וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הגומלין: אמבפה צפוי להיות כשיר, "סיטי עדיין חולמת לצרפו בקיץ"

עודכן לאחרונה: 2.5.2021 / 13:08

פוצ'טינו רומז שהחלוץ שפספס את לאנס ישחק בשלישי, בצרפת מדווחים: "פפ עדיין מפנטז עליו". ראיולה: "כל הכוכבים רוצים לשחק בפ.ס.ז'"

מינו ראיולה סוכן שחקני כדורגל. GettyImages
הכוכבים לא רוצים להגיע לפ.ס.ז'? ראיולה טוען: זה לא מה שאמרתי/GettyImages

מינו ראיולה מבהיר: דבריי נגד פריז סן ז'רמן הוצאו מהקשרם. הסוכן העל התראיין בשבוע שעבר ל"אס" ורמז שהשחקנים הבכירים ביבשת לא ששים לעבור לפריז בשל החולשה של הליגה הצרפתית.

"כשהכוכבים הגדולים בעולם בוחרים את הקבוצה שישחקו בו, הם מתחשבים גם באיכות של הליגה", אמר הולאנד כשנשאל על עתידו של ארלינג הולאנד. "פ.ס.ז' משחקת בליגה הכי גרועה מבין הקבוצות הבכירות ביבשת. באיירן משחקת בליגה אטרקטיבית, אבל כולנו יודעים שהיא זוכה באליפות כל שנה. בספרד יש שלוש קבוצות עם צ'אנס לתארים".

הבוקר ראיולה ביקש להבהיר את דבריו, וטען ש"פריז סן ז'רמן היא אחת הקבוצות הגדולות באירופה כבר עכשיו, והיא בדרך להפוך לקבוצה היסטורית. אני חושב שהיא מושכת את כל הכוכבים, לפחות מבין אלו שאני מייצג. כל שחקן היה שוקל להצטרף לקבוצה כזאת אם הייתה לו את ההזדמנות".

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן עם מאוריסיו פוצ'טינו. רויטרס
פ.ס.ז' זקוקה לו. אמבפה/רויטרס

בפריז עוסקים גם בפציעה של קיליאן אמבפה, שהחמיץ את הניצחון 1:2 אמש על לאנס בליגה הצרפתית. החלוץ הצרפתי סוחב פציעה ועדיין לא חזר לאימונים, אבל מאוריסיו פוצ'טינו העריך שהוא יהיה כשיר למשחק הגומלין מול מנצ'סטר סיטי ביום שלישי.

"אני מאמין שהוא יהיה איתנו. עדיין צריך לראות איך הוא חוזר לאימונים וכנראה שההחלטה תתקבל בסמוך למשחק, אבל אני אופטימי", אמר.

ב"ל'אקיפ" פרסמו היום שסיטי עדיין מפנטזת להחתים את אמבפה בקיץ, ושפפ גווארדיולה מעריך אותו במיוחד. "סיטי מבינה שהיא חייבת להצעיר את הסגל, ואמבפה הוא הבחירה הטובה ביותר", ציינו. יחד עם זאת, ריאל מדריד עדיין נחשבת למי שמובילה את המירוץ להחתמתו של החלוץ הצרפתי, וליברפול אמורה להגיש את ההצעה הגבוהה ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully