וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר כבר עובד על העונה הבאה: "נצטרך לכוון הרבה יותר גבוה"

4.5.2021 / 9:02

הפועל תל אביב תכריז בימים הקרובים על הארכת חוזהו של המאמן, שחושב קדימה: "נביא רק שחקנים שישדרגו אותנו". במועדון רוצים להחתים את לידור כהן על חוזה חדש וממתינים לתשובות מעומרי אלטמן

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל כפר סבא 2:2/ספורט1

הפועל תל אביב תכריז בימים על מינויו של ניר קלינגר למאמן הקבוצה לעונה נוספת. הפרטים בין הצדדים מסוכמים והמאמן כבר החל לעבוד על העונה הבאה, כשהמטרה שלו היא לצרף שני שחקנים לחלק הקדמי, קשר 50:50 התקפי ועוד בלם דומיננטי. קלינגר עבד בטירוף כדי לצרף את בן שהר בינואר האחרון וינסה גם בקיץ הנוכחי, אך כרגע שנראה שהסיכויים לכך אינם גבוהים. מעבר לכך, במועדון רוצים להחתים את לידור כהן על חוזה חדש וממתינים לתשובות מעומרי אלטמן.

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. אודי ציטיאט
כבר מכין את העונה הבאה. קלינגר/אודי ציטיאט

המאמן התייחס אתמול לבורסת השמות שעולו בהקשר של הקבוצה ואמר: "אני יכול להגיד לכם שכל עוד זה תלוי בי, בהפועל תל אביב יהיו שחקנים בעונה הבאה שישדרגו את הקבוצה, לא בכמות, אלא באיכות. אלה יהיו שחקנים בסדר הגודל של דן (איינבינדר), של בן ביטון ושאר השחקנים שהגיעו בינואר. לא נביא שחקנים בשביל להגיד שהבאנו. הפועל תל אביב צריכה להיות במקום אחר. בשנה שעברה היה סגל אחר, אבל הצלחנו להגיע לפלייאוף העליון ועשינו משחקים יפים. ניצחנו את מכבי חיפה, את באר שבע, היה כיף להיות עם סגל צעיר. בעונה הבאה נצטרך לכוון הרבה יותר גבוה. כל השמות שנזרקים באוויר, קחו אוויר, אולי 1% מהשמות האלה נכונים. כרגע, עוד לא התחלנו לדבר עם אף אחד ואנחנו בדיוק יומיים אחרי הבטחת ההישארות. עכשיו יתחיל הגלגל לנוע".

קלינר נתן אתמול מנוחה לארנסט שטקוס, שי אליאס, אופק ביטון ורז שלמה שהיה בסכנת היעדרות מחצי גמר הגביע (נגד בית"ר תל אביב/בת ים) במידה שהיו סופגים כרטיס צהוב. מעבר לכך, המאמן ינצל את שני המשחקים שנותרו גם כדי לתת דקות משחקים לכאלה שפחות שיחקו לאורך העונה, אך רוצה לשמור על רצינות מקצועית ודריכות לקראת משחק הגביע: "בחצי גמר גביע בכל העולם, בכל מקום שאני רואה לפחות, אין פייבוריטית. לא משנה מאיזו ליגה אתה, אם אתה במקום הראשון או האחרון, זה משחק אחד והשחקנים יודעים את זה. אנחנו צריכים להיות בשיא הכושר שלנו כדי לעלות לגמר וזה מאוד קשה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. נחלק דקות כמה שאפשר אך עדיין, דן שיחק 90 דקות, בן ביטון 70 דקות ומעלה, שחקנים צריכים גם כושר משחק".

שחקן הפועל תל אביב דן איינבינדר. אודי ציטיאט
השתלב היטב בהפועל תל אביב. דן איינבינדר/אודי ציטיאט

דן איינבינדר סיכם את המשימה ואמר: "חשוב לי שלא נבלבל ולא נתבלבל. הפועל תל אביב בינואר לקחה על עצמה משימה מאוד גדולה, לא פשוטה, והיא צלחה אותה בזכות עצמה. זה קרה בזכות הרבה ניצחונות, משחקים טובים, חדר הלבשה הרבה יותר חזק ממה שהיה כאן. אני שמח מאוד שצלחנו אותה, יש לנו עדיין את הגביע ואנחנו נתכונן כמובן הכי טוב שאפשר, המשחק הזה מאוד חשוב לנו".

על השער הראשון שכבש במדי הפועל תל אביב, הוסיף: "הגול הוציא ממני עוד קצת רגשות, רציתי לחגוג עם הקהל וגם היה חשוב לי לרוץ, זה הדבר הראשון שעשיתי, לרוץ לניר. הרבה בזכותו אני פה והרבה בזכותו עשיתי את המהלך הזה. היו לי הרבה חששות לפני מהמעבר ומהמצב של הקבוצה והיום אני באמת שמח שעשיתי את זה ושצלחנו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully