וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע טוענת שטל בן חיים פלט קללה גזענית: "חצה את כל הגבולות"

4.5.2021 / 0:08

הקבוצה מבירת הנגב טוענת ששחקן הכנף שישב על הספסל הפנה אמירות מכוערת כלפי מרואן קבהא: "עצוב לראות את זה". בן חיים מכחיש

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

בהפועל באר שבע רותחים על טל בן חיים וטוענים כי הוא התנהג בצורה מחפירה בהפסקת התיקו 1:1 מול מכבי תל אביב הערב (שני). השיא לדבריהם הוא בהתבטאות גזענית של בן חיים כלפי מרואן קבהא. בן חיים מכחיש את הדברים אבל בהפועל באר שבע טוענים כי ביררו את העובדות עם קבהא שאישר להם כי בן חיים פלט לעברו קללה על רקע גזעני.

גורם בהפועל באר שבע אמר בסיום המשחק: "אין לנו טענות כלפי מכבי תל אביב אלא רק כלפי טל בן חיים. אנחנו המומים מההתנהגות של השחקן הוותיק הזה בהפסקה. זה עצוב וכואב לראות את זה. אנשים ממכבי תל אביב התנצלו על ההתנהגות של בן חיים. גם הם יודעים שהוא חצה את כל הגבולות הערב".

בן חיים אמר בתגובה: "נאמרו מלים לא יפות משני הכיוונים אבל בשום אופן לא נאמרה אמירה גזענית ואני מוכן מחר בבוקר להזמין על חשבוני כל אחד לבדיקת פוליגרף מולי ואם יש מישהו שטוען שהוא שמע דבר כזה הוא ייתבע. השימוש בביטוי שהם מדביקים לי הוא שקר. לא היה ולא נברא".

שגיב יחזקאל שחקן הפועל באר שבע במרכז עימות עם שחקני מכבי תל אביב. לירון מולדובן
באר שבע זועמת. העימות בירידה להפסקה/לירון מולדובן

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי אמר בסיום: "זה נראה הרבה יותר טוב ממה שזה נראה בהתחלה. עובדה: היו לנו שחקנים שלא שיחקו פרקי זמן מאוד ארוכים. אני חושב שבמחזורים האחרונים מתגבש לנו הרכב וזה נראה קצת יותר טוב, אך אנחנו באמת מצפים ליותר".

על העונה הבאה: "עוד קצת מוקדם לדבר על כך, אבל יש שלד טוב מאוד, יש קהל נפלא ובהחלט אפשר לבנות קבוצה טובה בעונה הבאה".

על ז'וזואה: "התשוקה שלו היא מדהימה. שחקנים כאלה מתאמנים טוב ורוצים לנצח. עם זאת, עם כל זה שהוא חם מזג, הרבה קבוצות מגיעות ומנסות להדליק אותו לעצבן אותו כדי להוציא אותו מהמשחק. אני חושב שהכדורגל שלנו צריך לדעת לשמור על שחקנים עם מגע קסם כמו שלו. הוא באמת שחקן שקל לאמן אותו. יש לו הבנה טקטית, הרבה רצון קצת התלהבות - צריך לתת לו יחס אישי, אבל זה בסדר". על מאבק האליפות בין מכבי תל אביב ומכבי חיפה: "לכל אחת יש את הסגנון שלה, מכבי תל אביב יותר עצמתית, מכבי חיפה יותר כישרוניים, יש אלופות כאלה ויש כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully