וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל ווסטברוק בעונה היסטורית, ברוקס: "הוא הרכז השני הכי גדול אי פעם"

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 9:31

כוכב וושינגטון סיים עם 21 ריבאונדים ו-24 אסיסטים, רשם טריפל דאבל 178 בקריירה ורחוק שלושה כאלו מהשיא של רוברטסון. מאמנו פסק: "רק מג'יק ג'ונסון גדול ממנו. הוא לא נורמלי". כל המספרים

ראסל ווסטברוק וושינגטון. רויטרס
הרכז השני הגדול אי פעם? ווסטברוק חוגג/רויטרס

בעוד שניקולה יוקיץ' וסטף קרי ממשיכים להיאבק ביניהם על תואר ה-MVP של העונה הסדירה, ראסל ווסטברוק ממשיך למצב את עצמו כאחד השחקנים הגדולים אי פעם. חברו של דני אבדיה לוושינגטון, הוביל הלילה את קבוצתו ל-141:154 משוגע על אינדיאנה עם טריפל דאבל בלתי נתפס שכלל 14 נקודות, 21 ריבאונדים ו-24 אסיסטים. ווסטברוק הפך לשחקן היחיד אי פעם שרושם שני משחקים רצופים עם לפחות 20 ריבאונדים ואסיסטים, כאשר ווילט צ'מברליין השחקן היחיד שעשה טריפל דאבל כזה לפניו. לווסטברוק יש 32 טריפל דאבלים העונה והוא יסיים עונה רביעית עם ממוצע של טריפל דאבל. רכז וושינגטון רחוק 3 טריפל דאבלים כדי להשתוות לאוסקר רוברטסון עם הכי הרבה טריפל דאבלים אי פעם (181).

אז עד כמה ווסטברוק גדול בראייה היסטורית של הליגה? סקוט ברוקס המאמן שלו משוכנע שהוא הרכז השני הכי טוב אי פעם, שני רק למג'יק ג'ונסון. "רכזים לא עושים מה שהוא עושה. הוא לא נורמאלי", אמר ברוקס במסע"ת, "יש שחקנים שקולעים טוב ממנו, יש שחקנים שעושים דברים מסויימים טוב ממנו, אבל אף אחד בהיסטוריה של המשחק לא מסוגל להעמיד את המספרים שלו".

"אמרתי כבר שהוא כנראה הרכז השלישי הכי טוב אי פעם, אבל אני חושב שהוא עקף אחד. הוא כנראה הרכז השני הכי טוב בהיסטוריה, כשהראשון הוא מג'יק ג'ונסון. הוא בלתי צפוי. אף רכז לא מסוגל לעשות מה שהוא עושה, אף אחד. אם הוא היה אנוכי, הוא היה תורם 20-20-20 בכל משחק, אבל לא הייתה לו בעיה לקחת רק שלוש זריקות במחצית הראשונה".

ומה היה לווסטברוק להגיד על ההצגה שלו? מר טריפל דאבל לא התייחס למיקום שלו בהיסטוריה של הליגה, אבל אמר בנחרצות: "אני חושב שאני הרכז הכי טוב בליגה. כרכז, אני מנסה להפוך את השחקנים סביבי לטובים יותר. אני חושב שאני מצליח בזה לא רע".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ראסל ווסטברוק וושינגטון. רויטרס
יצליח לסחוב את וושינגטון לתוך הפלייאוף? ווסטברוק/רויטרס

אבל מעבר למספרים של ווסטברוק, זה היה ניצחון חשוב מאוד של הוויזארדס, שפתחו את העונה בצורה איומה, אך נמצאים בכושר מצוין ורחוקים כעת רק חצי משחק מאינדיאנה התשיעית במזרח. כזכור, הקבוצה במקומות 7 עד 10 ישחקו בטורניר פליי-אין כששתיים מהן תיכנסנה לפלייאוף ו-וושינגטון הרוויח יתרון על אינדיאנה במקרה שהשתיים יסיימו עם מאזן זהה.

וושינגטון תנוח לילה אחר ואז תתארח אצל מילווקי החזקה של יאניס אנטטוקומפו. וושינגטון ניצחה 11 מתוך 13 המשחקים האחרונים שלה, כולל ניצחונות על קבוצות חזקות כמו הלייקרס, יוטה וגולדן סטייט וביכולת הזו מי יודע, אולי הוויזארדס עוד יגיעו רחוק בפלייאוף וגם דני אבדיה הפצוע יהיה חלק מהחוויה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully