וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל גלבוע/גליל הביסה 83:101 בחוץ את הפועל ירושלים

המארחת הייתה עדיפה במחצית הראשונה, אך קרסה ברבע השלישי בדרך להפסד ביתי חמישי ברציפות. בלאקשייר וזיו הצטיינו אצל האורחת

שחקן הפועל גלבוע/גליל יפתח זיו. דני מרון
עוד ניצחון גדול/דני מרון

העונה הסדירה בליגת העל הגיעה הערב (שני) לסיומה במשחק בו נחלה הפועל ירושלים מפלה נוספת כשהובסה 101:83 בביתה על ידי הפועל גלבוע/גליל. בהפועל ירושלים קיוו לעצור את הרצף השלילי ונראו טוב יותר במחצית הראשונה, אותה סיימו ביתרון 40:47, אך ברבע השלישי נעלמו כליל, לא בפעם הראשונה העונה - בדרך לפיגור דו ספרתי ממנו לא הצליחו לחזור.

האורחת ברחה במחצית השנייה, הרבה הודות ליכולת נהדרת של קרי בלאקשייר (21) ויפתח זיו (20) כשלמרות משחק לא רע מצד טיישון תומאס, ההגנה הירושלמית פשוט לא הצליחה להשיג עצירות וראתה את ההפרש חוצה כבר את רף 20 ההפרש. הרבע הרביעי היה ברובו גארבג' טיים בסיומו יצאה גלבוע/גליל עם ניצחון נוסף, בעוד ירושלים סופרת חמישה הפסדי בית רצופים.

קלעו להפועל ירושלים: טיישון תומאס 17 ו-6 ריבאונדים, עידן זלמנסון וריי מקאלום 14 כ"א, סולימאן בריימו (11 ריב') וסטנטון קיד 10 כ"א, תמיר בלאט 7 ו-11 אסיסטים, אדם אריאל 5, מלקולם היל 2.

קלעו לגלבוע/גליל: קרי בלאקשייר 21 ו-9 ריב', יפתח זיו (8 אס', 6 ריב') 20, אייזאה קאזינס 16, ג'ו תומאסון (5 ריב', 5 אס') 14, ג'הייבה פלויד 13 ו-6 ריב', נתנאל ארצי 11, עמית גרשון 6.

שחקני הפועל ירושלים בכדורגל מתארחים במשחק של הפועל ירושלים בכדורסל. דני מרון
שחקני הפועל ירושלים בכדורגל זכו לכבוד לפני המשחק/דני מרון
שחקן הפועל ירושלים עידן זלמנסון מול שחקן הפועל גלבוע/גליל נתנאל ארצי. דני מרון
החזיק את הפועל ירושלים בפתיחה, אך זה לא הספיק. עידן זלמנסון/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

עידן זלמנסון פתח טוב את המשחק עם 8 נקודות עבור הפועל ירושלים, שלא הצליחה לעשות עצירות בהגנה ואפשרה ליפתח זיו לקלוע מחוץ לקשת ולהוביל את גלבוע/גליל ל-10:13. תמיר בלאט חילק 4 אסיסטים ויחד עם שלשה העביר את היתרון לירושלמים, שסיימו את הרבע ביתרון 19:22.

רבע 2:

זלמנסון המשיך באותו קצב ויחד עם עדי כהן סבן וריי מקאלום העלה את המארחת ל-22:33. גלבוע/גליל נתקעה כמעט ארבע דקות ללא נקודות, עד שזיו וג'ו תומאסון הקטינו מעט וג'הייבה פלויד הטביע וצימק ל-39:29. הירושלמים קיוו לרדת להפסקה עם יתרון דו-ספרתי אחרי עוד שלשה של מקאלום, אבל אייזיאה קאזינס הגיב עם שלשה משלו במהלך האחרון של המחצית והקטין ל-47:40.

שחקן הפועל גלבוע/גליל נתנאל ארצי. דני מרון
גלבוע ברחה ברבע השלישי מצוין ולא הביטה לאחור. ארצי/דני מרון

רבע 3:

שחקני האורחת יצאו כמו מלוע של תותח ופשוט התפוצצו ברבע השלישי על הירושלמים ההמומים. טיישון תומאס ניסה להשאיר את המארחת בעניינים, אך קרי בלאקשייר ויפתח זיו היו נפלאים והריצו את חבריהם לרבע אדיר של 16:35 בדרך ליתרון דו ספרתי, 63:75 לגלבוע/גליל לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

המקומיים המשיכו להיות אובדי עצות וראו כיצד הצפוניים מגדילים את יתרונם עד 20 הפרש - 65:85. הפועל ירושלים הרימה ידיים ברבע הזה וסופרת עוד הפסד, שלישי ברציפות בליגה וחמישי ברציפות בארנה. 83:101 לגלבוע בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully