וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מיכאל אוחנה גמר את העונה

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 17:06

הקשר סובל מכאבים וביקש להכין את הגוף שלו לעונה הבאה, גם חלאופילו פלייטר לא יחזור לשחק. אלירן עטר, אופיר קריאף ותמיד עדי בספק למשחק הקרוב מול הפועל חיפה. יוסי מזרחי ייתן הזדמנות לשחקנים צעירים

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:0/ספורט1

קשר בית"ר ירושלים מיכאל אוחנה סיים את העונה. הקשר סובל מכאבים בברך וביקש מנוחה כדי לטפל בעצמו ולהכין את עצמו פיזית לעונה הבאה. גם חלאופילו פלייטר, שסובל מקרע קטן בשריר, לא יחזור לשחק העונה. פצועים נוספים שבספק למשחק נגד הפועל חיפה הם אלירן עטר, אופיר קריאף ותמיר עדי. בית"ר הבטיחה את מקומה בליגה בעונה הבאה, ולכל מקרה יוסי מזרחי התכוון לתת דקות לצעירים אותם יוכל לשלב, אך במצבת הנוכחית אין לו יותר מדי אפשרויות.

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי מזרחי, עם מיכאל אוחנה. ברני ארדוב
יחזור רק בעונה הבאה. אוחנה/ברני ארדוב

בשבוע הבא תיערך ישיבת הנהלה עם תכנית כלכלית, שרק לאחריה יחלו בתכניות המקצועיות לעונה הבאה. בבית"ר עוד לא החלו לסנן מאמנים זרים ובשלב זה מושיקו חוגג לוקח את הזמן ואף אמר לסובבים: "אני לא אפעל בלחץ כמו בשנים קודמות, נדע קודם מה הבסיס שלנו ואז נפעל, נחפש שחקנים רעבים, הכסף פחות משמעותי". אגב, בנוגע לדבריו של חוגג על לה פמיליה אתמחול, אמרו במועדון: "בסוף צריכים את כולם מאוחדים אחרת גם העונה הבאה תלך לפח, חייב להימצא פתרון שייצר שקט".

בבית"ר שוחחו עם סנטיאגו אוקמפוס, שטען לאי הבנה ולאחר המשחק הקרוב אמור להתחיל ולסייע לקבוצת הנוער במאבקי התחתית. אביאל זרגרי לא ישוחרר בשבת הקרובה למשחק הנוער עקב טירונות כאשר רוי דוגה אמור לחזור מפציעה בקרוב ולעזור לחבורה של סמי מלכה, שמסובכת בתחתית וכבשה עד עתה 9 שערים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully