וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 0:2 את קרוטונה ועשויה לחגוג אליפות בראשון, מילאן במקום השני

כריסטיאן אריקסן נכנס כמחליף בדקה ה-65 כבש כעבור ארבע דקות. חכימי הכפיל בתוספת הזמן. המשמעות: אם אטאלנטה לא תנצח את ססואולו בראשון, הנראזורי יחגגו סקודטו ראשון אחרי 11 שנה. הרוסונרי עצרו את הסחף מול בנבנטו

המחזור ה-34 בסרייה A יצא היום (שבת) לדרך עם שלושה משחקים, כשבמוקד תנסה אינטר הגדילה את הפער בפסגה עם 0:2 אצל קרוטונה ותוכל לחגוג רשמית אליפות ביום ראשון. מילאן, שכבר יצאה ממירוץ האליפות, עלתה זמנית למקום השני כשניצחה באותה תוצאה מול בנבנטו. במשחק מוקדם נפרדו ורונה וספציה ב-1:1.

seperator
כריסטיאן אריקסן אינטר. רויטרס
נכנס כמחליף וכבש. אריקסן/רויטרס

קרוטונה - אינטר 2:0

61 נקודות הפרידו בין המוליכה לנועלת הטבלה ערב המחזור הזה. במפגש הקודם בין השתיים אינטר מחצה את יריבתה החלשה 2:6. אלא שהערב האלופה שבדרך הזדקקה לשירותיו של כריסטיאן אריקסן, שנכנס כמחליף בדקה ה-65 וכעבור ארבע דקות בלבד פרץ את הסכר עם בעיטה שטוחה שפגעה במגן וחדרה פנימה. רומלו לוקאקו שבישל את השער של אריקסן, כבש את השני בדקה ה-83, אך השער ה-22 שלו העונה נפסל בגלל נבדל. אשרף חכימי הכפיל עמוק בתוספת הזמן. משמעות הניצחון הזה פשוטה: אם אטאלנטה לא תנצח מחר בחוץ את ססואולו, אינטר תוכתר כאלופת איטליה לראשונה אחרי 11 שנים, וכמה סמלי זה שכריסטיאן אריקסן, הקשר הדני שכבר היה מחוץ למועדון הזה, כובש את שער האליפות.

עוד בוואלה!

באיטליה שוב משדכים את זידאן ליובנטוס, טן האח לטוטנהאם?

לכתבה המלאה
שחקני מילאן חוגגים. Emilio Andreoli, GettyImages
שוב במקום השני, לפחות באופן זמני. מילאן חוגגת/GettyImages, Emilio Andreoli

מילאן - בנבנטו 0:2

שני הפסדים רצופים דרדרו את הרוסונרי עד המקום החמישי ערב המחזור וכעת, שמונה ימים לפני הקרב הגדול עם יובנטוס, הצליחה המארחת להתאושש במשחק בו ידעה שאסור לה למעוד. זלאטן איברהימוביץ' שב להרכב ובדקה השישית בישל להקאן צ'לחנוילו את ה-0:1, תיאו הרננדז הכפיל (60) ומילאן עולה זמנית למקום השני בטבלה. רצף המשחקים ללא ניצחון של בנבנטו, שנלחמת על חייה, עומד כעת על שישה.

משחק נוסף:

ורונה - ספציה 1:1
לורונה: אדח סאלסדו (46). לספציה: ריקרדו ספונארה (86).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully