וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה חגגה אחרי שחזרה לחיים, ולנסיה פיטרה את חאבי גרסיה

עודכן לאחרונה: 3.5.2021 / 15:21

מסי וחבריו השכיחו את ההפסד מול גרנאדה עם 2:3 דרמטי על ולנסיה והם יוכלו לעלות לפסגה עם ניצחון על אתלטיקו בשבת: "זה משחק גמר". לאפורטה אופטימי, פיקה מרוצה מההתקדמות בחצי השנה האחרונה. היריבה ביצעה זעזוע אחרי שישה משחקים רצופים ללא ניצחון

שחקני ברצלונה חוגגים שער עם ליאונל מסי. Aitor Alcalde, GettyImages
ניצחון קריטי, אבל המבחן הגדול באמת יהיה ביום שבת. שחקני ברצלונה חוגגים/GettyImages, Aitor Alcalde

מאבק האליפות בספרד לא יכול להיות מרתק יותר. ברצלונה ניצחה אמש (ראשון) 2:3 במסטאייה את ברצלונה אחרי דרמה גדולה וצימקה שוב את הפער מאתלטיקו מדריד לשתי נקודות, שישה ימים שהיא מארחת אותה בקאמפ נואו. בארסה תכבוש את הפסגה אם תנצח, אבל ביום ראשון ריאל מדריד תארח את סביליה לקרב נוסף בין שתי הקבוצות הנוספות שנאבקות על התואר במאבק המרובע. ברצלונה נקלעה לפיגור משער של גבריאל, אבל צמד של מסי ושער של גריזמן סידרו לה מהפך חשוב מאין כמוהו אחרי ההפסד הסנסציוני מול גרנאדה.

"ברצלונה החזירה את הגאווה ועשתה מהפך של אלופה", נכתב ב"ספורט" הקטלאני, וכך חשב גם הנשיא החדש-ישן ז'ואן לאפורטה. "כבר אמרתי לפני ולנסיה שאם ננצח את כל חמשת המשחקים שלנו, נזכה באליפות", אמר. "כעת נותרו ארבעה". כשנשאל על היכולת של ליאונל מסי, אמר הנשיא: "זה רק ליאו, כולם שיחקו נהדר".

אנטואן גריזמן ברצלונה חגיגה. רויטרס
איזה ניצחון דרמטי/רויטרס

אלפרד שרודר, עוזרו של קומאן שעמד על הקווים במקום ההולנדי המורחק, אמר: "אנחנו לא יכולים לשנות את מה שקרה מול גרנאדה, לא מסתכלים לאחור. היום ידענו להגיב לשער של ולנסיה, גילינו אופי, שלטנו במשחק מול יריבה חזקה. אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לזכות באליפות והיום הוכחנו את זה שוב. אתלטיקו הייתה הרבה לפנינו ועשינו עבודה גדולה כדי להתקרב אליה, אבל אנחנו בחיים, אנחנו קרובים מאוד, בשבוע הבא מחכה לנו משחק גמר".

"זה היה משחק דומה למפגש מול ויאריאל", אמר ג'רארד פיקה שנפצע קלות אך הרגיע וטען שהפציעה לא חמורה, "שלטנו במשחק. הגול של סולר הכניס אותנו למתח עד הסוף, אבל עמדנו בזה. רציני לגמור את המשחק יותר מוקדם. זה מצליח לנו לפעמים, אבל הם היו מאוד דינמיים ולא ויתרו. נלחמנו עד הסוף ונמשיך להילחם, התקדמנו הרבה בחצי השנה האחרונה".

* אצל המפסידה נרשם זעזוע: בשעות הצהריים היום החליטה ולנסיה לפטר את חאבי גרסיה. העטלפים טרם החליטו על מחליף קבוע אחרי רצף של שישה משחקים ללא ניצחון, כשעתידו של גרסיה היה מעורפל עוד לפני ההפסד לברצלונה.

עוד בוואלה

ספרד: ברצלונה ניצחה 2:3 את ולנסיה לפני המפגש מול אתלטיקו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully