וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינבינדר: "כשהגעתי לפה, המשימה הייתה נראית לי בלתי אפשרית"

קשר הפועל תל אביב מאוכזב מעוד משחק בית ללא ניצחון, אך שמח על ההישארות: "עשינו פיניש מצוין". קלינגר: "לא היה סדר במחצית השנייה"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל כפר סבא 2:2/ספורט1

הפועל תל אביב סיימה מאוכזבת הערב (שני) את משחק הבית האחרון שלה העונה בליגת העל. האדומים הוליכו 0:2 על הפועל כפר סבא וקיוו לרשום ניצחון בית שני העונה וראשון מאז נובמבר, אך נכנעו לשני שערים של עומר פדידה וסיימו את העונה עם ניצחון ביתי בודד - לראשונה בהיסטוריה. הפועל כפר סבא כבר נשרה ללאומית, אך לפחות קטעה רצף של שישה הפסדים. הפועל תל אביב תקווה להראות יותר יציבות בחצי גמר הגביע בעוד שמונה ימים.

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר אמר בסיום: "אני חושב שבמחצית הראשונה היו לנו אנרגיות טובות. במחצית השנייה זה כבר היה משחק של פינג פונג, לא היה סדר, וזה לא עבד לטובתנו. יכולנו להכריע את המשחק, קיבלנו מצבים שאפשר רק לחלום עליהם, חלקם אפילו בלי שוער, אבל מה אפשר לעשות?"

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר עם דן איינבינדר. אודי ציטיאט
שמח שהגיע להפועל תל אביב. איינבינדר עם קלינגר/אודי ציטיאט

"אנחנו בלי אלטמן, אליאס, אופק ביטון ושטקוס. יגאל בקר היה מצוין היום, תמיד כשהוא משחק הוא טוב, אבל מדובר בשחקנים שהם כוח. הם ייתנו לנו כוח בחצי גמר הגביע, אבל מבאס שבמשחק כזה שהובלנו 0:2 ויכולנו לעשות את השלישי או הרביעי, מקבלים פנדל טיפשי ומקבלים החלטה טפשית בהגנה. זה סתם. אבל כבר סימנו וי על הירידה שריחפה מעלינו במשך הרבה חודשים, וקשה לחיות בתחושה הזאת". על עתידו בקבוצה: "אני בטוח שהכל יהיה בסדר. אנחנו נסגור את הדברים בימים הקרובים, הכל יהיה בסדר".

דן איינבינדר הוסיף: "הרגשה טובה לכבוש, אבל מאכזב מאוד לא לנצח. השתחרר הרבה לחץ אחרי מתח וחרדות, אבל אני כועס על עצמי מאוד שלא ניצחתי את המשחק הזה בשביל המועדון והאוהדים. אנחנו גאים מאוד ביגאל בקר שעשה הופעה גדולה. עשינו הישג גדול כשנשארנו בליגה, ועכשיו הפנים לחצי גמר הגביע. אין מילים לתאר את חצי העונה ההזויה שעברה עליי, אבל אני מאוד שמח על ההחלטה להגיע לפה. כשהגעתי לפה, המשימה הייתה נראית לי בלתי אפשרית. לא הייתה לי הרבה אמונה, אבל עשינו פיניש מצוין לליגה וזה צריך לתת לנו הרבה אנרגיות לקראת חצי הגמר.

"אני גאה בעצמי שהצלחתי לעבור את זה. הייתה תקופה קשה מאוד ולי ולמשפחה שלי, אבל קיבלו אותי בחיבוק חם ואני משתדל להחזיר בכל דקה על המגרש. חשבתי שכל מה שעשיתי בקריירה הולך לי ברגע אחד, אבל אני מאושר שזה השתנה. טוב לי פה מאוד ויש לי פה חוזה, רוצה להתקדם עם הקבוצה להישגים חדשים".

מאמן הפועל כפר סבא רביד גזל. אודי ציטיאט
גזל/אודי ציטיאט

מאמן הפועל כפר סבא רביד גזל אמר: "בסך הכל הייתה הופעה לא רעה. כמו כל השנה, אנחנו לא מספיק טובים בהגנה ומקבלים גולים שטותיים. אין מספיק איכות גם בהתקפה, למרות שכבשנו פעמיים. אבל אני בטוח שהעתיד של המועדון הזה יותר טוב. קשה להחזיק את הקבוצה במצב הזה, אבל אנחנו ספורטאים וצריך לשחק עד הסוף.

על העונה הבאה: "אני מקווה שהקבוצה תהיה קבוצה מנצחת, אבל יש עוד הרבה זמן עד שתתחיל העונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully