפסידה 3:1 לטמרה במפגש הקודם בפלייאוף וכעת ניצחה באותה תוצאה ונמצאת בעמדת עלייה. ניצחון על כאוכב במחזור הסיום יוביל אותה לראשונה בתולדותיה לליגה הלאומית. גיבור היום מבחינתה היה סלים עמאש, אקס הפועל חדרה, שכיכב עם שלושער בדקות 21, 53 ו-81 ומחק את שער היתרון של אחמד קאסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully