וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני חגג עלייה למקום העשירי ברשימת קלעי כל הזמנים: "כבר הייתי בחוץ, ונלחמתי"

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 12:24

הקלע חלף על פני אלווין הייז בדרך לטופ-10, נשא נאום מרגש בחדר ההלבשה ונזכר בתקופה שבה הוספד: "זה הישג מיוחד, לא מובן מאליו. לפני כמה שנים לא האמנתי שזה יקרה"

כרמלו אנתוני פורטלנד בלייזרס. Scott Cunningham, GettyImages
לא נגמר. מלו/GettyImages, Scott Cunningham

הקריירה המרשימה של כרמלו אנתוני קיבלה הלילה (בין שני לשלישי) אישור נוסף, כשעלה למקום העשירי ברשימת קלעי כל הזמנים ב-NBA. דקה בתוך הרבע השני במשחק מול אטלנטה, כרמלו בודד מעבר לקשת, עלה לשלשה, קלע אותה ואף קיבל עבירה, הוסיף עוד נקודה מהקו, והצליח לחלוף על פני אלווין הייז ברשימה כדי לטפס לטופ-10. פורטלנד אומנם הפסידה להוקס 123:114, אבל זה פרט שולי בערב היסטורי, לאחד הקלעים הטובים בתולדות המשחק. כעת למלו יש 27,318 נקודות בקריירה וחסרות לו עוד 91 נקודות כדי לחלוף על פני מוזס מלון שבמקום התשיעי ברשימת כל הזמנים.

"טופ-10 בכל הזמנים, זה משהו מיוחד מאוד, בכל תחום שלא יהיה", אמר אנתוני, "אני לא רוצה לקחת את הרגע הזה כמובן מאליו. אני מבין עד כמה הוא גדול. זה לא נראה אמיתי כי אני עדיין בתוך הרגע, אני עדיין עושה את זה".

עוד בוואלה!

ראסל ווסטברוק בעונה היסטורית, ברוקס: "הוא הרכז השני הכי גדול אי פעם"

לכתבה המלאה

אחרי שקלע את הנקודות הוא הניף את ידיו מעלה, כולל סימן ההיכר שלו עם שלוש האצבעות. "ידעתי שזה יקרה וחיכיתי לזה", אמר, "לא ידעתי כשהייתי במקום 15 או 13 או 11, אבל על ה-10 ידעתי. הרגשתי את זה. הרגשתי את זה מגיע במשחק. לא רציתי לכפות את זה או משהו, רציתי לתת למשחק זרום ולבוא אליי ושזה יקרה באופן טבעי. הרגשתי טוב כשבאתי למשחק, הקליעות צללו פנימה והייתה לי התחלה טובה. זה הפך את הסיפור לקל יותר. יכולתי לשאוף אוויר ולהירגע".

כרמלו אנתוני פורטלנד בלייזרס. Scott Cunningham, GettyImages
כרמלו אנתוני פורטלנד בלייזרס/GettyImages, Scott Cunningham

בסיום המשחק מאמן פורטלנד הגיע לכרמלו את כדור המשחק בחדר ההלבשה. "אמרתי לחברים בחדר ההלבשה שזה בזכות העקשנות שלי, שנשארתי נאמן לעצמי, לא נשברתי ולא נסוגתי, נשארתי יציב", אמר הקלע, שבמשך תקופה ארוכה לא הצליח למצוא קבוצה וכבר הועלו הערכות שהוא עומד וצריך לפרוש, "בגלל זה אני במצב שבו אני נמצא כיום".

כרמלו מתכוון לתקופה שאחרי השחרור מיוסטון, שניפתה אותו מהסגל אחרי עשרה משחקים בלבד בעונת 2018/19, כשהמשיך להתאמן לבד במשך שנה, בטרם צורף לחוזה זמני וניסיוני בפורטלנד, שבה הצליח לשקם את עצמו, כולל השלמה עם העובדה שהוא שחקן שישי, על אף שהוא בעונתו ה-18 בליגה. רק העונה הוא הצליח לחלוף ברשימה על פני טים דאנקן, דומיניק ווילקינס, אוסקר רוברטסון והאקים אולג'וואן.

לחבריו בחדר ההלבשה אמר בקול נרגש: "זה גדול, טופ-10... לפני כמה שנים לא האמנתי שזה יקרה, הייתי מחוץ לליגה, אבל האמנתי ונלחמתי, ועכשיו אני כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully