וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: לסטר סיטי קרובה להשגת הכרטיס לליגת האלופות

צפו בשער של החלוץ הלוהט ובכל שערי המחזור ה-33 בפרמיירליג: קלצ'י איהנאצ'ו שוב כיכב, עם בישול ושער ניצחון ב-1:2 על קריסטל פאלאס, וקבוצתו עם יתרון שבע נקודות במקום השלישי. ספרד: 0:1 לריאל סוסיאדד על אייבר

צפו בכל שערי המחזור ה-33 בפרמיירליג/ספורט1

לסטר סיטי עשתה הערב (שני) צעד חשוב בדרך להופעה שנייה בשלב הבתים של ליגת האלופות, לאחר שביססה את מעמדה במקום השלישי בפרמיירליג עם 1:2 קשה בבית מול קריסטל פאלאס. השועלים נחלצו מפיגור בזכות עוד הופעה נפלאה של קלצ'י איהנאצ'ו, וכעת הם מקדימים בארבע נקודות את צ'לסי הרביעית ובשבע נקודות את ווסטהאם שבמקום החמישי שמוביל רק לליגה האירופית.

האורחת, שצריכה עוד ניצחון אחד כדי להבטיח את מקומה בליגה גם בעונה הבאה, הוליכה משער של ווילפריד זאהה בדקה ה-12 אחרי כדור עומק נפלא של אברצ'י אזה, ושמרה על היתרון עד להפסקה, אבל בדקה ה-50 איהנאצ'ו בישל למגן הבלגי טימותי קסטאן שהשווה בשמאל וחגג את שערו השני העונה. גול של ג'יימי ורדי נפסל בדקה ה-70, אז 10 דקות לאחר מכן איהנאצ'ו דאג בעצמו למהפך אחרי כדור ארוך של ג'וני אוואנס וטיל לחיבורים הקרובים. אחרי שהעלה את לסטר לגמר ראשון אחרי 52 שנה, החלוץ הניגרי הלוהט מקרב אותה גם לצ'מפיונס ליג והוא כבר עם 12 שערים בתשעת משחקיו האחרונים.

קלצ'י איהנאצ'ו שחקן לסטר סיטי חוגג שער. Andrew Boyers, GettyImages
לא עוצר. קלצ'י איהנאצ'ו/GettyImages, Andrew Boyers

ספרד: ריאל סוסיאדד קירבה את אייבר לליגה השנייה

אחרי שבע שנים בלה ליגה, אייבר בדרך הבטוחה להיפרד. נועלת הטבלה רשמה הפסד חמישי רצוף, הפעם 1:0 בבית לריאל סוסיאדד בדרבי באסקי, וסך הכול היא סופרת 16 משחקים ללא ניצחון. אלכסנדר איסק השבדי כבש אחרי כדור קרן בדקה ה-26 והציב את המנצחת במקום החמישי שמוביל לשלב הבתים של הליגה האירופית.

עוד בוואלה!

מילאן הובסה על ידי לאציו, נאפולי נכנסה על חשבונה לטופ 4

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully