וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: יוסי מזרחי רוצה שהצעירים יירדו לעזור לקבוצת הנוער

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 14:29

קבוצת הנוער של המועדון מסובכת בתחתית ליגת העל, המאמן רוצה שזרגרי ואוקמפוס יסייעו. חוגג עדיין מכוון למאמן זר, ורד עדיין לא קיבל הצעה אך במועדון הבהירו כי יקבל בקרוב

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:0/ספורט1

לאחר הפסדה של בני יהודה אתמול (ראשון), בית"ר ירושלים הבטיחה באופן סופי את הישארותה בליגת העל וכבר במהלך השבוע הקרוב תחל בהכנות לעונה הבאה. הנהלת המועדון אמורה להגיש למשה חוגג תכנית תקציבית לעונה הבאה שלאחריה יחלו לפעול. יש לציין כי חוגג צריך להעביר עוד כ-3 מיליון שקל על מנת להשלים תפעולית את העונה הנוכחית, ולמעשה להגיע להשקעה של כ-10 מיליון שקל בעונה הזאת.

אביאל זרגרי שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
יחזור לנוער? אביאל זרגרי/דני מרון

מבחינה מקצועית, יוסי מזרחי ירצה לתת במשחקים שנותרו דקות משחקים לרועי פדידה, עוזיאל פרדו, סנטיאגו אוקמפוס ואולי עוד שחקן צעיר או שניים. אביאל זרגרי נמצא כרגע בטירונות והמאמן ממתין לתשובות מתי יוכל לקבל אותו לאימונים. בשל הסתבכות קבוצת הנוער בתחתית, יש רצון במועדון שכל מי שיכול יירד בסיום העונה לסייע לה, ביניהם זרגרי ואוקמפוס. אוקמפוס סירב בעבר לאפשרות, אך כעת ייתכן כי המאמן ישוחח עימו וישכנע אותו בסיום העונה לעזור במספר משחקים.

על אף הצהרותו של חוגג במסיבת העיתונאים בנוגע לעידן ורד, עד עתה בבית"ר לא פעלו בעניין. הבוקר הסבירו במועדון כי בכל מקרה ורד יקבל הצעה לחוזה חדש והם מאמינים שימשיך במועדון. השחקן דורש חוזה לשנתיים אך ייתכן שיוצע לו חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת. בנוגע לאלירן עטר, לאחר הבטחת ההישארות והרצון לשלב צעירים במשחקים שנותרו, הוא ככל הנראה לא יוכל להגיע למכסת השערים שתבטיח לו חוזה לעונה נוספת, אך גם לגביו, במועדון הבהירו כי יש רצון לראות אותו ממשיך, אך במספרים אחרים.

עוד בוואלה!

תיקו שכולו ניצחון: בית"ר ירושלים סוף סוף גילתה מחויבות והקרבה

לכתבה המלאה
שחקן בני יהודה אמיר רוסתום מול שחקן בית"ר ירושלים עידן ורד. דני מרון
דורש חוזה לשנתיים. עידן ורד/דני מרון

במועדון ירצו למכור את עלי מוחמד וירדן שועה הקיץ, במידה ויהיו הצעות ראויות. מקס גרצ'קין יחזור יחד עם לירן רוטמן, כאשר את יתר ההחלטות יקבלו רק לאחר מינוי מאמן, כאשר ישנו רצון גדול במועדון שיוסי מזרחי יהיה לפחות חלק מהצוות המקצועי בעונה הבאה. הכיוון של חוגג הוא עדיין למנות מאמן זר, אך ההחלטות יתקבלו רק לאחר סדרת ראיונות שייעשו והערכה כלכלית של הגעת מאמן עם צוות רחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully