וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי אוהדים מציפים את מילאנו: אינטר חוגגת אליפות מספר 19

אוהדי הנראזורי החלו להתאסף בכיכר המרכזית במילאנו כדי לאחר התיקו של אטאלנטה, שנתן את האות סקודטו ראשון מאז 2010. קונטה: "שמח שהעבודה הקשה השתלמה"

שחקני אינטר חוגגים לאחר ההכתרה לאלופת איטליה/הטוויטר של אינטר

לאחר תשע שנים רצופות בהן יובנטוס שלטה בלעדית בסריה A, איטליה מקדמת הערב (ראשון) את פניה של האלופה החדשה, אינטר. הנראזורי שניצחו אמש 0:2 בחוץ את קרוטונה, חיכו למעידה של אטאלנטה, שהתארחה היום אצל ססואולו. הקבוצה של ג'אן פיירו גספריני סיימה ב-1:1, ונתנה את האות לחגיגות האליפות של הקבוצה של אנטוניו קונטה, שזכתה בפעם ה-19 בתואר. עבור קונטה, מדובר באליפות חמישית בעשר השנים האחרונות, לאחר שזכה קודם לכן עם צ'לסי באנגליה ובשנים 2011-2014 עם יובנטוס.

בפעם האחרונה שאינטר זכתה באליפות, היה זה ז'וזה מוריניו שהוליך אותה לטריפל בלתי נשכח, שכלל זכייה בגביע האיטלקי ובליגת האלופות בעונת 2010 הבלתי נשכחת עבור המועדון. העונה הנראזורי אמנם לא הבריקו באירופה וגם בגביע לא הצליחו יתר על המידה, אך נראו פשוט נפלא בסריה A בחצי השני של העונה והתגברו על פתיחת עונה נהדרת של יריבתם העירונית מילאן בדרך להשתלטות על פסגת הליגה ואי ירידה ממנה, כאמור עד הבטחת האליפות.

"נלך לישון הלילה מאושרים", אמר מאמן אינטר אנטוניו קונטה, שחגג עם שחקניו לאחר היוודע דבר התיקו של אטאלנטה, שסידר לאינטר את האליפות. "אני שמח בשביל האנשים שעבדו קשה כדי להחזיר את אינטר בחזרה להיות קבוצה מנצחת. אני שמח בשביל האוהדים". המאמן התייחס לכך שהביא את התואר למועדון לאחר 11 שנים עקרות: "זה אחד ההישגים הכי גדולים בקריירה שלי. הבחירה שלי להגיע לאינטר לא הייתה קלה. בשנים האחרונות הקבוצה לא הייתה תחרותית ולא היו לה את האמצעים להשיג משהו משמעותי".

המאמן המאושר המשיך: "תוסיפו לכך את העובדה שאימני ביריבה גדולה של אינטר כמו יובנטוס וזכיתי איתה בתארים - היו לא מעט אלמנטים שליליים בכל הנוגע לחתימה שלי באינטר. ובכל זאת, הסכמתי לאתגר, ואני שמח שהעבודה הקשה השתלמה בסופו של דבר".

עוד בוואלה! ספורט

אינטר זכתה רשמית באליפות איטליה, אחרי שאטאלנטה איבדה נקודות מול ססואולו

לכתבה המלאה

"עכשיו זה הזמן שלנו לחגוג, למען אוהדי אינטר. אנו קוראים לאוהדים להביע את השמחה בצורה הכי אחראית שניתן - אנחנו אלופים גם בזה", נכתב בחשבון הטוויטר הרשמי של המועדון. אוהדי הקבוצה מתאספים בכיכר המרכזית במילאנו כדי לחגוג אליפות ראשונה מזה 11 שנה.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully