וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מכה ללייקרס: דניס שרודר נכנס לפרוטוקול הקורונה ועלול לא לחזור בעונה הסדירה

עודכן לאחרונה: 3.5.2021 / 18:43

האלופה שמסובכת בקרבות הפלייאוף במערב, תחסר את הרכז הבכיר למשך 10-14 ימים. לברון ג'יימס על טורניר הפליי-אין: "צריך לפטר את מי שהמציא את החרא הזה"

דניס שרודר, לוס אנג'לס לייקרס, מול קול אנתוני, אורלנדו מג'יק. John Raoux, AP
בצרות. שרודר/AP, John Raoux

לוס אנג'לס לייקרס בצרות צרורות. אנתוני דייויס ולברון ג'יימס אמנם חזרו, אולם האלופה סופרת שלושה הפסדים רצופים והאפשרות שתמצא את עצמה בטורניר הפליי-אין על כניסה לפלייאוף נראית ממשית מתמיד. לאחר ה-120:113 מול טורונטו, עומדים הלייקרס על מאזן של 28:36 - כמו דאלאס שבמקום החמישי ופורטלנד שבמקום השביעי, שלא מבטיח כניסה אוטומטית לפוסט-סיזן.

המשחקים שנותרו לאלופה עד תום העונה:

דנבר (בית)
ל.א. קליפרס (חוץ)
פורטלנד (חוץ)
פיניקס (בית)
ניו יורק (בית)
יוסטון (בית)
אינדיאנה (חוץ)
ניו אורלינס (חוץ)

ואם לא די בפציעות הקודמות שסיבכו את הלייקרס מלכתחילה, הערב (שני) האלופה קיבלה בשורות רעות נוספות: דניס שרודר, אחת מנקודות האור בתקופה האחרונה, נכנס לפרוטוקול הקורונה של ה-NBA אחרי שככל הנראה בא במגע עם חולה מאומת, ויחמיץ בין 10 ל-14 ימים.

ללייקרס נותרו עוד שמונה משחקים עד סוף, האחרון שבהם בניו אורלינס ב-16 באפריל, ואם תקופת ההיעדרות של הרכז הגרמני תימשך, הוא עלול שלא לחזור העונה.

דריל מורי ענה: "אני לא מאמין שה-NBA הכניסו בחופסה שינוי שעושה את המשחקים יותר מעניינים ובעלי ערך"

"צריך לפטר את מי שהמציא את החרא הזה", אמר הבוקר לברון ג'יימס המתוסכל על טורניר הפליי-אין. "במשחקים האחרונים לא שיחקנו כמו עצמנו, אלה שבועות מאוד מאתגרים ואני מקווה שנתמודד עם זה. זו עונה מאתגרת לכל הקבוצות, ולא רק לנו".

חלק מכלי התקשורת בארצות הברית ביקרו את קינג ג'יימס, בפרט לאחר שהשמיע דברים דומים מאוד כשקבוצתו היתה בפסגה, במרץ שעבר: "יש לכם את פורטלנד, את ממפיס, את ניו אורלינס וסקרמנטו מתחרות, ונותרו עוד 5-10 משחקים. למה לא לתת להן להיאבק אחת מול השנייה?"

לברון, שסבל מכאבים בקרסול ולא שב לפרקט בשבע הדקות האחרונות, הוסיף: "קצת כאב לי והחליטו לא להחזיר אותי. נראה איך ארגיש, אני רוצה להרגיש בריא כדי לעזור לקבוצה. זו תקופה מאתגרת עבורנו, אבל נהיה בסדר. הקבוצה שלנו בנויה על בריאות, אנחנו צריכים להיות בריאים ובסגל מלא, ובכל פעם יש לנו משהו. זה יהיה משהו חשוב מאוד לקראת רגעי האמת. אנחנו לא מאוד מודאגים, אבל אני צריך לוודא שהקרסול שלי חוזר להיות כפי שהיה לפני הפציעה".

אנתוני דייויס הוסיף: "צריך להישאר מאוחדים, זו הנקודה הכי נמוכה בה היינו בשנתיים האחרונות, יותר נמוך מזה אי אפשר לרדת. בכל פעם קורה לנו משהו אחר, היום היינו בלי דניס שרודר, אנחנו לא מצליחים להיכנס לקצב. אי אפשר לשלוט בהאם הכדור ייכנס לטבעת או לא, אבל כן אפשר לשלוט בהגנה, באנרגיה, במאמץ שלנו. אנחנו מאפשרים הרבה יותר מדי נקודות לקבוצות היריבות, חובה להשתפר. כשאנחנו בריאים ומאוחדים, כבר הוכחנו איזו קבוצה אנחנו יכולים להיות. צריך לעבור את הסערה הזו".

עוד בוואלה!

הפסד שלישי רצוף ללייקרס, יאניס גבר על דוראנט בדו-קרב ענק, סל ניצחון לסימונס

לכתבה המלאה

קייל קוזמה כינה את הלייקרס "מנותקים": "כשאנחנו מחוברים אנחנו יודעים איזו קבוצה אנחנו יכולים להיות, ראינו את זה בתחילת העונה, אבל כן, כרגע אנחנו די מנותקים. אנחנו לא ממש בריאים ולא מספיק טובים, היו לנו משחקים שהיינו צריכים לנצח וזה מאכזב. אנחנו לא ביחד, כקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully