וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוון פורנייה חושף: אני עדיין סובל מתסמיני הקורונה, וזה "מרגיש כמו זעזוע מוח"

עודכן לאחרונה: 3.5.2021 / 10:40

הגארד הצרפתי של בוסטון בגילוי מדאיג: "הראייה מטושטשת, קשה לי להתמקד, תפיסת העומק שלי רעה. זה שאני סובל מקורונה לפני הפלייאוף, זה שובר את הלב"

אוון פורנייה, בוסטון סלטיקס, מול דמיאן לילארד פורטלנד בלייזרס. רויטרס
וידוי מפחיד. פורנייה/רויטרס

אחרי שבוסטון הפסידה הלילה (בין ראשון לשני) 129:119 לפורטלנד, שחקן הסלטיקס אוון פורנייה סיפר שהוא עדיין חווה תסמיני קורונה, שבה נדבק בחודש שעבר. "העניין הוא, שאני מרגיש כאילו יש לי זעזוע מוח", אמר הגארד הצרפתי שעבר לאורנה לסלטיקס מאורלנדו, "האמת שעכשיו זה קצת יותר טוב. אבל בהתחלה האורות הבוהקים הפריעו לי בעיניים, הראייה שלי הייתה מטושטשת והכול הלך מהר מדי עבורי. וזה עדיין קורה. לפעמים אני ממש מתקשה להתרכז".

אוון פורנייה, בוסטון סלטיקס. רויטרס
לא רואה טוב, לא מרגיש טוב. פורנייה/רויטרס

פורנייה נדבק בקורונה באפריל, ומאז הוא בפיקוח של רופאים בניסיון לחזור לעצמו ולקו הבריאות. כזכור, בחודש מרץ הוא עבר לבוסטון בטרייד, ששלח למג'יק את ג'ף טיג ושתי בחירות סיבוב שני בדראפט. "אני מתקשה למקד את המבט שלי, תפיסת העומק שלי רעה מאוד כרגע", אמר פורנייה על בעיות הראייה שלו, "נפגשתי עם מומחית לעניין שנתנה לי כמה תרגילים, ואני מקווה שזה ישתפר".

עוד בוואלה!

לברון ג'יימס על טורניר הפליי-אין: "צריך לפטר את מי שהמציא את החרא הזה"

לכתבה המלאה

הלילה הוא קלע 21 נקודות ב-8 מ-10 מהשדה ו-5 מ-7 מהשלוש, אבל הצרפתי בכל זאת טוען שהקורונה פוגעת בכושרו, ומרגיש מתוסכל. "אני אהיה בסדר, אבל זה חוסר מזל בגלל התזמון, כי אנשים פה לא באמת מכירים את המשחק שלי", הוא אמר, "בפעם הראשונה בקריירה שלי, יש לי הזדמנות ללכת רחוק בפלייאוף, סוף סוף אני בקבוצה נהדרת. והעובדה שיש לי קורונה ושאני מרגיש ככה, זה שובר את הלב, למען האמת. זה הקטע הקשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully