וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אם היריבות יביאו שחקני NBA, זה יהיה שובר שוויון"

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 19:14

מאמן הנבחרת דיבר ב-103FM אחרי הגרלת יורובאסקט 2022: "אני עוד לא יודע אם אאמן בטורניר, מקווה שהדברים יסתדרו"

הגרלת הבתים של אליפות אירופה יורובאסקט 2022 נערכה היום (חמישי) בברלין, ונבחרת ישראל הוגרלה לאותו בית עם סרביה, צ'כיה, פולין, פינלנד והולנד. מאמן הנבחרת עודד קטש שוחח עם שרון דוידוביץ' ואריה מליניאק ב-103fm והביע את דעתו על השפעת תוצאות ההגרלה על סיכוייה של נבחרת ישראל לעלות אחרי שלב הבתים.

"שלב הבתים הוא השלב הקריטי, זה עניין של מומנטום וקצת מזל. צריך לתפוס את המשחק הנכון בזמן הנכון, וצריך גם יכולת. את זה יש לנו", אמר קטש והתייחס לתוצאות ההגרלה. "הבית שהוגרלנו אליו נראה כמו בית אפשרי. לא הייתי מזלזל בנבחרות צ'כיה ופולין שהגיעו למקומות גבוהים באליפות העולם, אבל זה בהחלט בית אפשרי, פחות בגלל הנבחרות האחרות ויותר בגלל הנבחרת שמתגבשת אצלנו. אנחנו מרגישים שבהחלט אפשר לעשות את זה, אבל זה עדיין יהיה קשה מאוד".

מאמן פנאתינייקוס המשיך ואמר: "אפשר להתגאות בדרך שעשינו, אבל צריך לחכות לראות אילו סגלים יגיעו ואילו שחקנים יצטרפו לנבחרות, כמו גם איזה סגל יתגבש אצלנו. אם הנבחרות יביאו אליהן את שחקני ה-NBA שלהם, זה שובר שוויון", טען קטש והביע דעתו על יכולותיהן של הקבוצות הנוספות שהוגרלו לבית. "נבחרת פילנד היא מצוינת, עם הישגים ביורוליג ושחקני NBA. אי אפשר לדבר בדבר הזה, וגם לא בפולין או בצ'כיה עם כל הניסיון שיש להם. נבחרת צ'כיה מסוכנת, היא מאוד איכותית".

בעוד ההגרלות של שלב הבתים כבר הסתיימו, טרם ברור האם קטש ימשיך לאמן את הנבחרת עד אותו רגע משמעותי. "אני עוד לא יודע אם אאמן את הנבחרת באליפות אירופה ב-2022. אני מקווה שהדברים יסתדרו, וזה יוכל לקרות", הסביר קטש. "כשראיתי את ההגרלה היום בשידור חי, לא חשבתי שאתרגש כל כך, אני בדרך כלל אדיש לדברים האלה, אבל התרגשתי. הדרך שעשינו ב-4 השנים האחרונות מרגשת, הלוואי ואוכל לעשות את הדבר הזה. כמו שזה נראה כרגע, אצטרך לחוות את החוויה הזאת כאוהד. אם יתאפשר לי להיות חלק מהדבר הזה, אני אשמח".

בהמשך, קטש התייחס גם לקבוצת הפועל ירושלים, שאת תפקידו כמאמנה עזב לפני ארבעה חודשים. "אני מתגעגע למקום הזה ואוהד את הקבוצה, ואני מרגיש אחריות למצב של הקבוצה", הוא אמר והביע דעתו על מצבה של הקבוצה בעונה הנוכחית. "משהו בקבוצה נשבר. כשעזבתי את הקבוצה לא היינו בשיא שלנו אבל עדיין התחרינו. גם הסיטואציה שקרתה איתי לא עזרה, אני יודע שזה פגע ולכן אני מרגיש אחריות גדולה. אני מקווה שהם יתאוששו מזה".

  • עוד באותו נושא:
  • עודד קטש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully