וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי - פריז סן ז'רמן: פוצ'טינו מודאג מאמבפה, גווארדיולה "בטוח שהוא ישחק"

מלך שערי פ.ס.ז' יתאמן ביחידות לקראת גומלין חצי גמר האלופות (שלישי, 22:00, ספורט 5), בסיטי מתכוננים אליו כרגיל. הררה צפוי לפתוח במקום גיי, זינצ'נקו יקבל מקום בהרכב של סיטי?

חצי הגמר - הגומליןהסתיים04/05/2021
מנצ'סטר סיטי
  • מאחרז (11)
  • מאחרז (63)
0
    פריז סן ז'רמן
    קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן כובש שער. רויטרס
    פ.ס.ז' מחכה לבשורות. אמבפה/רויטרס

    קיליאן אמבפה כשיר או לא? נראה שזו שאלת השאלות לקראת משחק הגומלין בין מנצ'סטר סיטי לפריז סן ז'רמן בחצי גמר ליגת האלופות שייערך מחר (שלישי, 22:00, ספורט 5) באצטדיון אתיחאד.

    אחרי ההפסד 2:1 בפריז, אלופת צרפת יודעת שהיא זקוקה לכל הכלים ההתקפיים שלה - ובמיוחד לכובש הבכיר שלה שעומד העונה על 37 שערים בכל המסגרות (8 בצ'מפיונס). אבל הדיווחים לגבי מצבו של אמבפה עדיין סותרים: לפני ההמראה למנצ'סטר נראה החלוץ הצרפתי צולע ומדדה ובתקשורת העולמית תהו האם הסרטון ממחיש את מצבו האמיתי, או שמא מדובר בניסיון הטעיה.

    כך או כך, לפי האתר הצרפתי RMC, בפ.ס.ז' כבר לא אופטימיים בנוגע לשיתופו של אמבפה ומגדירים אותו בספק גדול למשחק. אמבפה יבחן את מצבו באימון הערב וינסה לבחון את עצמו בעצימות גבוהה, כדי לראות אם יוכל לשחק או לא.

    פרט לאמבפה שמאוריסיו פוצ'טינו יתפלל לשלומו, יחסר לפ.ס.ז' אידריסה גיי שהורחק במשחק הקודם. כל ההערכות מצביעות על כך שמי שיחליף אותו במרכז השדה הוא אנדר הררה. פ.ס.ז תנסה לשפר מעט את מאזנה מול יריבות אנגליות, אותן ניצחה בשבעה משחקים בלבד מתוך 24 בליגת האלופות, ולעלות לגמר שני ברציפות.

    פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
    לא קונה את התרגיל של פ.ס.ז'. גווארדיולה/רויטרס

    מאמן פ.ס.ז' מאוריסיו פוצ'טינו אמר בנוגע לכשירות של אמבפה: "עדיין לא קיבלנו החלטה. היום הוא יתאמן ביחידות, ואנחנו מקווים שיהיה כשיר. אבל כן, אני מודאג".

    פוצ'טינו הוסיף: "המטרה שלנו תהיה לשלוט בכדור. זה האתגר הגדול, כי לסיטי יש את אותה פילוסופיה בשנים של פפ שם. אנחנו יודעים שנסבול במשך, אבל כשיהיו לו הזדמנויות לכבוש, נהיה חייבים להיות קטלניים מול השער. אנחנו צריכים להבקיע שני שערים, זאת המטרה".

    מרקו וראטי אמר לקראת המשחק: "אנחנו מצפים למשחק נהדר, ומאושרים להיות במעמד כזה. יחד עם זאת, חובה עלינו להישאר רגועים ולשחק בסגנון שהביא אותנו עד לכאן. חייבים לשלוט באמוציות שלנו, כי דברים קטנים יכריעו את המשחק".

    וראטי הוסיף: "המפתח הוא ליהנות מהמשחק. כדורגל הוא עונג, וצריך לזכור את זה. לפן המנטלי תהיה חשיבות מכרעת, אבל גם מקצועית מחכה לנו אתגר גדול. אני אופטימי, כי יש לו כמה מהשחקנים הטובים בעולם. רגע קטן של גאונות של ניימאר או אמבפה יכול לשנות את המשחק".

    מנגד, סיטי ופפ גווארדיולה מגיעים למשחק במצב טוב בהרבה, אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, עם מקדמה משמעותית מהמשחק הראשון וללא היעדרויות מיוחדות. השחקן היחיד שלא יעמוד לרשותו של פפ גווארדיולה הוא אריק גרסיה החולה.

    סיטי תנסה להשלים את המשימה ולעלות לגמר ראשון בתולדותיה, בתקווה להמשיך את העונה החלומית ולהתקרב לדאבל היסטורי. היום ערך פפ גווארדיולה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, בה התייחס לשיתופו של קיליאן אמבפה כמובן מאליו. "למען הכדורגל, אני מקווה שהוא ישחק. למען האמת, אני די בטוח שהוא ישחק. ואני כבר לא יכול לחכות לזה", אמר מאמן סיטי. פפ אף הדף את הביקורות כלפי אמבפה וניימאר על היכולת הפושרת שהציגו במשחק הקודם ואמר: "שניהם היו טובים מאוד, אבל שופטים אותם לחומרה בגלל שהם הפסידו. אם הם היו מנצחים, היו אומרים שהם היו במיטבם. האמת היא שאמבפה היה מסוכן וניימאר גם, כמו תמיד".

    עוד בוואלה!

    לפני הגומלין: אמבפה צפוי להיות כשיר, "סיטי עדיין חולמת לצרפו בקיץ"

    לכתבה המלאה

    הרכבי הקבוצות

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully