וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת יורובאסקט 2022: נבחרת ישראל עם סרביה, צ'כיה, פולין, פינלנד והולנד

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 15:59

הגרלה נוחה לישראלים, שיפגשו בין היתר את ננו גינזבורג ונבחרתו בטורניר שייערך מה-1 עד ה-18 בספטמבר ב-2022. בית ד', אליו שובצו, ייערך בפראג. עדיין לא ברור מי יעמוד על הקווים ומי מהכוכבים ייקחו חלק באליפות אירופה. עמוס פרישמן: "מבטיח שנגיע מוכנים"

שחקני נבחרת ישראל בכדורסל חוגגים. קובי אליהו
יהיה מעניין. שחקני הנבחרת/קובי אליהו

נבחרת ישראל הוגרלה היום (חמישי) עם סרביה, צ'כיה, פולין, פינלנד והולנד במסגרת שלב הבתים של יורובאסקט, שישוחק מה-1 עד ה-18 בספטמבר 2022 בפראג, טביליסי, מילאנו וקלן. הכחולים-לבנים, בהופעתם ה-14 ברציפות באליפות אירופה, שובצו בדרג החמישי מבין שישה בהגרלה שנערכה בגרמניה, לאחר שלב מוקדמות נהדר, וישחקו את שלב הבתים הראשון בפראג. אחד המגרילים היה דירק נוביצקי הגדול, שנבחר לשמש כשגריר של יורובאסקט 2022.

ההגרלה המלאה:

בית א': גאורגיה, טורקיה, ספרד, רוסיה, בלגיה, בולגריה
בית ב': גרמניה, ליטא, צרפת, סלובניה, הונגריה, בוסניה
בית ג': איטליה, אסטוניה, יוון, קרואטיה, אוקראינה, בריטניה
בית ד': צ'כיה, פולין, סרביה, פינלנד, ישראל, הולנד

מדובר בהגרלה טובה עבור ישראל, שככל הנראה קיבלה את הבית הנוח ביותר - לפחות על הנייר. עדיין לא ברור מי מבין כוכבי ה-NBA ייקח חלק בטורניר, כשעל הנייר סרביה מסתמנת כמובן כפייבוריטית להגיע לפודיום. עם זאת, עם יתר היריבות בבית הכחולים-לבנים בהחלט מסוגלים להתמודד - וביניהן גם צ'כיה אותה מאמן ננו גינזבורג. ארבע הנבחרות הראשונות בכל בית יעפילו לשמינית הגמר.

לוח המשחקים:

ישראל - פינלנד (2 בספטמבר 2022)
ישראל - הולנד (3 בספטמבר 2022)
ישראל - פולין (5 בספטמבר 2022)
ישראל - סרביה (6 בספטמבר 2022)
צ'כיה - ישראל (8 בספטמבר 2022)

מאמן נבחרת צ'כיה ננו גינזבורג חוגג. GettyImages
מפגש פיקנטי. ננו גינזבורג/GettyImages

עמוס פרישמן, יו"ר הוועדה המקצועית באיגוד, הגיב להגרלה ואמר: "לפני הכל אנחנו גאים על כך שנבחרת ישראל עלתה לאליפות אירופה בדרך בה עלתה, מהמקום הראשון בבית לא קל במאזן 1:5. זו אליפות אירופה ואין הגרלות קלות ברמה הזו. אני מבטיח שהנבחרת תגיע מוכנה למשימה הזו ומזכיר שעד אליפות אירופה מצפים לנו עוד 4 חלונות של מוקדמות גביע העולם וגם זו מטרה שאנחנו מציבים עבור הנבחרת. לא הקטנתי ציפיות כשהוגרלנו לבית עם ספרד ופולין במוקדמות ואני לא מקטין אותן כעת, אבל כשנגיע קרוב יותר לאליפות ונדע מהו הסגל שלנו, נוכל להציב מטרות ברורות יותר".

באיגוד הכדורסל עדיין לא יודעים מי יעמוד על הקווים בטורניר. חוזהו של המאמן הלאומי עודד קטש יסתיים באוקטובר, לקראת פתיחת מוקדמות גביע העולם, ובהנחה שימשיך לעונה נוספת בפנאתינייקוס - וההתנגשות בין חלונות הנבחרות לבין משחקי היורוליג לא תיפתר - הוא צפוי לעזוב את תפקידו. ההחלטה בנוגע לזהות המאמן תתקבל רק במהלך הקיץ, לאחר שתתבהר סופית תמונת המצב בנוגע לקטש, משום שאם בקונסטלציה מסוימת הוא יעזוב את פאו, הוא צפוי להאריך את חוזהו בנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully